چگونه آدامس را از موهای خود جدا کنیم؟

چگونه آدامس را از موهای خود جدا کنیم؟

چگونه آدامس را از موهای خود جدا کنیم؟ :اگر عاشق آدامس جویدن هستید، یک دام وجود دارد که نمی خواهید در آن بیفتید. یک حرکت اشتباه انجام دهید، این چیزهای چسبناک و چسبناک را در موهای خود خواهید داشت. اگر برای شما اتفاق افتاد، می‌توانیم شما را ببخشیم که وارد حالت هراس شدید. حتی ممکن است وسوسه شوید که دست به قیچی بزنید و بفهمید که چگونه موهای خود را کوتاه کنید. آرام باش.

قبل از انجام کاری که شما (و آرایشگرتان) از آن پشیمان شوید، ممکن است بخواهید ابتدا نحوه پاک کردن آدامس از مو را بررسی کنید. خبر خوب این است که می توانید از چند روش در اینجا استفاده کنید.

4 روش برای نحوه جدا کردن آدامس از مو 

روش 1:  از یخ استفاده کنید

لوازمی که شما نیاز خواهید داشت:

یخ
دستمال توالت

یکی از رایج ترین راه های از بین بردن آدامس از مو استفاده از یخ است. ابتدا مقداری یخ از فریزر بردارید و در حوله کاغذی بپیچید. قبل از شروع باید صبر کنید تا آدامس خشک شود. در مرحله بعد، کیسه یخ را مستقیماً روی موهای خود بمالید. به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد آن را برای چند دقیقه روی ناحیه نگه دارید.

چگونه آدامس را از موهای خود جدا کنیم؟

هنگامی که آدامس را فریز کردید، می توانید آن را از موهای خود جدا کنید. این احتمالا بهترین راه برای از بین بردن آدامس از مو است، اما باید سریع عمل کنید. اگر آدامس را پس از اولین بار گیر کردن برای مدت طولانی در موهای خود رها کنید، ممکن است متوجه شوید که این روش کارساز نیست.

هنگامی که از شر آدامس موجود در موهای خود خلاص شدید، آخرین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که آن را تمیز کنید. برای انجام کار از شامپو و نرم کننده با کیفیت مناسب استفاده کنید. قبل از دوش گرفتن مطمئن شوید که تمام قطعات کوچکتر آدامس را از موهای خود خارج کرده اید.

بیشتر بخوانید: آموزش پاک کردن آدامس از روی لباس

روش 2: از روغن پخت و پز استفاده کنید

لوازمی که شما نیاز خواهید داشت:

روغن پخت و پز

آیا مقداری روغن آشپزی در آشپزخانه خود دارید؟ ممکن است بخواهید آن را بگیرید و از آن برای خارج کردن آدامس از موهایتان استفاده کنید. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا، استفاده از روغن گیاهی یکی از موثرترین راه‌ها برای از بین بردن آدامس از موهای شماست. استفاده از هر نوع روغن به عنوان درمان ترک مو یکی از هک های مو مورد علاقه ما نیز هست! با این حال، اگر چیزی در دست ندارید، می توانید از کره بادام زمینی صاف نیز استفاده کنید.

برای شروع، روغن نباتی را روی موهای خود ماساژ دهید، جایی که آدامس گیر کرده است. در اینجا تا حد امکان دقیق باشید. وقتی این کار را انجام دادید، باید روغن را برای چند دقیقه بگذارید تا جادوی خود را اعمال کند. سپس، می توانید آن را با کمی کشیدن آدامس آزمایش کنید. پس از اتمام آن زمان، باید بتوانید به راحتی آدامس را از روی موهای خود پاک کنید.

مطلب مرتبط : چگونه چسب را از روی شیشه و پنجره پاک کنیم؟

روش 3: خمیر دندان را بکار ببرید

لوازمی که شما نیاز خواهید داشت:

خمیر دندان
اب

در اینجا آدامس کمتر شناخته شده در محلول مو آمده است. آیا می دانستید که می توانید از خمیر دندان برای از بین بردن آدامس از موهای خود استفاده کنید؟ در حالی که هیچ مطالعه ای برای تأیید این موضوع وجود ندارد، شواهد حکایتی وجود دارد که نشان می دهد استفاده از خمیر دندان می تواند باعث نجات شما شود. مثل اینکه این کافی نیست، مارک مناسب را در اینجا انتخاب کنید و مطمئنا موهای شما بوی تازگی نعناع می دهد.

صبر کنید تا آدامس به طور کامل در موهای شما خشک شود. هنگام استفاده از خمیر دندان نمی خواهید خیس باشد. وقتی آماده شدید، خمیردندان را روی تمام آدامس بمالید. شما می خواهید در اینجا تا حد امکان لیبرال باشید. سپس خمیر دندان را حدود دو دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب بشویید.

روش 4: وازلین را امتحان کنید

لوارمی که شما نیاز خواهید داشت:

وازلین  
گوش پاک کن

خواص چرب وازلین آن را برای از بین بردن آدامس از موها عالی می کند! اگر به طور غیرمنتظره ای در موقعیت سختی قرار گرفته اید، این خبر خوشایند خواهد بود. وقتی آدامس در موهایتان دارید، دست به یک وان از این مواد بزنید و دست به کار شوید. به تعدادی توپ پنبه نیز نیاز خواهید داشت. البته اگر ندارید می توانید به جای آن از چند پد استفاده کنید.

چگونه آدامس را از موهای خود جدا کنیم؟

یک دقیقه وقت بگذارید تا آدامس مانند قبل خشک شود. سپس مقداری وازلین را روی جوانه های پنبه بمالید و مستقیماً روی آدامس بمالید. در تئوری، چربی حاصل از ژله نفتی به کاهش چسبندگی آدامس کمک می کند. هنگام شستن مو، آدامس باید به سرعت و به طور موثر از روی موهای شما خارج شود. 

بیشتر بخوانید: کاربرد های گوش پاک کن که تا حالا نمیدانستید!

کلام نهایی: 

یکی از روش های فوق را امتحان کنید و مطمین باشید که آدامس ها از روی موهای شما جدا خواهند شد. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید آدامس را از روی لباستان جدا کنید بخوانید: آموزش پاک کردن آدامس از روی لباس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *