نحوه از بین بردن کرم نواری سگ

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
نحوه از بین بردن کرم نواری سگ

نحوه از بین بردن کرم نواری سگ

نحوه از بین بردن کرم نواری سگ : کرم‌های نواری بیماری‌های انگلی رایجی هستند که گربه‌ها و سگ‌ها به طور یکسان می‌توانند به آن مبتلا شوند. این انگل های سفید را می توان در اطراف مدفوع سگ، در جعبه زباله گربه یا حتی روی مبل ها و رختخواب حیوانات خانگی یافت. کرم‌های نواری می‌توانند شبیه دانه‌های کوچک برنج یا بخش‌های بلندتر شبیه اسپاگتی به نظر برسند. دور انداختن بخش‌های کرم نواری یکی از گام‌های مهم در درمان آن‌ها در حیوان خانگی و اطراف خانه‌تان است و یادگیری نحوه صحیح انجام این کار به مبارزه با هجوم کرم نواری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب اسم پیشنهادی برای انواع حیوانات خانگی

چیزهایی که نیاز دارید

کیسه های زباله
ماشین لباسشویی و خشک کن
دستکش لاستیکی
جاروبرقی با اتصال برس
کیسه های پلاستیکی
1 فنجان سرکه سفید
محلول پاک کننده آنتی باکتریال

مرحله 1

برای محافظت از خود در برابر میکروب ها دستکش های لاستیکی بپوشید و مدفوع را از جایی که بخش های کرم نواری پیدا کرده اید بردارید. مدفوع را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و با بسته کردن کیسه آن را ببندید. کیسه را در ظرفی که بیرون است دور بیندازید.

مرحله 2

با پوشیدن دستکش های محافظ، جعبه های زباله را در فضای باز تمیز کنید. تمیز کردن جعبه ها در بیرون از پخش شدن تخم مرغ ها در داخل خانه جلوگیری می کند. زباله های استفاده شده خود را دو کیسه کنید و به سطل زباله بیندازید. سطوح جعبه زباله خود را با مقداری پاک کننده آنتی باکتریال پاک کنید، یک کیسه زباله جدید و مقداری بستر جدید اضافه کنید.

بیشتر بخوانید : اصول نگهداری پنج مورد از حیوانات خانگی

مرحله 3

اطراف هر منطقه ای که تخم مرغ می بینید یا جایی که حیوان خانگی شما رفت و آمد دارد جاروبرقی بکشید. از ضمیمه برس روی جاروبرقی خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر گونه تخم مرغ یا قسمتی را که ممکن است در الیاف فرش یا مبلمان باشد به دست آورید. اگر حیوان خانگی شما بیشتر در خانه شما رفت و آمد می کند، تمام طبقات و مبلمان خانه را جاروبرقی جمع کنید. پس از اتمام کار کیسه جاروبرقی را بیرون بیندازید.

مرحله 4

ملافه های حیوان خانگی (یا ملافه های خود را اگر حیوان خانگی با شما می خوابد) را با بالاترین درجه حرارت ماشین لباسشویی خود بشویید. یک فنجان سرکه سفید را با شستشو اضافه کنید تا به از بین بردن تخم مرغ کمک بیشتری کند. دوباره با بالاترین درجه حرارت ممکن داخل خشک کن بیندازید. قبل از استفاده مجدد از واشر، یک بار خالی را با آب داغ و سرکه بمالید.

سخن پایانی:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و بتوانید کرم های نواری را حذف کنید و سلامت را به خود و سگتان بازگردانید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: چند راه ساده برای خلاص شدن از شر ساس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *