55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها : وقتی نوبت به دنبال کردن علایق شما می رسد، سرگرمی های زیادی برای خانم ها وجود دارد که سرگرم کننده، منحصر به فرد و مقرون به صرفه هستند. این سرگرمی های بزرگسالان می تواند ذهن شما را تحریک کند، سلامت جسمی شما را بهبود بخشد، استرس را کاهش دهد و شادی شما را افزایش دهد.

چه بخواهید کاری در خانه انجام دهید یا یک فعالیت در فضای باز، چندین سرگرمی عالی برای خانم ها وجود دارد که باید در نظر بگیرند!

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

برخی از خانم ها علایق زنانه ای مانند هنر و صنایع دستی دارند که خلاقانه و آرامش بخش است، در حالی که برخی دیگر ممکن است فعالیت های جذاب را به خانم های30. 40، 50  ساله ترجیح دهند که می خواهند از نظر ذهنی فعال بمانند.

با بسیاری از کارهای شگفت انگیز برای انجام سرگرمی، انتخاب یک سرگرمی جدید می تواند چالش برانگیز باشد.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها ” برای الهام بخشیدن به ایده های شما، ما لیستی از بهترین سرگرمی های خانم ها را گردآوری کرده ایم از زیبا و خانم گرفته تا خلاقانه و منحصر به فرد، این سرگرمی های محبوب را کشف کنید تا فعالیت های جالبی را پیدا کنید که به شما کمک می کند آرامش داشته باشید و لذت ببرید.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی به یکی از محبوب ترین سرگرمی های خانم هاتبدیل شده است و می تواند راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن علایق شما در حین کسب درآمد آنلاین باشد. چه مجذوب هنرها و کاردستی، سفر یا باغبانی باشید، انواع مختلفی از وبلاگ ها وجود دارد که می توانید ایجاد کنید.

اگرچه می توانید از وبلاگ خود به عنوان یک تابلو یا جریان آگاهی استفاده کنید، اما اگر به آن ادامه دهید می توانید آن را به منبع درآمد غیرفعال تبدیل کنید.

راه اندازی یک وبلاگ می تواند گزینه مناسبی برای خانم ها با انگیزه باشد تا در خانه پول در بیاورند و در عین حال کاری را انجام دهند که از آن لذت می برند!

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

آشپزی

آشپزی یک سرگرمی سرگرم کننده است که می تواند در هنگام غذا خوردن سالم و پذیرایی از مهمانان با شام های فانتزی عملی باشد. چه بخواهید یک سرآشپز خبره شوید، یک کسب و کار پذیرایی راه اندازی کنید یا یک وب سایت دستور پخت بسازید، آشپزی می تواند مهارت بسیار خوبی برای توسعه باشد.

اگر مبتدی هستید باید اصول اولیه را یاد بگیرید و غذاهای ساده بسازید. غذاهای باحال و غذاهای لذیذ زیادی برای تجربه کردن وجود دارد.

برای اجتماعی تر کردن این سرگرمی، به یک کلاس آشپزی معمولی بپیوندید جلسات هفتگی با دوستانی داشته باشید که این علاقه را به اشتراک می گذارند یا تصاویری از خلاقیت های شما را در حساب های اینستاگرام و پینترست خود منتشر می کنند.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

دوچرخه سواري

دوچرخه سواری یکی از بهترین سرگرمی ها برای خانم هایی است که می خواهند از نظر بدنی تناسب اندام داشته باشند و برای شروع فقط سرمایه گذاری کمی لازم است. اگر طرفدار فضای باز بزرگ نیستید، می‌توانید یک دوچرخه اسپین داخلی بخرید، اما چیزی جادویی وجود دارد که باد روی موهایتان در مسیرهای خاکی گسترده بچرخد.

اگر در دوچرخه سواری کاملاً تازه کار هستید، به آرامی با سفرهای بیست یا سی دقیقه ای شروع کنید. همانطور که اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید، می توانید به سفرهای تمام روز در اطراف شهر یا شهر محلی خود بروید.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

باغبانی

هرکسی که از زیبایی طبیعت لذت می برد باید باغبانی را امتحان کند. این سرگرمی باغ شما را زیبا جلوه می دهد و می توانید از گیاهان، سبزیجات و میوه هایی که در طول سال برداشت می کنید استفاده کنید.

اگر برای وقت گذاشتن برای ورزش تلاش می کنید، متوجه خواهید شد که کار در باغ خود یک راه عالی برای ادامه حرکت است.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

رقصیدن

رقصیدن یک راه سرگرم کننده برای خوش اندام ماندن است و اندورفین های احساس خوبی ترشح می کند که باعث می شود برای بیشتر برگردید.

داشتن پیش زمینه رقص قبل از شروع کلاس همیشه مفید است، اما حتی مبتدیان کامل نیز می توانند کلاس محلی مناسب خود را پیدا کنند.

جواهر سازی

ساخت جواهرات به انگشتان زیرک و صبر نیاز دارد، اما پاداش آن ارزش تلاش را دارد! شروع این سرگرمی آسان است. به سادگی به فروشگاه کاردستی محلی خود بروید و مهره ها، رشته ها، سنگ ها و سیم ها را بردارید.

سپس آنها را به هم بچسبانید تا طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید. این نه تنها استرس را از بین می برد و سطح تمرکز را بهبود می بخشد، بلکه می توانید سرگرمی خود را به یک کسب و کار کوچک تبدیل کنید، اگر قطعاتی بیان کنید که مردم دوست دارند.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

مربی یوگا

تبدیل شدن به یک مربی یوگا ذهن شما را آرام می کند و با افزایش سن، سلامت جسمانی شما را کنترل می کند.

اگرچه می‌توانید به‌عنوان شرکت‌کننده به کلاس‌های یوگا بروید، راهنمایی همکار یوگی‌ها در مورد سلام‌هایشان به آفتاب هر روز صبح می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

عکاسی

عکاسی قبلاً یک تلاش پرهزینه بود اما عصر جدید دوربین‌های مقرون‌به‌صرفه، آن را به یکی از در دسترس‌ترین سرگرمی‌های خانم ها تبدیل کرده است.

می‌توانید کارها را جدی بگیرید و روی تجهیزات نورپردازی و دوربین دیجیتال با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید، اما این سرگرمی برای خانم ها که می‌خواهند با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان خاطرات خود را ثبت کنند و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بسازند، به همان اندازه قابل اجرا است.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

رنگ آمیزی

این فعالیت به بهبود خلاقیت و تمرکز شما کمک می کند و حتی می توانید با یک کلاس هفتگی ساختار را در زندگی خود بگنجانید. قبل از اینکه به سراغ رنگ روغن و بوم بروید، ساده را با مجموعه ای از آبرنگ، یک کتاب طراحی و کمی الهام شروع کنید.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

ساز زدن

نواختن یک ساز به عزم و تمرین زیادی نیاز دارد، اما می تواند در درازمدت پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد.

اگرچه بهترین راه برای یادگیری یک مهارت جدید، آموزش های منظم است، افرادی که بودجه کمی دارند می توانند اصول اولیه را از طریق YouTube و دوره های آنلاین بیاموزند. وقتی به اندازه کافی خوب شدی، چند کنسرت خصوصی برای نزدیکترین و عزیزترینت اجرا کن!

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

طراح داخلی

تبدیل شدن به یک طراح داخلی می تواند خانه شما را خوشایند کند یا به دیگران درخشش دهد. اگر در این بازی تازه کار هستید، ارزش آن را دارد که در مورد رنگ‌ها و چاپ‌های مکمل، نحوه روکش کردن مبلمان و بهترین راه‌های اعمال رنگ‌های تازه، تحقیق کنید.

برای کسانی که به دنبال تبدیل سرگرمی خود به حرفه هستند در کلاس های طراحی سرمایه گذاری کنند و شروع به خواندن کتاب هایی در این زمینه کنند.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

تماشای فیلم

تماشای فیلم همیشه یک سرگرمی جالب بوده است و می تواند به شما کمک کند تا از فیلمبرداری و تاریخ هالیوود مطلع شوید.

می‌توانید نسخه‌های جدید را در سینما علامت بزنید یا با ثبت‌نام در یک سرویس پخش، مقداری پول ذخیره کنید.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

نویسندگی آزاد

نویسندگی آزاد یک سرگرمی محبوب است که می تواند به یک شغل عالی تبدیل شود و به شما امکان می دهد در حین کسب درآمد از جنبه خلاقانه خود لذت ببرید.

بسته به علایقتان می‌توانید همه چیز را بنویسید از نقد غذا و رمان‌های کامل گرفته تا تفسیر جذاب درباره رویدادهای سیاسی. وقتی بهتر می‌شوید سعی کنید با راه‌اندازی وبلاگ خود، از چیزها درآمدزایی کنید.

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

55 مورد از بهترین سرگرمی برای خانم ها

خواندن

خواندن می تواند راهی برای تحریک ذهن شما کاهش استرس و تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر باشد.

اگر فهرستی طولانی از کارهایی که باید انجام دهید، متقاعد کردن خود به خواندن برای لذت بردن می‌تواند سخت باشد، اما گم شدن در یک داستان بهترین تسکین دهنده استرس است.

چه به داستان های علمی تخیلی، تاریخی یا بیوگرافی علاقه مند باشید، می توانید به راحتی این سرگرمی را همراه خود داشته باشید.

خواندن

فیلمبرداری

نیازی نیست که بلاک باستر بعدی هالیوود را بسازید، فقط شروع به فیلمبرداری از آنچه به آن علاقه دارید کنید و از آنجا بروید.

با گذشت زمان، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد و حتی ممکن است بخواهید کانال YouTube خود را راه اندازی کنید که جزئیات ماجراهای شما را شرح دهد.

صابون سازی

صابون سازی یک سرگرمی فوق العاده و ارزان است که برای شروع آن فقط به چند ماده نیاز دارد. تازه کارها می خواهند روی ترازوهای آشپزخانه، یک مخلوط کن غوطه وری و عطرها و رنگ های اولیه سرمایه گذاری کنند.

رایحه های گل همیشه برای شروع محبوب هستند و با افزایش اعتماد به نفس می توانید شروع به اضافه کردن گلبرگ های زیبا و مرمر به میله های خود کنید که منعکس کننده عطر صابون هستند.

اوریگامی

اوریگامی برای افراد بی حوصله توصیه نمی شود، اما کسانی که ماهر هستند و مایل به پشتکار با این هنر ژاپنی هستند به زودی خانه ای پر از خلاقیت های باورنکردنی خواهند داشت.

این سرگرمی آرامش بخش نه تنها ذهن را تحریک می کند و تمرکز را بهبود می بخشد بلکه می توانید به راحتی سطح دشواری را افزایش دهید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. علاوه بر این، یک ترفند مهمانی عالی می سازد!

 

خیاطی

اگر از خیاطی لذت می برید خیاط شدن قطعاً برای شما مفید خواهد بود. برای ایجاد لباس به یک چرخ خیاطی مناسب نیاز دارید، اما گزینه‌های بودجه‌ای کار را بدون شکستن هزینه انجام می‌دهند.

با کمی آزمون و خطا می توانید خلاقیت های مد روز خود را در خیابان ها تکان دهید و حتی ممکن است شروع به دریافت کمیسیون کنید.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری زمانی که به درستی انجام شود، پاداش های مالی به همراه دارد، اما همچنین به شما می آموزد که چگونه هزینه های روزانه خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

وقتی سرمایه‌گذاری‌های شما به خوبی انجام شود، احساس موفقیت می‌کنید و در اوج دنیا هستید.

بافندگی

اگر احساس یک روسری پشمی گرم را در دور گردن خود دوست دارید بافتنی را در نظر بگیرید این سرگرمی کمی به عادت کردن نیاز دارد، اما وقتی به آن دست پیدا کردید می‌توانید در حین تماشای تلویزیون یا صحبت با خانواده‌تان ببافید.

این نه تنها یک سرگرمی مولد و قابل حمل است، بلکه هر ساله با ساختن لباس بافتنی برای کل فرزندتان، در هزینه هدایای کریسمس صرفه جویی خواهید کرد!

شمع سازی

شمع سازی روشی عالی برای ترکیب اشتیاق به دکوراسیون با عشق به روغن های ضروری و عطرها است. اگرچه مطمئناً می‌توانید از موم معمولی بدون عطر شمع بسازید، اما افزودن عطر به آثارتان باعث می‌شود که آن‌ها تا حدی افزایش یابد.

برای شروع به موم، فتیله، گلدان و چند رایحه انتخابی نیاز دارید. با گذشت زمان، شما قادر خواهید بود شمع های صاف و مجللی بسازید که هدایای زیبایی می سازد.

شعر نویسی

قرار نیست همه جان دان یا امیلی دیکنسون بعدی باشند، اما با برداشتن قلم و نوشتن شعر ممکن است هنرمند درونی شما را آشکار کند.

برای شروع چند کتاب شعر بردارید و شروع به خواندن کنید. بعد از اینکه به اندازه کافی الهام گرفتید، قلم خود را روی کاغذ بگذارید و دست به کار شوید. اگر کلام گفتاری را ترجیح می دهید، به یک اجرای محلی بروید و همه آن را بنوشید!

طراحی

نقاشی خلاقیت، بیان و توجه به جزئیات را تقویت می کند. ممکن است فکر نکنید که استعداد کافی برای کشیدن نقاشی ندارید، اما می‌توانید با ایجاد همه چیز از طرح‌های درجه یک و واقع‌گرایانه گرفته تا دودل‌های ابتدایی، اشتیاق خود را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، به یک کلاس محلی بروید که به شما کمک می‌کند تکنیک خود را تقویت کنید.

مراقبت از حیوانات خانگی

مراقبت از حیوانات خانگی چیزی نیست که شما باید آن را به راحتی انجام دهید اما این یک سرگرمی عالی برای دوستداران حیوانات است. حیوانات خانگی نه تنها باعث می شوند که شما احساس راحتی بیشتری کنید و کمتر احساس تنهایی کنید، بلکه می توانند به افراد حس هدفمندی را القا کنند.

اگر نمی توانید از عهده داشتن حیوان خانگی یا سفرهای مکرر برآیید نشستن حیوان خانگی برای دوستان یا بازدید از یک پناهگاه محلی برای داوطلب شدن گزینه های مناسبی هستند.

کوهنوردی

کوهنوردی یک سرگرمی دشوار برای تسلط است اما رسیدن به یک قله چالش برانگیز باعث می شود هر زنی احساس موفقیت کند.

کوه نوردی های معمولی شامل پیاده روی زیادی است و معمولاً برای کسانی که سطح پایه آمادگی جسمانی ندارند توصیه نمی شود.

چه تمایل به صعود به قله اورست داشته باشید و چه از ساده نگه داشتن کارها با قله های محلی خوشحال باشید، هر بار که به یک سطح ارتفاع جدید می رسید، احساس می کنید در بالای جهان هستید.

کوهنوردی

آواز خواندن

برای پرداختن به خوانندگی لازم نیست صدای ماریا کری یا بیانسه را داشته باشید اگر بتوانید آهنگی را نگه دارید کمک می کند، اما حتی آواز خواندن در کنار آهنگ های مورد علاقه خود مطمئناً روحیه شما را تقویت می کند.

از نظر علمی ثابت شده است که آواز خواندن هورمون هایی را ترشح می کند که بدن با کاهش استرس و افزایش لذت مرتبط است. برای بالا بردن سطح کار، به یک مربی صوتی معتبر بروید تا روی تکنیک شما کار کند.

بازی تنیس

بازی تنیس برای بدن عالی است اما هماهنگی ورزش و صبر را نیز می آموزد. اگرچه می توانید این ورزش را با شریک زندگی، خانواده یا مربی خود انجام دهید، اما ارزش دارد که به یک تیم ورزشی بپیوندید تا با افراد جدید آشنا شوید.

بازسازی مبلمان

بازسازی مبلمان به عنوان یک سرگرمی مورد توجه قرار می گیرد زیرا به طرز باورنکردنی رضایت بخش است و می تواند شخصیت زیادی را به پد شما اضافه کند.

اگرچه روکش کردن مبلمان یا رنگ‌آمیزی کابینت‌ها بسیار مفید است، رفتن به بازارهای قدیمی و فروشگاه‌های خیریه برای یافتن یافته‌های منحصربه‌فرد به همان اندازه جذاب است.

چه کسی می داند ممکن است فقط یک عتیقه زیبا پیدا کنید که می توانید آن را با یک قلم مو و کمی روغن آرنج مدرن سازی کنید.

چتربازی

چتربازی یک سرگرمی گران قیمت است، اما یک انتخاب ایده آل برای جسورها و علاقه مندان به آدرنالین است.

این یکی از هیجان انگیزترین فعالیت هایی است که می توانید در آن انجام دهید که به شما امکان می دهد با خیال راحت به سمت زمین بیفتید و با سرعت 120 مایل در ساعت به آن بپردازید.

گل آرایی

گل آرایی یک سرگرمی آرام و آرامش بخش است که نوید می دهد خانه شما را در یک لحظه روشن کنید. بسته به بودجه خود، می توانید از گل های باغ و علفزارهای اطراف خود استفاده کنید یا برای شکوفه های زیبا به بازارهای محلی بروید.

اگرچه می‌توانید گل‌های گران قیمت بخرید اما اگر گل‌های ارزان قیمت یا ارزان قیمت را از فروشندگان محلی بخرید، حفظ این سرگرمی بسیار آسان‌تر است.

گل آرایی

نوشتن کتاب های کودکان

اگر علاقه زیادی به نوشتن دارید اما حوصله نوشتن یک رمان بزرگ آمریکایی را ندارید نوشتن کتاب های کودکان یک سازش منحصر به فرد است. تنها با نیاز به زبان ساده و مقداری خلاقیت، می توانید در کمترین زمان به داستانی معنادار برسید.

اگر در استفاده از قلم مو مهارت دارید می توانید تصاویر زیبایی برای مطابقت ایجاد کنید در غیر این صورت، بچه هایتان را درگیر کنید یا یک تصویرگر حرفه ای استخدام کنید تا کارها را تمام کند.

نوشتن کتاب های کودکان

سرگرمی های داخلی

اگر به شدت رقابتی هستید و سرگرمی های خود را جدی می گیرید، پیوستن به لیگ بولینگ محلی را در نظر بگیرید و مهارت های خود را تقویت کنید.

از آنجایی که برای شروع با این سرگرمی به هیچ مهارت یا تجهیزات خاصی نیاز ندارید، این یک راه در دسترس و ارزان برای تفریح ​​است! برای لذت بردن از همه چیز، خانواده خود را درگیر کنید و عشق خود را به این فعالیت به نسل بعدی منتقل کنید.

سرگرمی های داخلی

بازی های ویدیویی

ممکن است در جوانی به خاطر انجام بازی‌های ویدیویی زیاد مورد انتقاد قرار گرفته باشید، اما این سرگرمی فرار می‌تواند نوعی کاهش استرس در هنگام تمرین هماهنگی دست و چشم شما باشد.

اگرچه در بین مردان محبوب تر است ، اما چندین گیمر زن خشن همیشه از همتایان مرد خود بهتر عمل می کنند. انواع رقابتی می‌توانند بازی‌های مبارزه‌ای را انتخاب کنند که شما را در مقابل سایر بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی های ویدیویی

ورق بازی کردن

ورق بازی یک سرگرمی است که هرگز از مد نمی افتد. بازی های ورق ممکن است ساده به نظر برسند، اما برای فعال نگه داشتن ذهن و درگیر کردن آن ها باورنکردنی هستند.

خانم ها بسیار رقابتی ممکن است بازی‌های ورق را استرس‌زا بدانند، اما کسانی که می‌توانند خونسردی خود را حفظ کنند، معمولاً متوجه می‌شوند که استرس را از بین می‌برند و به آنها احساس موفقیت می‌دهند.

فروش اجناس آنلاین

فروش آنلاین وسایل بهترین راه برای کاهش شلوغی خانه شما در عین کسب درآمد است. ممکن است از نظر تئوری چندان جالب به نظر نرسد، اما فهرست نویسی اقلام ناخواسته شما و تماشای مناقصه گرانی که اقلام شما را می برند بسیار رضایت بخش است.

فروش اجناس آنلاین

پازل

کنار هم قرار دادن پازل ها می تواند خسته کننده باشد، اما احساس رضایتی که از تکمیل آن به دست می آورید بی نظیر است.

به عنوان یک سرگرمی خانوادگی سرگرم کننده برای لذت بردن با بچه ها، به بهبود شناخت، حل مسئله و مهارت های حافظه کمک می کند. اگر کودکی ندارید پازل های بزرگی را بخرید که بتوانید بعد از آن قاب کنید.

پازل

پخت نان

هیچ چیز لذت بخش تر از بوی نان تازه پخته شده در خانه نیست اگر این برای شما جذاب به نظر می رسد، تهیه نان را امتحان کنید.

نان های شما نه تنها طعم تازه تری نسبت به انواع خریداری شده در فروشگاه خواهند داشت، بلکه می توانید ساندویچ های روزانه خود را با مواد مخفی مانند پنیر، زیتون و گوجه فرنگی خشک شده طعم دار کنید.

تازه کارها می توانند از سازندگان نان برای کاهش استرس استفاده کنند، اما نانوایان ماهر باید همه چیز را از ابتدا انجام دهند!

پخت نان

سرگرمی های فضای باز

در حال دویدن

دویدن یک سرگرمی است که به طور مستقیم سلامت قلب و عروق شما را بهبود می بخشد برای شروع سفر دویدن خود، تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت کفش مناسب، قدرت اراده و جایی برای رفتن است.

پینت بال

بسته به اینکه چگونه بازی می کنید پینت بال می تواند یک بازی شادی آور باشد یا احساس افراطی داشته باشد. این ورزش که به درجه ای از استراتژی و حس ماجراجویی نیاز دارد، یک ورزش ایده آل برای بازی با دوستان است.

پینت بال علاوه بر اینکه سرگرم کننده است ضربان قلب شما را بالا نگه می دارد و بدن شما را حرکت می دهد.

پیاده روی

پیاده روی در هوای تازه به خانم ها کمک می کند تا از دنیای زیبای اطراف خود قدردانی کنند. از آنجایی که شما توسط چیزی جز درختان و حیات وحش احاطه نخواهید شد، برای چند ساعت چیزی برای نگرانی نخواهید داشت.

به سادگی بوت های پیاده روی خود را بردارید، به یک مسیر محلی بروید و از بهترین هدیه های مادر طبیعت لذت ببرید.

پیاده روی

غواصی

با غواصی در دریای آبی عمیق کاوش کنید. چه بخواهید صخره های ساخته شده به دست انسان را کاوش کنید و چه کشتی های غرق شده چند ساله، چندین عنصر عرفانی در انتظار کشف در زیر آب هستند.

غواصی

شنا کردن

شنا کردن نه تنها برای سلامتی شما عالی است بلکه سر خوردن در آب باعث می شود احساس خنکی، آرامش و خونسردی داشته باشید.

اگر شناگر با تجربه ای هستید تناسب اندام خود را با جلسات شدید و تمرینات تمرینی بهبود دهید برای اینکه همه چیز را عادی نگه دارید، به استخر محلی خود بروید و چند بار در هفته سی دقیقه شنای دایره ای انجام دهید.

شنا کردن

اسکیت سواری

رولربلیدینگ می تواند به شما کمک کند تا سلامت خود را بهبود ببخشید، از فضای باز لذت ببرید و شما را تشویق به دیدن ساحل یا پارک های محلی در نزدیکی خود کنید.

از آنجایی که این فعالیت به مقدار مناسبی از تعادل و قدرت نیاز دارد، ممکن است بخواهید قبل از فارغ التحصیلی از تیغه های غلتکی، اسکیت های محکم را امتحان کنید.

برای شروع، به مسیرهای بتنی مستقیم بچسبید و از کاهش سرعت و پوشیدن زانوبندها نترسید و در عین حال اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

اسکیت سواری

گلف بازی

اگرچه گاهی اوقات گلف را دنیای مردانه می‌دانند، اما گلف ورزشی است که با گذشت سال‌ها فراگیرتر شده است.

این بازی به شما اجازه می دهد تا ارتباطات مهمی با افراد تجاری برقرار کنید و می تواند به شما کمک کند هنگام راه رفتن بین سوراخ های سبز، ذهن خود را پاک کنید.

اسب سواری

اسب سواری یک فعالیت جالب است که نیاز به ورزش، صبر و اراده دارد اگر مبتدی هستید مسیرهای ساده را دنبال کنید و اطراف خود را با یک راهنما کشف کنید.

شما از اسب خود موقعیت بسیار خوبی خواهید داشت و حتی می توانید نحوه تغذیه و نظافت این حیوانات زیبا را بیاموزید.

اسب سواری

سرگرمی های خلاقانه

طراحی گرافیک

جنبه خلاقانه خود را با کارهای طراحی گرافیکی کشف کنید برای تحقق این سرگرمی، تنها چیزی که نیاز دارید یک دید هنری، فتوشاپ و زمان در دستانتان است.

همانطور که با نرم افزار اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید و مهارت های خود را با استفاده از کتاب ها و آموزش ها تقویت می کنید، حتی ممکن است بتوانید برای کار خود هزینه ای دریافت کنید.

استند آپ کمدی

اگر ذاتاً خنده‌دار هستید، بهترین جوک‌های خود را در یک شب استندآپ کمدی به مخاطبان ارائه دهید. اگرچه برای ساختن این سرگرمی لازم نیست یک کمیک متخصص باشید، اما باید چند حکایت خنده دار، دانش کاری در مورد امور جاری و توانایی انتقاد سازنده داشته باشید.

برای جلوگیری از فریب دادن خود به عنوان اولین بار، شوخی های خود را با یکی از اعضای مورد اعتماد خانواده امتحان کنید.

شعبده بازی

ممکن است کمی طول بکشد تا به سطح هودینی برسید، اما از یادگیری شعبده باز بودن بسیار لذت خواهید برد. قبل از اینکه به توهمات پیچیده و سهل انگاری بپردازید، می توانید با ترفندهای ساده کارت شروع کنید.

کلاس‌های شعبده بازی در اکثر شهرها وجود دارد اما می‌توانید با تماشای ویدیوهای آنلاین هزینه‌ها را پایین نگه دارید.

خیاطی

خیاطی یک سرگرمی با ارزش است که وقتی بلوز یا دامن مورد علاقه خود را بدوزید مفید خواهد بود. این فعالیت نه تنها در تعمیرات و تغییرات ساده به شما پول نقد می دهد بلکه می توانید زمانی که با نخ و سوزن مهارت پیدا کردید.

خیاطی

تبدیل شدن به یک ویرایشگر

اگر به مطالعه علاقه دارید و می خواهید به یک نویسنده کمک کنید، در اوقات فراغت خود ویراستار شوید. می‌توانید زمان خود را به‌عنوان یک فریلنسر داوطلب کنید یا به صورت پاره وقت برای یک نشریه حرفه‌ای کار کنید.

تبدیل شدن به یک ویرایشگر

تبدیل شدن به یک ویرایشگر

تحقیق در مورد تبارشناسی

تحقیق در مورد شجره نامه شما می تواند یک سوراخ خرگوش جذاب برای پایین رفتن باشد. ممکن است میراث شما بر روی کاغذ کاملاً واضح باشد اما ممکن است با نگاه کردن به تصویر بزرگ‌تر درباره اقوام دور، اصل و نسب خود و چرایی رفتارتان بیشتر بدانید.

تحقیق در مورد تبارشناسی

بازیگری در گروه های تئاتر محلی

بازی در گروه‌های تئاتر محلی راهی عالی برای لذت بردن از بازیگر درونی شما و ملاقات با افراد جدید است چه همیشه می‌خواستید اجرا کنید یا به دنبال بهبود اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی خود هستید، مشارکت در یک تولید اجتماعی یک ایده عالی است.

سرگرمی برای خانم ها بالای 40 سال

تدریس خصوصی

مهارت های فکری و تجربه زندگی خود را با بچه های سن مدرسه یا دانش آموزان به اشتراک بگذارید. صرف نظر از تخصص شما، تدریس خصوصی به شما احساس موفقیت می دهد و می تواند تفاوت واقعی در نمرات افراد ایجاد کند.

تدریس خصوصی

کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ یک ورزش چالش برانگیز است که برای بهبود تناسب اندام قلبی و کنترل وزن طراحی شده است.

ورزشگاه‌های محلی معمولاً کلاس‌های کیک بوکسینگ را ارائه می‌دهند، اما برای رویکرد شدیدتر می‌توانید به یک برنامه اختصاصی بپیوندید.

کیک بوکسینگ

شنا 

برای چیزی که نسبت به ورزش های جایگزین برای مفاصل سخت تر است، ورزش های آبی را امتحان کنید.

این ورزش معمولاً شامل گرم کردن، بخش کاردیو و فاز قدرتی است، این یک گزینه ورزشی کامل و کم تاثیر است که برای خانم ها مسن ایده آل است.

شنا 

سخن پایانی:

وقتی جوان تر بودید، ممکن است فرصتی برای رفتن به موزه ها و نوشیدنی در تاریخ جذاب منطقه خود نداشته باشید. اکنون که زندگی با سرعت کمتری در حال حرکت است، با کاوش در موزه‌های سراسر کشور و خارج از کشور، از علاقه‌مندان به فرهنگ درونی خود لذت ببرید.شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 30 ایده جذاب برای سرگرمی خانم های خانه دار این مقاله را هم بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *