سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا: با شیوع کرونا و قرار گرفتن بیشتر ما در خانه و فعالیت کردن در منزل، احتیاج افراد به سالم تر شدن محیط خانه افزایش پیدا کرده است. در این مقاله چند تغییر آسان برای ایجاد احساس راحتی در محیط اطراف شما قرار داده ایم . از آنها استفاده کنید و محیط خانه خود را سالم و پر از انرژی مثبت کنید.

بیشتر بخوانیم: چند نکته مهم برای دکوراسیون ورودی خانه

فضای آزاد را بیشتر کنید. 

از کجا شروع کنیم؟ به خود فضای بیشتری بدهید و فضای خود را قابل زندگی تر کنید. ابتدا به دنبال مجموعه ای از اقلام استفاده نشده باشید. آیا جعبه هایی دارید که از محل کار قدیمی خود آورده اید و هرگز باز نکرده اید، یا وسایل آشپزی که هرگز از قفسه ها بیرون نمی آورید؟ آیا تجهیزات ورزشی، وسایل ورزشی، یا لوازم مربوط به سرگرمی دارید که دیگر به آنها نیاز ندارید؟ سعی کنید چیزهایی را دور بیاندازید، بازیافت کنید یا آنها را اهدا کنید. منظورمان وسایلی است که به شلوغی کمک می کنند اما هرگز استفاده نمی شوند، بنابراین فضا را باز کنید.

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

به لباس توجه ویژه ای داشته باشید. آیا لباس هایی دارید که بچه هایتان از آن بزرگ شده اند، کت و شلوارهای رسمی تجاری که دیگر نمی پوشید، لباس های ورزشی یا ورزشی که دیگر استفاده نمی کنید، لباس بارداری؟ در مورد مواردی که دیگر مناسب نیستند صادق باشید.

آلودگی بصری را حذف کنید.

همچنین به دنبال نواحی نامرتب باشید که نویز بصری ایجاد می کنند. وقتی آنها را پاک کنید احساس آرامش خواهید کرد! قسمت‌هایی که اغلب مملو از وسایل می‌شوند عبارتند از: قسمت پایین کمد، صندلی‌ها یا میزهای کناری اتاق خواب، پیش‌خوان‌های آشپزخانه، اتاق‌ها یا سالن ورودی، و کمدهای ابزار. همچنین، اگر وسایل بزرگ و کم استفاده ای دارید که روی پیشخوان نشسته اند، آنها را در کابینت قرار دهید تا فضای گرانبها را آزاد کنید.

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

فضای خانه را برای فعالیت های جدید آماده کنید.

ابتدا، در نظر بگیرید که چگونه ممکن است فضاهای خاصی را برای استفاده های جدید مجدداً هدف گذاری کنید. تجسم مجدد ممکن است مستلزم جابجایی برخی اثاثیه در اطراف، افزودن یا کم کردن قطعات مختلف، یا انجام کاری برای پاکسازی یا ارتقاء یک فضا باشد.

تبدیل فضاهای کوچک مثل کمد دیواری برای استفاده در میتینگ ها

برای کار کردن به یک اتاق کامل نیاز ندارید. اگر برای شرکت در تماس های تصویری دچار سرگردانی هستید و بودن یکی از اعضای خانواده برایتان سخت است، سعی کنید کمد را به یک باجه تلفن حریم خصوصی تبدیل کنید. نکته: اگر می‌خواهید از فضای نسبتاً کوچکی استفاده کنید – مانند انباری یا کمد دیواری – یک میز اتو می‌تواند به یک میز ایستاده باریک یا یک طاقچه برای تجهیزات، کتاب یا چراغ تبدیل شود.

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

اضافه کردن وسایل مورد نیاز

در حالی که چیزهایی را از خانه خود کم می کنید، ممکن است اضافه کردن یا ارتقاء چند مورد نیز برای شما مفید باشد. شاید اکنون به میز دیگری نیاز داشته باشید که افراد زیادی در خانه روی لپ تاپ کار می کنند. شاید بتوانید از یک سبد کنار درب جلو استفاده کنید تا کفش های در کل طبقه پخش نشود. مجموعه ای از قفسه های محکم نیز می تواند به شما کمک کند تا سازماندهی کنید و فضای مفیدی را باز کنید.

سالم تر کردن محیط خانه برای دوران کرونا

سخن پایانی: همانطور که مشاهده کردید آماده سازی منزل برای این دوران کار ساده ایست و با چند فعالیت کوچک میتوانید محیط خانه را تغییر دهید. همچنین میتوانید بخوانید : چند راه حل برای مخفی کردن سیم های اضافی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *