25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش : کاردستی با کاغذ فقط برای بچه ها نیست بلکه هنری است که همه می توانند از آن لذت ببرند. کاردستی کاغذی به بهبود مهارت های حرکتی آرامش و کاهش استرس کمک می کند. برای کشف روش‌های جادویی برای تبدیل کاغذ به چیزی شگفت‌انگیز که عزت نفس و ابراز خلاقیت شما را افزایش می‌دهد، تا پایان این مقاله همراه کاردستون باشید!

1. کاردستی گل کاغذی:

گل یک کاردستی عالی و زیبا برای کودکان است و شما مجبور نیستید در مورد بریدن گل های تازه اغلب احساس گناه کنید!

تخصص : این یک هنر کاردستی کاغذی ایده آل است که رنگ و شادی را به دنیای ما می آورد و گزینه های عالی به عنوان هدیه برای روز مادر و روز ولنتاین است.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

کاغذ رنگی
مقیاس
قیچی
چسب
نی ها
نوار چسب

چطور انجام دادن:

نوارهای بلند و هم اندازه کاغذ را ببرید یک دایره گرد برش دهید تا مرکز گل را تشکیل دهید یک حلقه درست کنید و آنها را با چسب بچسبانید حالا حلقه ها را مرتب کنید تا به شکل گل درآید گل را با نوار چسب به نی بچسبانید.

2. کاردستی های کاغذی:

این یک کاردستی ساده با کاغذ است که سیاره های آویزان زیبایی را به ما می دهد که برای اتاق کودک شما مناسب هستند به خصوص اگر اهل علم باشند می توان آن را به سرعت در رنگ ها و اندازه های مختلف توسط کودکان نیز درست کرد.

تخصص : از این سیاره کاغذی سه بعدی که در اتاق فرزندتان آویزان است لذت ببرید و سیارات مختلف منظومه شمسی ما را به تصویر بکشد!

کاردستی های کاغذی

وسایل مورد نیاز:

کاغذ رنگی ضخیم
قیچی
مداد
هر چیزی گرد برای کشیدن دایره
رشته
چسب

چطور انجام دادن:

یک شی گرد قرار دهید و دایره ها را روی کاغذ رنگی بکشید دایره ها را ببرید و دایره را از وسط تا کنید. مطابق تصویر از وسط یک شکاف ایجاد کنید همین کار را با سایر دایره ها انجام دهید.

یک دایره برش نخورده بردارید و در دایره های شکاف بلغزانید این کار را برای همه دایره های شکاف تکرار کنید تا به شکل دلخواه برسید. یک سوراخ در دایره اصلی ایجاد کنید و نخ را با نخ آویزان کنید.

3. کاردستی کاغذی سه بعدی:

این یک کاردستی کاغذی زیبا است که ساخت آن نسبتاً آسان است و یکی از ساده ترین راه ها برای زیباتر کردن دیوارهای خانه شما است آماده باشید تا این قلب های سه بعدی را به دیوار بچسبانید و ظاهری کاملاً جدید به اتاق ببخشید.

حالا این قلب های قرمز رنگ را جدا کنید در مرحله بعد این قلب ها را برش دهید آنها را در راس فشار دهید تا دو لامپ قلب را جمع کنید که جلوه ای سه بعدی به آن می دهد و قلب را محکم کنید تمام قلب ها را روی دیوار بچسبانید که به شما یک کاردستی قلب زیبا روی دیوار اتاقتان می دهد.

تخصص: این کاردستی رنگ بسیار مورد نیاز را به دیوارهای اتاق شما اضافه می کند و جلوه ای سه بعدی به آن می دهد.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

کاغذ رنگی
قیچی

چطور انجام دادن:

قلب ها را روی یک تکه کاغذ رنگی بکشید و این قلب ها را ببرید آن ها را در پشت نگه دارید و همانطور که در تصویر نشان داده شده است محکم کنید این به شما یک جلوه سه بعدی زیبا روی قلب می دهد و آنها را روی دیوارهای شما می چسباند.

4. کاردستی کاغذی 5 دقیقه ای:

اینها نشانک‌های سرگرم‌کننده‌ای هستند که ساخت آن‌ها نسبتاً آسان است و وقتی با رنگ‌های روشن ساخته می‌شوند زیبا هستند حتی می‌توانید این نشانک‌ها را تزئین کنید تا جذاب به نظر برسند و در میان بچه‌ها مورد علاقه‌شان باشند.

تخصص: این نشانک های هیولاهای بامزه در بین کودکان بسیار محبوب هستند و می توان آنها را به راحتی مطابق با تصورات خود ساخت و خواندن را برای کودکان سرگرم کننده کند.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

کاغذ رنگی
مداد
چشم های گوگولی
چسب
روبان
کاغذ سفید برای دندان

چطور انجام دادن:

ابتدا با کشیدن سه مربع به شکل L و تا زدن آن مانند تصویر، یک شابلون درست کنید می توانید از قالب روی کاغذ رنگی استفاده کنید قطعات مثلثی بالایی را به سمت داخل تا کنید

5. کاردستی دیواری کاغذی:

آماده باشید تا دیوار خود را با این قاب دیواری بی نظیر تزئین کنید و به آن زیبایی بیافزایید این کاردستی کاغذی خلاقانه یک هدیه خوب است که می توانید به راحتی با استفاده از رنگ های مختلف درست کنید.

تخصص: این یک راه ساده برای استفاده از مواد زائد برای ایجاد چیزی زیبا است!

 

وسایل مورد نیاز:

کاغذ نمودار
مداد
قیچی
چسب
تفنگ چسب
رنگ طلایی

چطور انجام دادن:

طرح گلبرگ های بزرگ و کوچک را روی کاغذ نمودار بکشید گلبرگ ها و دایره ای را که مرکز گل را تشکیل می دهد ببرید روی گلبرگ ها خط بکشید و روی مداد بغلتانید تا گلبرگ ها خمیده و طبیعی به نظر برسند حالا روی گلبرگ ها چسب بزنید و به کاغذ گرد بچسبانید.

با روزنامه لوله های کاغذی درست کنید سیم مهر و موم دو طرف را با تفنگ چسب وارد کنید لوله های کاغذی را خم کنید تا ساقه های طبیعی تشکیل شود
برای ساختن یک قاب یک تکه مقوا به اندازه لازم ببرید نوار چسب را از همه طرف بچسبانید تا ظاهری صاف داشته باشید تمام گلبرگ ها را در رنگ های طلایی، قرمز و نقره ای رنگ کنید
در مرکز هر گل سنگ بچسبانید تا جذاب تر به نظر برسد گل ها را به چوب بچسبانید و گل ها را داخل قاب بچینید و مانند تصویر با چسب نواری بچسبانید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین کاردستی دست ساز برای بزرگسالان و کودکان

6. کاردستی با کاغذ به شکل پروانه:

اینها کاردستی های کاغذی برای بزرگسالان و کودکان هستند و تنها چیزی که برای تغییر دکوراسیون اتاق خود نیاز دارید، تعدادی از این کاردستی های زیبای پروانه های اوریگامی با بال های رنگارنگ آن است.

تخصص: این پروانه های زیبا در اندازه ها و رنگ های مختلف را می توان با این مراحل آسان ساخت.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

 

وسایل مورد نیاز:

ورق های کاغذی با رنگ روشن

چطور انجام دادن:

با یک ورق مربعی کاغذ رنگی شروع کنید. کاغذ را در هر دو جهت تا کنید، گوشه ها را به سمت داخل فشار دهید و مراحل نشان داده شده در تصویر را دنبال کنید.هنگام تا کردن کاغذ خیلی محکم نکشید.

در نهایت، مثلث پایینی را به سمت بالا بکشید و آن را در امتداد مرکز چین برگردانید. فلپ مثلثی بالایی را منگنه کنید تا در جای خود محکم شود.
پروانه زیبای شما آماده است!

7. کاردستی درخت کریسمس کاغذی:

تزیین درخت کریسمس یکی از کاردستی هایی است که کودکان بسیار از آن لذت می‌برند، و چه چیزی می‌تواند خاص‌تر از دیدن زیور آلات ساخته شده توسط آنها باشد که روی درخت آویزان شده‌اند!

تخصص: در میان کاردستی‌های کاغذی، برای بچه‌ها، این زیور کریسمس فرشته دوست‌داشتنی با دستورالعمل‌های ساده ساخته می‌شود و فوراً مورد علاقه است.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز :

کاغذ اوریگامی طرح دار در دو سایز
قیچی
چسب
یک مهره چوبی در اندازه بزرگ
لوله پاک کن (نارنجی)
پولک های طلایی
سیم
خودکار رنگی

چطور انجام دادن:

از کاغذ اوریگامی در رنگ های مختلف استفاده کنید و مربع بزرگتر (6×6 اینچ) را با آکاردئون تا بزنید و آن را از وسط تا کنید. لبه کاغذ تا شده را با چسب بچسبانید تا شکلی شبیه بادبزن ایجاد کنید

این کار را با کاغذ مربع کوچکتر نیز انجام دهید از رنگ های متضاد برای ساخت بال ها استفاده کنید مطابق تصویر، تای کاغذ کوچکتر را روی تای بزرگتر بچسبانید

با استفاده از چسب ماتیکی نارنجی رنگ را از داخل کاغذ وارد کرده و در جای خود بچرخانید. از مهره های چوبی همانطور که از طریق پاک کننده لوله نشان داده شده است استفاده کنید
با استفاده از چسب ماتیکی اضافی شکل مو را ایجاد کنید حالا چشم ها، دهان و گونه های صورتی را بکشید و با پولک های طلایی براق با سیم طلا به صورت هاله ای تزئین کنید زیور آلات را با سیم فلزی طلایی روی درخت آویزان کنید.

8. کاردستی با کاغذ کوئیلینگ:

کوئیلینگ یک پروژه هنری کاغذی است که به فیلیگر کاغذی نیز معروف است. این هنری است که در آن نوارهای کاغذ رول شده و چسبانده می شود تا هنر زیبایی خلق شود می توانید کلاف ها، شکل گل لاله و غیره درست کنید.

تخصص: این هنر کاغذی مهارتی است که می توانید به سرعت به آن مسلط شوید و کارت های تبریک زیبا بسازید.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

یک خلال دندان
نوارهای کاغذ
چسب

چطور انجام دادن:

یک نوار کاغذ را با خلال دندان محکم رول کنید مرکز کلاف رول شده را بکشید و با چسب پایه آب در جای خود بچسبانید برای ایجاد طرح‌های جذاب، هنگام استفاده از چسب با قیچی کاغذ، از یک لمس سبک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید» ساخت کاردستی های متنوع با خمیر بازی برای کودکان

9. کاردستی کاغذی براق:

این کاردستی کاغذی زیبا به ایجاد این پایه های خودکار رنگی روشن با استفاده از ورق فوم زرق و برق همراه با دستورالعمل های آسان کمک می کند.

تخصص : این پایه های خودکار زیبا را می توان با ورق های فوم زرق و برق دار در رنگ های مختلف ساخت و هدایایی ایده آلی ارائه کرد.

25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

ورق فوم گلیتر در رنگ های مختلف (خود چسب)
قیچی
بطری پلاستیکی
چسب

چطور انجام دادن:

نوارهای کاغذ براق را در دو رنگ مختلف ببرید یک بطری پلاستیکی بردارید و سپس آن را نصف کنید بطری برش خورده را روی یک ورقه فوم قرار دهید و پایه را بکشید آن را به همان اندازه روی یک تکه کاغذ برش دهید برچسب روی ورق فوم را جدا کرده و روی کاغذ گرد بریده شده بچسبانید.

حالا شروع به کندن برچسب از روی نوارهای کاغذی کنید که قبلا بریده شده بودند آن را با رنگ های متناوب به کناره های پایه قلم بچسبانید نوار اضافی را در قسمت بالایی خم کرده و مانند تصویر به سمت داخل تا کنید و بچسبانید روی ورق فوم براق صورتی گلی بکشید آن را برش دهید و کناره های پایه را تزئین کنید.

10. کاردستی کاغذ تولد:

کلاه های جشن تولد را می توان با این کاردستی های کاغذی زیبا و مواد در دسترس درست کرد دستورالعمل ها به قدری ساده هستند که می توانید تعداد کمی از آنها را در کوتاه مدت برای همه تهیه کنید کلاه ها را با استفاده از زرق و برق و پولک های پولک تزیین کنید و از تخیل خود استفاده کنید تا آنها را براق کنید.

تخصص: برای ساخت این کلاهک های جشن تولد به صورت جفتی در اندازه ها و رنگ های مختلف آماده شوید.

کاردستی های کاغذی25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

وسایل مورد نیاز:

کاغذ طرح دار (رنگ ها و طرح های مختلف)
چسب
قیچی
منگنه
پومپوم در رنگ های مختلف

چطور انجام دادن:

کاغذهای طرح دار را برش بزنید و به شکل مخروطی در آورید لبه ها را کوتاه کرده و منگنه کنید تا شکل مخروطی در جای خود باقی بماند اطمینان حاصل کنید که اندازه آن به گونه ای باشد که روی سر بماند همانطور که در تصویر نشان داده شده است، نوک مخروط را با پومپوم تزئین کنید کلاه های جشن تولد با رنگ های روشن شما آماده است!

11. کاردستی بشقاب کاغذی:

با این پروژه‌های هنری کاغذی با استفاده از صفحات کاغذی، لاک‌پشت‌های زیبا خلق کنید. می توانید پوسته را با تکه های کاغذ رنگی که به شکل بریده شده رنگ آمیزی یا تزئین کنید.

تخصص: کودکان از این کاردستی لذت می برند زیرا ساخت آن نسبتاً آسان است و زمان کاردستی را برای همه سرگرم کننده می کند.

کاردستی های کاغذی

مواد:

بشقاب های کاغذی
قیچی
خودکارهای نشانگر
کاغذ رنگ سبز
چشم های گوگولی
چسب

چطور انجام دادن:

یک بشقاب کاغذی بردارید و سپس آن را برگردانید لاک لاک پشت را یا با رنگ آمیزی تزیین کنید و یا تکه هایی از کاغذ سبز رنگ برش دهید و مانند تصویر بچسبانید. چهار پا و دم را با قیچی ببرید آنها را به پایین پوسته بچسبانید. چشم های گوگولی را به سر لاک پشت بچسبانید.

12. کاردستی پرندگان کاغذی:

این یک کاردستی کاغذی آسان برای ساخت پرنده ای برای بچه ها است که می تواند به عنوان تزئین استفاده شود هدایای خوبی تهیه کنید و همچنین به آنها کمک کنید تا در مورد انواع مختلف پرندگان بیشتر بیاموزند.

تخصص: پرنده های کاردستی کاغذی یک ایده کاردستی آسان و سرگرم کننده برای کودکان است که می توانند با مراحلی آسان ایجاد کنند.

کاردستی های کاغذی25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

مواد:

کاغذ نمودار در دو رنگ مختلف (مشکی و زرد)
قیچی
چسب ماتیکی
چشم های گوگولی

چطور انجام دادن:

کاغذ نمودار را به شکل های نشان داده شده در بالا ببرید برای چسباندن آنها مانند تصویر از چسب استفاده کنید منقار و دم را بر این اساس ایجاد کنید، چشم های گوگولی را بچسبانید این کاردستی ساده برای درگیر نگه داشتن کودکان عالی است.

13. کاردستی لامپ کاغذی:

لامپ برای اکثر فستیوال های هندی ضروری است و کودکان می توانند در ساخت این فانوس های درخشان و زیبا برای جشن ها و مناسبت ها کمک کنند.

تخصص: این یک ایده کاردستی کاغذی بسیار شگفت‌انگیز است که کودکان را در طول فصل جشنواره مشغول نگه می‌دارد و گزینه‌هایی برای کمک فعالانه به تزئینات در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ایده کاردستی

مواد :

کاغذ رنگی
مداد
قیچی

چطور انجام دادن:

یک ورق رنگ روشن را از وسط تا کنید همانطور که در تصویر نشان داده شده است خطوط عمود بر هم بکشید و به صورت نوارهای کاغذ رنگی برش دهید. پایه و نوار بالایی را به اطراف بچرخانید تا فانوس تمام شود. آن را منگنه کنید تا در جای خود محکم شود. می توانید فانوس را با استفاده از زرق و برق یا پولک دوزی تزئین کنید.

بیشتر بخوانید» آموزش کاردستی دلفین با کاغذ های رنگی

14. کاردستی با کاغذ فوم:

ورق های فوم برای کار کردن بسیار عالی هستند و کودکان بسیار سرگرم کننده هستند زیرا طیف رنگی وسیعی دارند و ارزان هستند. ایده های کاردستی با ورق های فوم ایمن هستند و کاردستی و تزئین را در مقایسه با مواد دیگر آسان تر می کنند.

تخصص: این گل های کاردستی کاغذ فومی را می توان توسط کودکان بسیار خردسال و به صورت خود چسب ایجاد کرد و کاردستی را لذت بخش و سرگرم کننده می کند.

ایده کاردستی

مواد:

ورق های فوم در رنگ های مختلف
قیچی
مداد و کاغذ ضخیم

چطور انجام دادن:

اولین کار این است که شکل های گل را روی کاغذ بکشید و قالب هایی در اندازه های مختلف بسازید این می تواند مفید باشد زیرا کار را برای بچه ها آسان می کند تا گل های زیادی بسازند قالب گل را روی ورق فوم قرار دهید و شکل ها را برش دهید همانطور که در بالا نشان داده شده است می توانید یک دیوار کناری را تزئین کنید یا حتی یک قاب عکس با این گل ها بسازید.

15. کاردستی ماهی کاغذی:

این یک کاردستی کاغذ رنگی است که کودکان را در برش و کار با رنگ های بسیار غرق می کند و آنها را در ایجاد ماهی های رنگارنگ غرق می کند.

ایده کاردستی

مواد:

کارت
چشم گوگلی
چسب ماتیکی
قیچی

چطور انجام دادن:

یک تکه کاغذ را به دو قسمت تا کنید یک ماهی بکشید و مطابق شکل برش دهید کارت را با دستمال کاغذی بپوشانید برای چشم ها اضافه کنید این یکی از کاردستی جذابی است که کودکان را درگیر می کند.

16. کاردستی میوه کاغذی:

این را می توان با میوه هایی با رنگ های مختلف درست کرد و به راحتی درست می شود. آنها یک پروژه کاردستی مدرسه جالب می سازند و برای دکوراسیون مفید هستند.

ایده کاردستی

مواد:

کاغذ (ما کاغذ چاپ سنگین تر را توصیه می کنیم)
قیچی
چسب
نشانگر و رنگ

چطور انجام دادن:

شما می توانید از قالب های آماده با چاپ آنها استفاده کنید یا خود آن را بسازید برای ساخت این میوه سه بعدی به هشت لایه میوه نیاز است شکل ها را مانند تصویر برش بزنید و از وسط تا کنید چین باید ترد باشد و آن را یکی روی دیگری بچسبانید روی آخری چسب بزنید تا آخرین برش به اولی بچسبد. با همین تکنیک یک سبد میوه درست کنید.

17. کاردستی کاغذی گوزن :

این کاردستی کاغذی برای دکوراسیون منزل شامل فعالیتی است که شامل برش، تا کردن و چسباندن کاغذ است برای ایجاد این گوزن زیبا به مواد بسیار کمی نیاز است.

تخصص: برای تقویت مهارت های شناختی کودکان کار می کند.

مواد:

کاغذ رنگی در رنگ های مختلف (سبز، نارنجی، سفید، قرمز و مشکی)
قیچی
چسب ماتیکی
خودکار مشکی شارپی
مداد

ایده کاردستی

چطور انجام دادن:

ابتدا پایه را به رنگ سبز با مثلث نارنجی برای صورت گوزن شمالی درست کنید ورق پایه را مطابق تصویر بچسبانید و تا کنید بینی گوزن را بچسبانید و محکم کنید با فشار دادن بیش از حد کاغذ از ایجاد چین و چروک در کاغذ جلوگیری کنید یک دایره قرمز برای بینی برش دهید .

و آن را به نوک بینی گوزن شمالی بچسبانید بعد، چشم ها را به این گوزن شمالی اضافه کنید گوش ها را با برش یک برگ مانند به رنگ نارنجی و یک کوچکتر به رنگ سفید درست کنید و آن را بچسبانید. در نهایت شاخ ها را با کشیدن شکل شاخ ها در کاغذ مشکی و برش دادن آن ها روی سر گوزن شمالی درست کنید.

بیشتر بخوانید» ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

18. کاردستی تاج کاغذی:

تاج های کاغذی را می توان به محض اینکه قالب های تاج را آماده کردید به سرعت درست کرد. این ایده کاردستی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان تاج‌هایی را برای جشن تولد یا مدرسه درست کرد.

تخصص: با این دستورالعمل‌های ساده، کلاغ‌های چشم‌نواز بسازید.

ایده کاردستی

مواد:

مقوای A4
قیچی
چسب
چسب زرق و برق، سنگ، پومپوم، روبان برای تزئین.

چطور انجام دادن:

کاغذ را مانند ضخامت تصویر از طول برش دهید تاج دور سر را اندازه بگیریدبا قیچی شکل دندانه دار قسمت بالایی را برش دهید دو انتهای آن را با آدامس بچسبانید و آن را به خوبی محکم کنید تاج را با مواد تزئینی مختلف مانند سنگ و زرق و برق تزئین کنید تا یک تاج درخشان ارزان قیمت داشته باشید.

20. کاردستی دستمال کاغذی:

این کولاژ فوراً مورد علاقه کودکان و خردسالان است زیرا قطعات را می توان به هر ترتیبی که دوست دارند مرتب کرد و آنها این اختیار را دارند که رنگ هایی را که می خواهند برای کلاژ انتخاب کنند.

تخصص: این کلاژها در رنگ های رنگین کمانی ساده و سرگرم کننده هستند زیرا طیف گسترده ای از رنگ ها در آن دربر دارد.

ایده کاردستی

مواد:

دستمال کاغذی
مقاله تماس
مقاله ساخت و ساز
قیچی

چطور انجام دادن:

ابتدا با بریدن قسمت میانی کاغذ یک قاب درست کنید و آن را روی یک کاغذ تماسی بچسبانید. اندازه باید به گونه ای باشد که بتوان آن را به پنجره چسباند دستمال کاغذی با رنگ های مختلف را مربع برش دهید. این را به قاب آماده شده بچسبانید و پس از چسبیدن به پنجره ها، کل اتاق را روشن می کند!

21. کاردستی با کاغذ برگ های پاییزی :

جشنواره ها همیشه به گلدسته های رنگارنگ برای تزیین نیاز دارند و ساخت این گلدسته کاغذی نسبتاً آسان است. بچه‌ها اوقات خوبی را سپری می‌کنند و این کاردستی می‌تواند کودکان را در این مدت غرق نگه دارد، و انتخاب رنگ کافی در اینجا وجود دارد.

مواد:

کاغذ مقوایی
قلم زرق و برق
قیچی
نخ
پانچ تک سوراخ

ایده کاردستی

چطور انجام دادن:

ابتدا با کشیدن طرح کلی برگ و برش آن یک شابلون آماده کنید این کار باعث می شود تا کودکان بتوانند از این الگو بر روی چند تکه کاغذ رنگی استفاده کنند و چندین برگ را برش دهند مطابق تصویر دو سوراخ روی برگ ها ایجاد کنید از یک خودکار برای کشیدن رگبرگ روی برگ ها استفاده کنید تمام برگ ها را به هم بچسبانید و حلقه گل شما آماده است!

22. کاردستی سبد کاغذی:

ساخت این کاردستی کاغذی برای ساخت سبد نه تنها آسان است بلکه می توان آن را با چسباندن گل و مهره های کاغذی براق به مناسبت تزئین کرد.

تخصص : از ساخت این سبد زیبا برای نگهداری گل یا تخم مرغ عید پاک لذت خواهید برد.

ایده کاردستی

مواد:

مقوای 12 اینچی در 2 رنگ مختلف
قیچی
مقیاس
مداد
منگنه

چطور انجام دادن:

سبد را از یک گوشه کاغذ به صورت مورب به گوشه مقابل قرار دهید یک خط مستقیم از گوشه بکشید این کار را برای هر چهار گوشه انجام دهید.

برش بزنید و مانند تصویر انجام دهید گوشه ها را به یک طرف بکشید و با استپلر در جای خود محکم کنید این کار را با تمام گوشه ها انجام دهید تا زمانی که بتوانید به شکل سبد در بیایید یک نوار کاغذ برش دهید و آن را در طرف مقابل سبد منگنه کنید و آن را منگنه کنید.

23. کاردستی لیوان کاغذی:

با این کاردستی کاغذی برای دکوراسیون منزل می توانید زنگوله های شگفت انگیزی در رنگ های مختلف بسازید.

تخصص: زنگ های کریسمسی در فصل کریسمس بسیار محبوب هستند، نه تنها برای تزئین درخت بلکه برای آویزان کردن آنها و تزئین دیوارهای خانه.

ایده کاردستی

مواد:

لیوان کاغذی
پاک کننده لوله
مهره بزرگ
زنگ صدای جرنگ جرنگ
روبان ساتن
رنگ پوستر یا رنگ اکریلیک
قلم مو
زرق و برق
قیچی

چطور انجام دادن:

یک سوراخ در کف لیوان کاغذی ایجاد کنید قسمت بیرونی لیوان کاغذی را با یک پوستر با رنگ روشن یا رنگ اکریلیک رنگ آمیزی کنید و وقتی رنگ هنوز خیس است مقداری زرق و برق روی آن بپاشید.

یک نخ را به یک لوله پاک کن وصل کنید و یک حلقه در یک انتها ایجاد کنید که طول آن باید تقریباً به اندازه ارتفاع لیوان کاغذی باشد. در مرحله بعد، یک نخ را به حلقه ببندید و یک زنگ را به هم وصل کنید.

آن را از سوراخ ته لیوان کاغذی وارد کنید و یک مهره بزرگ را رشته کنید تا به کف لیوان کاغذی برسد. اطمینان حاصل کنید که انتهای آن را بالای مهره بسته اید. با روبان ساتن پاپیون درست کنید و مثل تصویر گره بزنید. طول رشته را تنظیم کنید و زنگ را به عنوان زیور درخت کریسمس آویزان کنید.

بیشتر بخوانید» آموزش ساخت کاردستی با کمک چوب بستنی | تصاویر

24. کاردستی چتر کاغذی:

چترها را می‌توان در رنگ‌های مختلف ساخت مثلاً می‌توان آن‌ها را چند رنگ یا یک رنگ تک رنگ ساده ساخت. می توان تزئینات را روی چتر چسباند تا جذاب به نظر برسد.

تخصص: این کاردستی به هماهنگی چشم و دست کودکان کمک می کند و به آنها اجازه می دهد از تخیل خود استفاده کنند. همچنین به رشد حرکتی ظریف کمک می کند.

ایده کاردستی25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

مواد:

بشقاب کاغذی (بزرگ)
قیچی
رنگ آمیزی در رنگ های مختلف
منگنه
پاک کننده های لوله
رشته
کارت آبی

چطور انجام دادن:

صفحه کاغذی را با نقطه های رنگی مختلف رنگ آمیزی کنید بعد از خشک شدن رنگ بشقاب را از وسط نصف کنید نیمی از بشقاب را 1 سانتی متر برش دهید، نه تمام قسمت را نیمی از بشقاب را در قسمت دیگر بلغزانید و یک شکل علامت x ایجاد کنید آنها را با یک سنجاق محکم کنید تا از هم جدا نشوند
مقوا رنگی را بردارید و آن را خم کنید تا به شکل J شکل بگیرد تا شبیه دسته چتر شود.

برای چسباندن آن به مرکز صفحه کاغذی از چسب استفاده کنید یک نخ را با چسب به بالای چتر وصل کنید کارت آبی را به شکل قطرات باران ببرید و به طور یکنواخت دور چتر بشقاب کاغذی آویزان کنید.

25. کاردستی کاغذی هواپیما:

این ابتدایی ترین نوع چیزی است که همه ما در کودکی ساخته ایم برای ساخت این هواپیما به جز یک تکه کاغذ و مقداری نوار نیازی به چیز زیادی نیست.

تخصص: این هواپیمای اصلی به نام دارت نیز شناخته می شود و ساخت آن بسیار آسان است.

ایده کاردستی25 کاردستی کاغذی مختلف برای کودکان با آموزش

مواد:

کاغذ
قیچی

چطور انجام دادن:

همانطور که در تصویر نشان داده شده است، کاغذ را به صورت عمودی از وسط تا کنید حالا گوشه های بالایی را باز کرده و به خط وسط تا بزنید. لبه های بالایی را به خط وسط تا بزنید مانند تصویر، بال ها را در امتداد لبه های بالایی به سمت بالا با لبه پایین بدنه تا کنید حالا نوار را به داخل بچسبانید تا صفحه تمام شده مانند تصویر بالا به نظر برسد.

شما می توانید از مزایای یک سرگرمی شگفت انگیز مانند کاردستی تا کردن کاغذ بهره مند شوید، زیرا در متمرکز نگه داشتن توجه ما بهترین کار را دارد. کاردستی با کاغذ مزایای بسیار زیادی را هم برای کودکان و هم برای شما دارد.

ایده کاردستی

سوالات متداول:

1. آیا کیت کاردستی کاغذ فقط برای کودکان موجود است؟

کیت‌های کاردستی کاغذی موجود است که حاوی تمام مواد مورد نیاز است، مانند ابزارها و دستورالعمل‌های گام به گام برای ایجاد چیزی زیبا و فرصتی برای ابراز وجود. همچنین یک خروجی برای خلاقیت شما است. می‌توانید به خانواده و دوستان خود هدیه دهید زیرا ارزش بیشتری دارند، زیرا تأثیر شخصی دارد.

2. قوانین کاردستی ایمن چیست؟

در ابتدا دستورالعمل ها را به طور کامل بخوانید و اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع پروژه خود، تمام نیازهای خود را دارید. باید فضای مناسبی برای کار روی پروژه کاردستی شما وجود داشته باشد.

مراقب کودکان خردسال باشید و ببینید رنگ هایی که استفاده می کنید غیر سمی هستند. به گونه ای برنامه ریزی کنید که زمان کافی برای کار روی پروژه خود داشته باشید و نیازی به عجله نداشته باشید. زمانی که خسته هستید از کار کردن خودداری کنید و مراقب باشید که هیچ مزاحمتی نداشته باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *