آیا از فواید تبلیغات در گوگل چیزی میدانید؟ | نکات مهم
آیا از فواید تبلیغات در گوگل چیزی میدانید؟ | نکات مهم : برخی از مردم تصور می کنند تبلیغات آنلاین و اینترنتی فقط اتلاف پول است و نمی توان از آنها برای توسعه تجارت خود یا معرفی خدماتی که ارائه می دهند یا فروش محصولات خود استفاده کرد. از آنجا که تبلیغات آنلاین دارای محدوده جغرافیایی نیست ، ممکن است بازخورد چندانی برای کسانی که فقط می توانند خدمات خود را در یک منطقه محدود ارائه دهند نداشته باشد.
فهرست مطالب این صفحه
فواید تبلیغات در گوگل
همچنین ، همه کسب و کارها در فضای مجازی تبلیغ نمی کنند زیرا ممکن است افراد برای برخی از نیازهای خود به دنبال گزینه مناسب باشند و به تبلیغات آنلاین اعتماد نکنند.
اما قطعا تبلیغات مزایای زیادی دارد. می تواند فرصت های بیشتری به شما بدهد. در ادامه با کاردستون همراه باشید تا 9 دلیل مهم تبلیغات آنلاین و تبلیغات اینترنتی را بررسی کنید.
با تبلیغات آنلاین بیشتر دیده خواهید شد
این نوع تبلیغات ممکن است بالاترین میزان دید و بازدید را داشته باشد. افراد زیادی با تبلیغ شما روبرو شده اند و ممکن است به آن توجه کنند. به این ترتیب شما شانس بیشتری برای پیدا کردن و جذب مشتریان خود در بین این تعداد زیاد دارید.
مشتریان خاص خود را با تبلیغات آنلاین هدف قرار دهید
آیا می دانید مشتریان شما چه ویژگی مشترکی دارند؟ اگر کسب و کار شما توانایی ارائه خدمات به افراد خاصی را دارد یا می دانید که فقط افراد خاصی جذب خدمات شما می شوند.
می توانید تبلیغات آنلاین و اینترنتی را برای آن شخص خاص متمرکز کنید. به عبارت دیگر می توانید آگهی ها را در مکان هایی قرار دهید که می دانید مشتریان شما بیشتر از آن بازدید می کنند.
به عنوان مثال اگر مشتریان شما مردان 18 تا 35 ساله هستند ، سایت های فروش بازی یا بازی های آنلاین گزینه مناسبی برای پذیرش تبلیغ شما است زیرا در این سایت ها مردان 18 تا 35 ساله بخش بزرگی از بازدیدکنندگان سایت هستند.
یا اگر مشتریان شما بیشتر خانم هستند ، سایت هایی که در بین خانم ها محبوب هستند ، مثل کاردستون یا سایت های مرتبط با هنر یا آشپزی می توانند بازخورد خوبی به شما بدهند.
تبلیغات آنلاین و خلاقیت بیشتر
در تبلیغات آنلاین این فرصت را دارید که با استفاده از بنرهای ویدئویی یا فلش و ویدئو خلاقیت بیشتری را صرف تبلیغات خود کنید این تصور که تبلیغات آنلاین از کیفیت پایینی برخوردار است اشتباه است.
در واقع ، در این نوع تبلیغات ، دست شما برای ارائه ایده و به تصویر کشیدن افکار شما بازتر است و می توانید به راحتی نظر خود را بیان کنید. حتی یک بنر تبلیغاتی خوب می تواند بسیاری از کمپین های تبلیغاتی را تقویت کند.
بیشتر بخوانید» چند توصیه برای اینکه در کارتان موفق باشید |
تبلیغات اینترنتی و تمرکز بر نام تجاری
تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد که برند و مارک خود را بیشتر مانور دهید و آن را برای عموم بیشتر نمایان کنید. به این ترتیب می توانید با ارائه خدمات بهتر به محبوبیت و شهرت برند خود کمک کنید.
شما همچنین این شانس را دارید که مخاطبان خود را در فضای مجازی جمع کنید و با آنها مکاتبه کنید و ارتباط خوبی داشته باشید نمایش آنلاین مارک ها و برقراری ارتباط با مخاطبان یکی از پارامترهای رشد یک تجارت است.
تبلیغات اینترنتی و انعطاف پذیری
تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی را می توان تنها با چند کلیک تغییر داد. به این ترتیب شما انعطاف پذیری بیشتری برای مطابقت بهتر با نیازهای مشتریان خود و همچنین پاسخ بیشتر و بهتر و البته سریعتر خواهید داشت.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر جزئی در استراتژی خود می توانید آن را در اسرع وقت در تبلیغات خود قرار دهید.
بیشتر بخوانید» 50 شغل ساده در منزل برای کسب درآمد |
تبلیغات در اینترنت و قابلیت ارائه مقیاس و میزان پیشرفت
این نوع تبلیغات می تواند آماری از کارهایی که شما به صورت هفتگی یا ماهانه انجام داده اید یا مشتریانی که جذب کرده اید یا ملاقات کرده اید به شما ارائه دهد. به این ترتیب می توانید کار خود را با رقبای خود مقایسه کرده و موقعیت خود را در رابطه با آنها بسنجید.
بسیاری از بازاریابان آنلاین از این مقیاس ها برای سنجش میزان پیشرفت خود استفاده می کنند. به این ترتیب ، اگر تا به حال به استراتژی بهتری احتیاج داشتید و متوجه شدید که کار شما رو به پایان است می توانید آن را به سرعت بهبود بخشید.
هزینه های مناسب تر از طریق تبلیغات اینترنتی
این نوع تبلیغات معمولاً هزینه زیادی ندارد و برای بازاریابان گران نیست. میزان این تبلیغات با در نظر گرفتن ترکیبی از مقیاس تبلیغات محل تبلیغ ، عملکرد و میزان تقاضا اندازه گیری می شود.
به نظر شما مردم این روزها به خصوص نسل جوان بیشتر به رادیو و تلویزیون توجه می کنند یا رایانه های رومیزی و یا موبایل شان؟ مشخصا تمایل آن ها برای گشتن در فضای مجازی بیشتر از تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیو است!
تاثیرگذاری بیشتر در تبلیغ اینترنتی
آیا فکر می کنید مردم این روزها ، به ویژه نسل جوان ، به رادیو و تلویزیون یا رایانه های رومیزی یا موبایل خود توجه بیشتری می کنند؟ بدیهی است که آنها بیشتر تمایل به مرور در فضای مجازی دارند تا تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو!
آنها به راحتی می توانند اخبار مورد علاقه خود را در فضای مجازی دنبال کنند یا فیلم های مورد نظر خود را بارگیری و تماشا کنند یا از کارهای خود مراقبت کنند.
به این ترتیب تبلیغات در این فضا می تواند بازخورد بسیار بیشتری برای شما داشته باشد علاوه بر این ، تماشای 24 ساعته تلویزیون جالب نیست ، اما فضای مجازی مخاطبان خاص خود را دارد که زمان خاصی برای بازدید از این فضا ندارد.
بیشتر بخوانید» راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه ها |
خدمات اینترنتی خود را محک بزنید
تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد تعداد بازدیدها و علاقه مخاطبان خود را در هر بخش از سایت یا تبلیغات خود اندازه گیری کنید. می توانید بفهمید که هر کدام چه مدت در سایت شما می مانند و در کدام بخش ، یا کدام تیزر تبلیغاتی توانسته بازدید بیشتری از سایت شما داشته باشد.
به این ترتیب شما از بازخورد خدمات خود بیشتر آگاه می شوید و می توانید اقدامات لازم را برای بهبود هرچه بیشتر آنها انجام دهید.
سخن آخر«
امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم برای پیشرفت کار و موقعیت شغلی نیاز به یکسری تبلیغات که از سوی سایت های معتبر هستند استفاده کنید.همچنین شما میتوانید با کلیک برروی معرفی 48 شغل اینترنتی که پولدار می شوید! مطالعه کنید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.