ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید! یکی از مهم ترین اصول زندگی مشترک، اعتماد زوجین است زندگی با افراد غیر قابل اعتماد بسیار سخت و دردناک است و می تواند اعتماد به نفس شما را کاهش دهد، پس بهتر است در این قسمت از سایت کاردستون با نشانه های همسری که قابل اعتماد نیستند آشنا شوید.

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

او چیزهایی را از شما پنهان می کند

هر کسی که همسرش را دوست دارد هرگز به او دروغ نمی گوید و چیزی را پنهان نمی کند، در عوض او را در مورد برنامه های آینده خود آگاه می کند و از او در مورد چیزهایی که برای او مهم است سوال می کند.

اگر چنین همسری دارید که هرگز به وضوح به شما نمی گوید شغلش چیست و چه می کند، باید به او بگویید که این رفتار را تحمل نخواهید کرد. اگر همسرتان چیزهایی را از شما پنهان می کند نشان می دهد که واقعا نمی توانید به او اعتماد کنید.

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

او نمی پذیرد که اشتباه کرده است

وقتی همسرتان اشتباهات و کوتاهی های جزئی خود را نمی پذیرد، به این معنی است که در مسائل بزرگتر نیز همین کار را می کند و جرات پذیرش اشتباهات بزرگ خود را نخواهد داشت.

این شخص به خاطر اشتباهی که مرتکب شده عذرخواهی نمی کند. قبول نکردن اشتباه و عذرخواهی نکردن از طرف همسر به این معنی است که او به دنبال جلب اعتماد شما نیست.

حتما بخوانید: یک همسر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

او برنامه های آینده خود را با شما در میان نمی گذارد

اگر شریکی دارید که هرگز در مورد برنامه‌های آینده‌اش با شما صحبت نمی‌کند، این نشانه‌ای جدی از وجود مشکل در رابطه‌تان است. یک همسر دوست داشتنی همیشه در مورد آینده خود با شریک زندگی خود صحبت می کند، اما اگر شریک زندگی شما نیست، از او بخواهید که رفتار خود را تغییر دهد.

اگر جزو برنامه های آینده او نیستید و او در برخی موارد مرموز است، باید از او بپرسید که چرا این کار را می کند. اگر از پاسخ مستقیم به شما امتناع کرد، بدانید که او سعی دارد چیزی را پنهان کند.

او بیرون می رود و هرگز نمی گوید

اگر همسرت با دوستانش بیرون می رود اشکالی ندارد، اما اگر از گفتن اینکه کجا و با چه کسی خودداری می کند، باید نگران باشی چون سزاوار این نیستی که با او رفتار کنند که انگار چند روزی تو را ترک می کند و هر وقت خواست برمی گردد. پس قطعاً باید هشدار دهد زیرا در دراز مدت باعث استرس می شود.

در مورد مسائل مالی صادق نیست

زوج هایی که مسائل مالی و اقتصادی را از یکدیگر پنهان می کنند و در مسائل مالی صادق نیستند، نمی توانند اعتماد یکدیگر را جلب کنند. اگر یکی از زوجین این مسائل را مخفی نگه دارد، آنچه باید از طرف مقابل انتظار داشته باشد واکنشی به این بدی است.

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

از بحث و صحبت فراری است

وقتی شریک زندگی تان از شما فاصله می گیرد و علاقه ای به بحث و گفتگو درباره مسائل زندگی ندارد و دور می شود، به این معنی است که ذهن او پر از چیزهایی است که نمی خواهد با شما در میان بگذارد یا مشکل مهمی از شما. پنهان می شود زیرا به دلایلی نمی خواهد شما بدانید.

حتما بخوانید: 17 نشانه مهمی که به پایان زندگی زناشویی نزدیک شده اید

قبلاً باعث شده اعتماد خود را از دست بدهید

اگر همسرتان قبلاً باعث شده اعتمادتان را از دست بدهید هرگز نمی توانید به او اعتماد کامل داشته باشید. همچنین اگر باز هم کارهایی انجام می دهد که در صورت پشیمانی به شما صدمه می زند، باید جدی تری با او صحبت کنید.

ویژگی همسر غیر قابل اعتماد را بدانید!

کارهای مشکوک انجام می دهد

تماس های دیرهنگام خروج از خانه در ساعات عجیب و غریب و بسته نگه داشتن تلفن همراه همیشه نشانه این است که باید به همسرتان بیشتر توجه کنید و از او مراقبت کنید. هر فردی از داشتن چنین همسری احساس ناراحتی می کند، بنابراین اگر از این وضعیت احساس بدی دارید، باید صریح با او صحبت کنید.

از او بپرسید اگر همین کار را با او انجام دهید چه احساسی خواهد داشت. به او بگویید کاری که با او انجام می دهید منصفانه نیست و با چنین رفتاری برخورد نخواهید کرد.

بیش از حد در شبکه های اجتماعی است

اگر شریک زندگی شما وقت گذاشتن در شبکه های اجتماعی را به بودن با شما ترجیح می دهد، می تواند نشانه بزرگی از عدم اعتماد او باشد.

کارهای مشکوک

از دیدن افراد یا مکان های خاص اجتناب می کند

اگر شریک زندگی شما از رفتن به مکان های خاص یا ملاقات با افراد خاصی امتناع می ورزد، ممکن است چیزی را از شما مخفی کند و نمی خواهد در یک مکان یا گروهی با شما دیده شود، اما ممکن است صادق باشد. بعضی جاها یا افراد را دوست ندارد.

جوابی غیر منطقی و بی دلیل می دهد.

وقتی افراد احساس گناه می کنند یا اشتباه می کنند، حالت تدافعی می گیرند و با عصبانیت واکنش نشان می دهند، بنابراین اگر همسرتان به یک سوال ساده و منطقی واکنش تدافعی نشان می دهد می تواند نشانه آن باشد. که اشتباه کرده و احساس گناه می کند.

جوابی غیر منطقی و بی دلیل می دهد.

او با شما عکس نمی گیرد

همسری که قابل اعتماد نیست اگر عکس های زیادی با دیگران داشته باشد اما از نشان دادن شما امتناع کند از عکس گرفتن با شما اجتناب می کند.

برنامه های شما را تغییر می دهد

اگر نامزد یا همسر آینده شما برنامه های شما را تغییر می دهد، به این معنی است که در مورد کاری که می خواهد انجام دهد شک دارد و به همین دلیل برنامه را لغو می کند یا شاید شما اولویت اول زندگی او نیستید و او با یک نفر برنامه دارد دیگری دارد و مجبور شده است کار شما را لغو کند.

او با شما عکس نمی گیرد

رمز عبور شما را می خواهد

اگر همسرتان مدام به دنبال رمز گوشی شما می گردد تا ببیند چه اتفاقی در گوشی شما می افتد، اما آن را دوست ندارد و اجازه نمی دهد، باید دلیل آن را از او بپرسید.

شما هیچ یک از دوستان او را نمی شناسید

هر بار که قصد دارد شما را به دوستان و آشنایانش نشان دهد، بهانه می آورد و از این کار خودداری می کند تا زمینه آشنایی شما را فراهم نکند.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم هر کسی که همسرش را دوست دارد هرگز به او دروغ نمی گوید و چیزی را پنهان نمی کند، در عوض او را در مورد برنامه های آینده خود آگاه می کند و از او در مورد چیزهایی که برای او مهم است سوال می کند. شما همچنین میتوانید با کلیک برروی نکات مهمی که بهتر است قبل ازدواج بدانید این مقاله را هم بخوانید. نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *