19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده : در جشن تولد  همیشه می توانید ایده های جذابی برای تزئین جشن تولد بدون صرف این همه پول ارائه دهید. این ایده ها به ویژه در جشن تولد عزیزان شما بیشتر به چشم می آید.

تلاشی که برای تزئین جشن تولد عزیزتان انجام می دهید بسیار ارزشمندتر از پرداخت هزینه اضافی برای خرید اقلام تزئینی است. در این مقاله شما را با 19 ایده جذاب برای تزئین تولد آشنا می کنیم.

این ایده ها برای انواع جشن تولد مناسب است تولد کودک نوپای شما ، پدر و مادر یا دوست عزیز باشد ، می توانید از این ایده ها استفاده کنید. این ایده های سرگرم کننده حتی برای جشن تولد دو نفره برای شریک زندگی شما مناسب است.

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

1. کلاه‌بوقی تزئین‌شده

به راحتی می توانید با چند تکه کاغذ یک کلاه بسازید و با کمی زرق و برق آن را تزئین کنید. تعداد زیادی از این کلاه ها را درست کنید تا همه مهمانان بتوانند از آنها استفاده کنند و عاشق آنها شوند.

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

2. فرفره کاغذی

تاپ های رنگی فضای عالی را برای جشن تولد ایجاد می کنند. چه تزئین میز تولد و چه دیوار ، مهمانان ، به ویژه کودکان از آن لذت می برند.

3. لوستری از روبان

نوارها یا نوارهای پارچه ای در رنگ های مختلف را در کنار یکدیگر و از حلقه ها آویزان کنید سپس حلقه را با کمک چند تکه مانند لامپ از سقف آویزان کنید. این تزیین ساده برای انواع جشن های تولد مناسب است. بیشتر بخوانید« تزئینات منزل برای یک تولد شیک و رویایی !

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

4. پس زمینه ای از بادکنک

بادکنک یکی از ساده ترین تزئینات تولد است می توانید بادکنک ها را فشار دهید و آنها را به حال خود رها کنید علاوه بر این تزئین بادکنک مخصوص جشن تولد با رنگ  پولک و سایر وسایل تزئینی یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای افزودن رنگ به یک فضا است. پر کردن بادکنک ها با کاغذهای رنگارنگ و دیگر زیورآلات ، در عین سختی ، ظاهری جذاب ایجاد می کند.

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

5. آبشار کاغذی

آبشار کاغذی نیز به عنوان یک تزیین ساده تولد در نظر گرفته می شود. به جای پاشیدن تکه های کاغذ طبق معمول ، نوارهای کاغذ را در کنار هم قرار دهید تا آبشار رنگی از کاغذ ایجاد شود. بیشتر بخوانید« تزیین کیک تولد برای بچه ها با پاستیل و ماکارون

19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

6. شمع را تزئین کنید

شمع های تولد را تنها نگذارید. آنها را با پولک ، مهره و دیگر چیزهای کوچک براق تزئین کنید.

تزیینات تولد

7. رومیزی

مجبور نیستید هر سال رومیزی جدیدی بخرید. می‌توانید با موادی که دم دست دارید، تیبل‌ رانر یا رومیزی جمع‌وجور و پرنقش‌ونگاری برای تزئین میز تولد بسازید؛ مثلا چند دسته چوب‌بستنی را کنار هم قرار دهید تا شکل رومیزی به خود بگیرد. می‌توانید آن را با ذوق و سلیقه خودتان رنگ کنید.

تزیینات تولدبیشتر بخوانید« هدیه های پسرانه جذاب برای سال جدید

8. دکوراسیون پرگل

اگر می خواهید آن را بسیار شلوغ کنید ، گوشه را با دسته گل تزئین کنید تا هم صاحب تولد و هم مهمانان را خوشحال کنید.

تزیینات تولد

9. شمع های خوراکی

ساخت شمع تولد توسط خود شما بسیار موثر است. چیزی که عالی است ساخت شمع از بیسکویت و شیرینی است.

تزیینات تولدبیشتر بخوانید« ایده های جذاب کادو دادن برای سالگرد ازدواج

11. آویز دست ساز

می توانید دیوارها را با یک نوار پارچه یا کاغذ براق و رنگارنگ که خودتان ساخته اید تزئین کنید. این بسیار اقتصادی است.

تزیینات تولد

12. پس‌زمینه کاغذ‌باران

با چند تکه کاغذ رنگی ، می توانید هر نام و نشانی را روی دیوار ایجاد کنید. کاغذها را روی پارچه یا هر سطحی بچسبانید و سپس آنها را به دیوار آویزان کنید. بیشتر بخوانید« 45 مدل ژست عکس تولد با کیک برای خانم ها 

13. بالن های کاغذی

این بادکنک ها جادوی خاصی به فضا می بخشند. می توانید یک لامپ LED به آنها اضافه کنید.

14. بطری های گل

ظروف رنگی یا بطری هایی با گل تازه ابزار خوبی برای تزئین جشن تولد هستند. از ظروف و بطری هایی با اشکال مختلف استفاده کنید.

تزیینات تولد

15.نقاب صاحب تولد

چاپ صاحب ‌تولد را در حالت‌های مختلف چاپ کنید روی آنها یک کلاه و یک پایه چوبی بگذارید. این نقاب‌ها را بین مهمانان تقسیم کنید.

تزیینات تولد

16.بادکنک های دنباله دار

مقداری پارچه یا کاغذ رنگی به بادکنک های پر از هلیم اضافه کنید. این یک روش خلاقانه و سرگرم کننده برای تزئین بادکنک تولد است.

تزیینات تولد

17. آویز کاپ کیک

پوشش‌های کاغذی کیک و کاپ‌کیک را در رنگ های مختلف روبان رد کنید و یک آویز با حال و هوای تولد درست کنید.

تزیینات تولد

18. آویز بادبزنی

فقط کاغذ رنگی را تا کنید. سپس طرفداران را به یک روبان وصل کنید تا یک آویز جذاب و مقرون به صرفه برای تزئین جشن تولد ایجاد کنید.

تزیین جشن تولد با وسایل شخصی شما قطعاً برای عزیزان شما ارزش دو چندانی دارد. آیا تا به حال چنین ایده هایی را امتحان کرده اید؟

تزیینات تولد

سخن پایانی »

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که دیدید برای تزیییات نیاز به وسایل های خیلی زیادی ندارید اگر خلاق باشید و ذهن هنری داشته باشید میتوانید بهترین تزیین را داشته باشید. شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 48 مدل تزیین میز تولد برای تمامی سنین مختلف این مقاله را هم بخوانید. همچنین میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. ایده هاتون همه عالی و جذاب بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *