10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو : چگونه از تمام قوطی های حلبی خالی خود استفاده می کنید؟

از لوبیا گرفته تا سوپ و حتی دسر، این روزها غذاهای بسیار عالی در داخل قوطی های حلبی بسته بندی می شوند. احتمالاً از قبل می‌دانید که می‌توان آن‌ها را به راحتی بازیافت کرد، اما شاید نمی‌دانستید که بازیافت آن‌ها می‌تواند به همین سادگی باشد.

کاردستی، محلول های ذخیره سازی و حتی ظروف – کاربردهای زیادی برای قوطی های حلبی وجود دارد که به این معنی است که دیگر هرگز نمی خواهید یکی را دور بیندازید. در اینجا 10 مورد از موارد مورد علاقه ما هستند.

جا مدادی

چگونه انتظار دارید با یک میز به این نامرتب کار را انجام دهید؟ راه حل لازم نیست یک سازمان دهنده گران قیمت باشد، زیرا می توانید خودتان از قوطی های حلبی درست کنید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

اینکه چقدر با این کار پیش می روید کاملاً به شما بستگی دارد. ممکن است بخواهید فقط از یک قوطی استفاده کنید و آن را خالی بگذارید تا ظاهری “روستیک” داشته باشید، بیرون را رنگ کنید/پوشانید، یا حتی از چندین قوطی استفاده کنید، آنها را به ارتفاع‌های مختلف برش دهید و مجموعه‌ای از سازمان‌دهنده‌ها بسازید – انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید:چند روش استفاده از شیشه مربا

2. ساده ترین پایه کیک

آیا بشقاب های واقعاً زیبایی دارید که با کیکی روی آن ها عالی به نظر می رسند؟ با استفاده از یک قوطی، می‌توانید پایه کیک خود را بسازید تا همه خوراکی‌های خوشمزه خود را در آن نگهداری کنید. قوطی را رنگ کنید یا تزئین کنید تا مطابق با بشقاب های شما باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

3. برش کوکی

کوکی ها خوشمزه هستند، در این شکی نیست، اما برای اینکه به همان اندازه که مزه دارند به نظر برسند، به یک کاتر بیسکویت نیاز دارید. اگر چیزی دراز نکشید، یک راه حل سریع این است که از انتهای باز یک قوطی حلبی خالی و شسته برای سوراخ کردن دایره ها به خمیر خود استفاده کنید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

4. انبار کشو دستی

هیچ چیز در صبح بیشتر از این نیست که نتوانم آنچه را که در کشوهای به هم ریخته ام نیاز دارم پیدا کنم. می توانید با استفاده از قوطی های حلبی برای سازماندهی کشوهای خود در زمان جستجوی چیزها صرفه جویی کنید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

آنها را به اندازه دلخواه برش دهید و داخل کشوهای خود قرار دهید. اگر می خواهید از لغزش آنها به اطراف جلوگیری کنید، یک تکه Blue-tack در قسمت زیرین باید این کار را انجام دهد.

5. جای گل

اگر این چیزی است که شما دوست دارید، می‌توانید با کمک چند قوطی حلبی یک ظاهر قدیمی شیک را وارد خانه خود کنید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

6. جای نان

مهمان ها می آیند؟ وقت آن است که تنقلات را بیرون بیاورید. سوال اینجاست که نان ها را کجا بگذاریم؟ کاسه ها خیلی کم، لیوان ها خیلی باریک – راه حل عالی؟ از یک قوطی حلبی تمیز استفاده کنید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

باز هم، می‌توانید انتخاب کنید که اینها را با مواد لکه‌دار، کاغذ طرح‌دار بپوشانید یا آن‌ها را رنگ کنید تا از نظر زیبایی‌شناختی جذاب‌تر شوند.

7. ظروف هدیه منحصر به فرد

نیازی به خرید کیسه های هدیه نیست، به خصوص اگر چند قوطی حلبی در اطراف خود دارید. با کمی تزیین، این ظروف برای چیزهایی مانند شیرینی، شکلات، جوراب و سایر هدایای کوچک ایده‌آل می‌شوند که برای جشن تولد یا حتی مراسم عروسی ایده‌آل هستند.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

8. فانوس قوطی

فانوس‌ها در سال‌های اخیر به یک روند بزرگ تبدیل شده‌اند – چرا برخی از قوطی‌های حلبی خالی خود را بالا نبرید و خودتان درست نکنید؟ سوراخ‌های کوچکی را در دو طرف قوطی دریل کنید تا سیمی برای آویزان کردن بچسبانید و یک شمع بزرگ بیرون بیاورید.

مطلب مرتبط: ایده‌ای خلاقانه برای ساخت فانوس با قوطی بی مصرف

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

9. کوسن سنجاق

اگر خیاطی کنید، متوجه خواهید شد که چیزی به نام «پین بیش از حد» وجود ندارد. با ساختن یک نگهدارنده پین آنها را مرتب و همیشه در دسترس نگه دارید. یک قوطی کم، مانند ساردین، اسپاگتی یا قوطی ماهی تن برای این منظور بهترین است.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

10. رومیزی تزیینی

قطعات مرکزی نیازی به هزینه گزافی ندارند. در واقع، با استفاده از چند قوطی قدیمی، قطعات اضافی و کمی تخیل، می توانید چیزی عالی برای یک عروسی یا مهمانی با بودجه ایجاد کنید. رنگ اسپری طلایی برای کمک به افزودن زرق و برق به این کالای روزمره واقعاً مؤثر است و رافیا لمس نرمی را به این کالای محکم می بخشد. برای شکوفایی نهایی، گل های مورد علاقه خود را داخل آن بریزید.

10 روش استفاده خلاقانه از قوطی کنسرو

کلام آخر:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید. همجنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: ایده ساخت کاردستی با قوطی رب

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *