چند نکته مهم برای افراد شلخته

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
چند نکته مهم برای افراد شلخته

چند نکته مهم برای افراد شلخته

چند نکته مهم برای افراد شلخته : اگر شما جزو افراد شلخته هستید یا دوست شلخته ای دارید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد که چگونه می توانید اطرافتان را مرتب کنید.

هر کس روشی دارد

اگر فردی هستید که خود را نامرتب معرفی می‌کنید، از نزدیک می‌دانید که هنوز یک سیستم در حال اعمال است. علیرغم آنچه که دیگران ممکن است به عنوان درهم ریختگی یا هرج و مرج ببینند، شما می دانید که همه چیز کجاست و در مسیریابی در میان چیزها برای یافتن آنچه نیاز دارید مشکلی ندارید.

در جایی که ممکن است دیگران سعی کنند شما را شرمنده تغییر عادات خود کنند، شما ترجیح می دهید توجه خود را به جای دیگری متمرکز کنید. شما می پذیرید که آشفتگی شما بخشی از شما و زندگی روزمره شماست نه چیزی که شما را عقب نگه می دارد. در واقع، در برخی موارد، می تواند احساس ثبات و نظم را ارائه دهد.

شما مجبور نیستید با چیزی که طبیعی است مبارزه کنید

به عنوان یک فرد مزمن آشفته، احتمالاً مدت زیادی از زندگی خود را صرف مبارزه با آنچه به طور طبیعی برای شما می آید – بی نظمی، بی نظمی، و به هم ریختگی زندگی و متعلقات خود گذرانده اید.

چند نکته مهم برای افراد شلخته

در حالی که می‌توانید ببینید عزیزان یا غریبه‌های خوش‌نیت از کجا می‌آیند و سعی می‌کنند شما را به سمت نظمی بی‌نظم راهنمایی کنند، متوجه می‌شوید که این شیوه زندگی برای شما مفید است. و شما مدتها پیش تصمیم گرفتید که بهتر است آن چیزی که هستید باشید تا اینکه وقت و انرژی خود را برای چیزی که نیستید تلف کنید.

بیشتر بخوانید: دلایل اهمال کاری و پشت گوش اندازی چیست؟

نقص داشتن اشکالی ندارد

ما در دنیایی زندگی می کنیم که افراد بابت اشتباهات، عادات بد و ناقصی ها اغلب شرمنده می شوند. احساس گناه عامل مهمی در سوق دادن ما به «بهتر شدن» است – و اگر فردی مزمن درهم و برهم هستید، احتمالاً در برخی مواقع باعث شرمساری شما نسبت به عادت‌هایتان شده‌اند.

منظم و منظم بودن ستوده می شود در حالی که نامرتب بودن ستایش می شود. به جای اینکه به خاطر چیزی که شما را منحصر به فرد می کند مورد تجلیل قرار بگیرید، اغلب به شما تحقیر می شود و مورد قضاوت قرار می گیرید.

به عنوان یک فرد مزمن آشفته، می بینید که آنچه شما را متفاوت می کند در واقع شما را زیبا می کند. به دلیل این لنز، شما می توانید ویژگی های منحصر به فرد دیگران را نیز درک کنید و آن را جشن بگیرید.

چند نکته مهم برای افراد شلخته

ما همانی هستیم که هستیم

خواه ناخن جویدن باشد یا انبوهی از لباس‌های شسته‌شده در سرتاسر زمین، هرکسی مجموعه‌ای از عادات منحصربه‌فرد خود را دارد. افراد مزمن کثیف اغلب بهتر می فهمند که ما به دلایلی همانی هستیم که هستیم.

حتی عجیب‌ترین یا کم جذاب‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ما می‌تواند به ما کمک کند تا آن‌گونه که هستیم، شویم. بیایید با آن روبرو شویم – اگر همه ما خصلت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را نداشتیم، زندگی خسته کننده می شد.

قضاوت دیگران اتلاف وقت است

به عنوان یک فرد مزمن آشفته، می دانید که کارهای بسیار بهتری برای انجام دادن در زندگی و زمان شما نسبت به تمرکز روی دیگران وجود دارد. اگرچه شما به دلیل انتخاب ها، اعمال و سبک زندگی خود مورد قضاوت قرار گرفته اید، اما این چرخه انرژی منفی را ادامه نمی دهید.

چند نکته مهم برای افراد شلخته

در عوض، روی کاری که بهترین انجام می دهید تمرکز می کنید و به دیگران کمک می کنید تا بدانند تنها نیستند. بله، شما با آشفتگی رشد می کنید و، نه، این لزوما چیز بدی نیست. مطمئناً قرار نیست برای کسی که هستید عذرخواهی کنید.

بیشتر بخوانید: مرتب بودن افراد با توجه به تیپ شخصیتی آن ها

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *