ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

 ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها : همه شما می دانید که چقدر بچه ها به طرز عجیبی عاشق کاردستی ساده هستند! این 14 کاردستیهمگی ساده هستند و بچه ها به زودی ساخت آنها را یاد می گیرند.

به جای دور انداختن شانه تخم مرغ همه آنها را در دست بگیرید و به اسباب بازی بچه ها تبدیل کنید. البته برای ایجاد این خلاقیت ها به چند ابزار دیگر نیاز دارید، اما نگران نباشید، همه آنها ابزارهای ساده ای هستند.

کاردستی با شانه تخم مرغ

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

یکی دیگر از مزایای این کاردستی ارزان بودن آنهاست شما می توانید هر کاردستی را با کمترین هزینه درست کنید! می توانید از همه این ایده ها برای ایجاد یک ایده کاردستی در مدرسه یا مهد کودک استفاده کنید. این کار را با بچه ها انجام دهید و آن را به یک روز خوب و سرگرم کننده تبدیل کنید!

1- ساخت جوجه با شانه تخم مرغ

مطمئناً طرز ساخت این جوجه های بامزه را می دانید برای تهیه این جوجه ها به دو جای شانه تخم مرغ نیاز دارید. این دو محل تخم مرغ را چسب بزنید و رنگ کنید.

حالا جوجه ها را با مقوای دهان و یک دانه رنگارنگ کامل کنید! ساخت کاردستی به کودک کمک بسیاری در رشد او خواهد کرد و از این بابت میتوانید مطمئن باشید.

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

2. ساخت گل

برای درست کردن این گل ها به چیزی بیش از یک کارتن تخم مرغ و یک روبان نیاز ندارید. رنگ های شاد را فراموش نکنید.

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

3- ساخت قارچ با شانه تخم مرغ

همانطور که گفتیم برای ساخت این ایده به یک کارتن تخم مرغ و چند ابزار ساده دیگر نیاز دارید یکی از تخم مرغ ها را برش زده و با رنگ قرمز رنگ کنید و روی آن نقاط سفید بکشید. حالا با استفاده از یک تکه نمدی دایره ای کوچک و دو چشم عروسکی این قارچ رنگی رنگی شده زیبا را درست کنید. همچنین بخوانید» کاردستی های جذاب کودکانه با نخ کاموا

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

5-  ساخت زنبور عسل

این یکی خیلی خنده داره! برای درست کردن زنبور، دو زرده تخم مرغ را برش داده و به هم بچسبانید آنها را با رنگ زرد رنگ کنید و سپس نوارهای مشکی را روی آنها قرار دهید. خوب ساخت بدنه تمام شده است حالا چشم ها را درست کنید.

هر آنچه برای ساخت شاخک‌ها و اندام نیاز دارید را از مغازه های فروش وسایل کاردستی تهیه کنید. بال ها را فراموش نکنید. برای ساخت بال ها می توانید از مقوا نیز استفاده کنید.

ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

6. ماهی در کارتن تخم مرغ

زیبا نیست؟ برای ساختن این خلاقیت به کارتن های تخم مرغ کوچک نیاز دارید. آنها را آماده کنید و رنگ کنید. مرجان، ماهی یا هر موجود دریایی دیگری را که می توانید با استفاده از مقوا یا ورقه های فوم بسازید.

این موجودات را در اقیانوس خود بچسبانید چیزهای دیگری که نیاز دارید شامل سنگ، صدف و برخی جواهرات است. آنها را به دیواره های کارتن تخم مرغ بچسبانید یا فقط داخل آن قرار دهید. همچنین بخوانید» آموزش ساخت ساعت آفتابی برای کودکان

کاردستی با شانه تخم مرغ

7- ساخت کرم با شانه تخم مرغ

چند جای تخم مرغ از شانه تخم مرغ را برداشته و به هم بچسبانید توجه کنید انتخاب رنگی یا یک رنگ بودن آن بستگی به خود شما دارد.برای چشم و شاخ هایش از نمد و دکمه میتوانید استفاده کنید.

کاردستی با شانه تخم مرغ

9- کشتی بسازید!

همچنین برای ساخت کشتی به کارتن های کوچک تخم مرغ نیاز خواهید داشت کارتن را رنگ کنید. یک نی را طوری برش دهید که یکی از قطعات بزرگتر از دیگری باشد. حالا مثل عکس سوزن ها را داخل جعبه تخم مرغ فرو کنید و به هم بچسبانید. دو کاغذ رنگی را از نی ها رد کنید تا کشتی شما نیز بادبان داشته باشد.

کاردستی با شانه تخم مرغ

10- ساخت پنگوئن با شانه تخم مرغ

ساخت این نوع از کاردستی به نظر پیچیده است اما قسمت سخت ماجرا برای بچه ها رنگ امیزی آنهاست با دقت شکل پنگوئن را با رنگ مشکی دربیاورید و برایشان مانند شکل زیر یک قطب جذاب درست کنید!

کاردستی با شانه تخم مرغ

11- بستنی کارتنی

برای تهیه این بستنی ها از گوشه های کارتن تخم مرغ استفاده کنید کارتن تخم مرغ را قهوه ای یا خردلی بزنید و بقیه کار را با پنبه رنگ شده انجام دهید. به یاد داشته باشید که هر چه رنگ ها شادتر باشند نتیجه بهتری خواهید داشت.

کاردستی با شانه تخم مرغ

12- لاک پشت

یک خانواده لاک پشت بسازید! برای رنگ آمیزی لاک هر یک از اعضای خانواده از سایه های مختلف سبز استفاده کنید. پاها و بازوها را فراموش نکنید.

کاردستی با شانه تخم مرغ

13. اژدهای تخم مرغی!

اگر کودک شما به حیوانات هیجان انگیزتر و خطرناک تر علاقه دارد، از او یک اژدها بسازید! برای ساختن بدن اژدها به یک کارتن تخم مرغ رنگ شده و یک چشم عروسک و برای ایجاد آتش به کاغذ رنگی نیاز دارید! آتش را فراموش نکنید! همچنین میتوانید با کلیک برروی آموزش ساخت ساعت آفتابی برای کودکان این مقاله را هم بخوانید.

کاردستی با شانه تخم مرغ

14. ساخت ابر با شانه تخم مرغ

برای ساخت ابر جذاب و فانتزی باید کارتن را مانند مرحله ای که گل ها را ساختیم پیش روید با این تفاوت که نیاز به برش زیادی ندارید و مانند شکل زیر فقط قسمتی از آن را ببرید و با چند ربان رنگی به هم بچسبانید به این شکل شما یک ابر جذاب دوست داشتنی دارید.

کاردستی با شانه تخم مرغ

سخن پایانی»

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که دیدید با شانه تخم مرغ میتوان ایده های جذابی را بوجود اورد فقط کافی است کمی به فرزند خود در این نوع از کاردستی ها کمک کنید.شما همچنین میتوانید با کلیک برروی ساخت کاردستی های متنوع با خمیر بازی برای کودکان این مقاله راه هم بخوانید. نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *