شما چه فصلی از سال را دوست دارید ؟ ارتباط شخصیت با فصل

شما چه فصلی از سال را دوست دارید ؟ ارتباط شخصیت با فصل

شما چه فصلی از سال را دوست دارید ؟ ارتباط شخصیت با فصل : حتما تا این لحظه متوجه شده اید که در برخی فصول احساس بهتری دارید. به عنوان مثال، شما شادتر هستید و زندگی را آسان تر می کنید درست است که درصد زیادی از مردم سرسبزی و طراوت بهار را دوست دارند و روزهای آفتابی و دمای معتدل را ترجیح می دهند، اما در کنار آنها، افراد زیادی هم هستند که روزهای گرم تابستانی طولانی را ترجیح می دهند.

کسانی هم هستند عاشق پاییز یا شب های سرد اما آرام زمستانی هستند خلاصه هرکسی فصل مورد علاقه خود را دارد و این گاهی تحت تاثیر ماه تولد یا خاطرات خوش دوران کودکی است.

بد نیست بدانید که انتخاب هر یک از این فصل ها به عنوان فصل مورد علاقه، چیزهای زیادی را در مورد شخصیت ما آشکار می کند. این مقاله از کاردستون در بخش سرگرمی را بخوانید تا به شخصیت فصل ها و نکات جالب درباره رابطه فصل مورد علاقه و شخصیت با ما بپردازید.

شما چه فصلی از سال را دوست دارید ؟ ارتباط شخصیت با فصل

چه عواملی بر دوست داشتن یک فصل تأثیر می گذارد؟

به عبارت دیگر چرا احساس می کنیم که برخی از فصول باعث می شوند احساس بهتری نسبت به سایرین داشته باشیم؟ آیا روانشناسی شخصیت زن و مرد می تواند این ترجیحات فصلی را توضیح دهد؟

با توجه به تحقیقات روانشناسی زن و مرد و ترجیحات فصلی، محققان به این نتیجه رسیده اند که عوامل مختلفی مانند تغییر فصل، فراز و نشیب، کاهش دما و افزایش و کاهش میزان نور می تواند بر خلق و خو و رفتار انسان تأثیر بگذارد.

پس اگر در برخی فصول به اندازه کافی خوشحال نیستید زیاد از خود انتقاد نکنید. زیرا بدن شما کار خود را انجام می دهد و در صورت عدم آگاهی احتمالاً تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد.

از سوی دیگر نتایج یک مطالعه اخیر تأیید می کند که سال، ماه، روز و ساعتی که در آن متولد می شویم، بر شخصیت بزرگسالان ما تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید» 10 موردی که باید برای زندگی شادتر نادیده بگیرید!

شخصیت فصول بر اساس ماه تولد

از نظر روانشناسی، شخصیت متولدین ماه های بهار و تابستان بیش از حد مثبت است و به احتمال زیاد دچار نوسانات خلقی سریع می شوند.

از طرفی متولدین زمستان مزاج تحریک پذیری دارند. علاوه بر این، مکانی که در آن زندگی می کنیم، آب و هوای معمولی منطقه و همچنین تجربیات گذشته ما می تواند بر انتخاب ما تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال، اگر در کودکی از گذراندن اوقات فراغت خود در تابستان و بیرون از خانه لذت می بردید و خاطرات خوبی از فصل دارید احتمالاً با ورود به بزرگسالی عاشق تابستان خواهید شد

شما چه فصلی از سال را دوست دارید ؟ ارتباط شخصیت با فصل

شخصیت فصول (رابطه شخصیت افراد با فصل مورد علاقه)

وقتی بهار روزهای نه چندان کوتاه و شب‌های نه چندان طولانی را جایگزین زمستان می‌کند مناظر سبزتر می‌شود و گل‌ها دوباره ظاهر می‌شوند. این فصل به دلیل شروع تازه بسیار محبوب است.

از نظر روانشناسی اگر ترجیح شما بهار است و از همه فصول آن را بیشتر دوست دارید در مورد شخصیت خود بگوییم که شما فردی واقعی هستید و همیشه به دنبال تجربیات جدید هستید. شما فردی بسیار خونگرم و دوست داشتنی هستید و نیاز به توجه اطرافیان به خصوص عزیزانتان دارید.

فصل مورد علاقه شما

روانشناسی شخصیت افراد علاقه مند به تابستان

با شروع تابستان روزها طولانی‌تر، گرم‌تر و روشن‌تر می‌شوند و پوست شما بیشتر در معرض آفتاب سوختگی قرار می‌گیرد، اما اگر همچنان روزهای طولانی‌تری را ترجیح می‌دهید و احساس می‌کنید زمان بیشتری برای انجام کارها و تفریح ​​دارید. به عبارت دیگر، شما در این فصل در بهترین حالت خود هستید شما یک فرد تابستانی هستید.

همانطور که تابستان فصلی از انرژی است احتمالاً نمی توانید لحظه ای متوقف شوید از نظر روانشناسی شخصیت شما عاشق است حرکت کنید، سفر کنید، مردم را ببینید و از فضای باز لذت ببرید شخصیت شناسی فصل شما این است که بیش از آن‌که درون‌گرا باشید، فردی شوخ‌طبع‌، خوش بین و خوش فکر هستید.

بیشتر بخوانید» شخصیت خودتان را با پاسخ به این آزمون بسنجید !

ارتباط شخصیت

روانشناسی شخصیت افراد در پاییز

فصل پاییز با رنگ های خیره کننده نارنجی، قهوه ای و قرمز با آب و هوای خنک تر از تابستان مشخص می شود اگر عاشق این فصل پر از زیبایی هستید، شخصیتی آرام، رمانتیک و خلاق دارید با این حال خلق و خوی شما مدام در حال تغییر است شما منبع آرامش خود و اطرافیانتان هستید و همیشه به دنبال آرامش در زندگی خود هستید.

بیشتر بخوانید»

روانشناسی و شناخت ویژگی های افراد علاقه مند به فصل زمستان

دوست دارید در سرما و زیر شال و کلاه گرمتان پناه بگیرید یا جلوی یک فیلم خوب با نوشیدنی گرم زیر پتو به خواب زمستانی بروید زمستان قطعا فصل شماست دوست ندارید منطقه راحتی خود را ترک کنید می توانیم شما را فردی درونگرا با شخصیتی آرام توصیف کنیم.

نکته: همانطور که گفتیم عوامل زیادی در انتخاب یک فصل به عنوان مورد علاقه شما دخیل هستند اما شما می توانید با تجزیه و تحلیل شخصیت خود بیشتر در مورد روحیه خود بدانید. اگر به این موضوعات خودشناسی بیشتر علاقه دارید پیشنهاد می کنیم مقاله شخصیت شناسی از روی فرم صورت افراد + تصاویر این مقاله را هم بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *