آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ

آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ

آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ: آیا تا به حال شده به این فکر کردید که با لباس های بافتنی که دیگه سایز شما نیستند چه کار میشه کرد؟شما میتونید با لباس های بافتنی که دیگه نمیشه ازشون استفاده کرد یه عالمه قاب با هر مدلی که خودتون دوست دارید بسازید فقط کافیه لباس رو بشکافید و بافتش رو باز کنید اما مراقب باشید که کاموا منقطع نشه درسته که شما میتونید کاموای استفاده نشده هم تهیه کنید اما چه خوبه که ما تا جایی که میتونیم تولید کننده باشیم نه مصرف کننده پس بهتره که از کاموای استفاده شده کمک بگیریم..با کاردستون همراه باشید.

با توجه به درخواست شما عزیزان قصد داریم یک آموزش ساده و راحت را در اختیار شما قرار دهیم حال در این بخش از کاردستون باهم قدم به قدم همراه باشید تا با یک ایده جذاب و دوست داشتنی در جهت هدیه به هر کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

برای ساخت این قاب شما به کاموا – میخ – مداد – پاک کن – کاغذ – قیچی و قاب نیاز دارید که برای تهیه ی قاب میتونید قابتون رو با هر ابعادی که مد نظر خودتون هست از نجاری تهیه کنید و اگر ظاهر چوب رو نمیپسندید میتونید از برچسب های طرح چوب استفاده کنید. (بنده از تکه چوبی که مربوط به یک میز فرسوده بود استفاده کردم)

آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گل خوشه ای زیبا

​با توجه به تصویر پایین، در قدم اول الگوی مورد نظرتون رو با مداد روی کاغذ میکشید سپس الگو رو با قیچی در میارید که برای قرینه بودن الگو کافیه کاغذ رو تا کنید و سپس برش بدید.

آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ

 

حالا الگو رو بذارید رو قاب و با مداد دور تا دورش رو بکشید. بعد از کشیدن الگو روی خط مرزی اش نقطه گذاری کنید و در صورت تمایل نقاطی که رو به روی هم هستند رو با خطوط خیلی خیلی کمرنگ به کمک خطکش بهم وصل کنید. چرا؟ هدف از این کار اینه که میخ ها درست رو به روی هم قرار بگیرند تا کارمون ظاهر منظمی داشته باشه. حالا وقتش رسیده که میخ ها رو با چکش بکوبید به نقاط درج شده ی روی تخته چوب.

بیشتر بخوانید: ایده های تزیین خانه با گل های هوازی

حالا با پاک کن خطوط رو پاک کنید:

​برای شروع کار لازمه که سر کاموا رو به پایه ی اولین میخی که میخواید ازش شروع کنید، محکم گره بزنید تا حین عبور دادن کاموا از بین میخ ها گره باز نشه و کارمون رو خراب نکنه چون این کار وقتی زیبا جلوه میکنه که کاموا در طول کار کاملا کشیده شده باشه.

مثل تصویر پایین این کار رو ادامه میدید تا جایی که پایه ی میخ ها ظرفیت نگه داشتن کاموا رو داشته باشد. اگر در حین کار، کاموا بر اثر کشیده شدن منقطع شد سر کاموا رو مثل کاری که در ابتدا کردید، به پایه ی یکی از میخ ها گره بزنید و سر دیگر کاموا رو هم به همین شکل به پایه ی میخ دیگری گره بزنید و دوباره به کارتون ادادمه بدید تا جایی که حجم کار به چشم بیاد.

میخ ها گره باز نشه

بیشتر بخوانید: ساخت چراغ آویزان با شیشه برای حیاط

مهم نیست کاموا از بین کدوم میخ عبور داده میشه زیاد خودتون رو درگیر این قضیه نکنید و به صورت رندوم عمل کنید مهم اینه که در اخر کار، شما کاموا رو از پشت همه ی میخ ها عبور داده باشید.

آموزش ساخت قلب با کاموا و میخ

​وقتی به اخر کاموا رسیدید، انتهای کاموا رو به پایه ی یک میخ گره بزنید و اضافه اش رو هم میتونید بچینید و هم میتونید لا به لای میخ ها پنهانش کنید.حالا میتونید قاب کاموایی تون رو هر جا که دوست دارید نصب کنید.

در ادامه نمونه عکس های متفاوتی در جهت ساخت آموزش این هنر جذاب قرار دادیم پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید.

آموزش این هنر جذاب آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا

آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموانقاشی با میخ و نخ

نقاشی با میخ و نخ آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا

آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا

آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا

آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا

آموزش تابلو دکوراتیو با میخ و کاموا عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخعکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخعکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ

عکس کار با میخ و نخ آموزش طراحی چهره با نخ و میخ

آموزش طراحی چهره با نخ و میخ

آموزش طراحی چهره با نخ و میخ آموزش طراحی چهره با نخ و میخ

آموزش طراحی چهره با نخ و میخ عکس کار با میخ و نخ

آموزش طراحی چهره با نخ و میخ

آموزش طراحی چهره با نخ و میخ

امیدواریم استفاده کافی را از این مطلب کرده باشید با ما در بخش های بعدی از کاردستون همراه باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *