آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

  • توسط مریم
  • ۱ سال پیش
  • 0
آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل : جواهرات از جنس استنلس استیل در همه جا از گوشواره گرفته تا ساعت و نوارهای عروسی وجود دارد. جواهرسازان فولاد ضد زنگ را انتخاب می کنند زیرا از نقره، طلا یا پلاتین قوی، بادوام و مقرون به صرفه تر است. این فلز همچنین در برابر زنگ زدگی مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. بیاموزید که چگونه زیورآلات استیل ضد زنگ خود را با چند محصولی که از قبل در دسترس دارید تمیز نگه دارید.

تمیز کردن با آب و صابون

این روش برای جواهرات استیل ضد زنگ که می توانند برای خیساندن در آب غوطه ور شوند، به خوبی کار می کند. اگر جواهرات دارای مروارید یا سایر سنگ های قیمتی نرم باشد، نباید از آن استفاده کنید. اگر ساعت استیل ضد زنگ را تمیز می کنید، مطمئن شوید که ضد آب است.

یک محلول پاک کننده را مخلوط کنید

یک کاسه کوچک را با آب گرم پر کنید. دو یا سه قطره از مایع ظرفشویی ملایم را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا صابون پخش شود. کاسه دوم را با آب گرم ساده پر کنید.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

غوطه ور کنید، خیس کنید و به آرامی مالش دهید

جواهرات را زیر آب بگذارید و اجازه دهید حدود پنج دقیقه در آب گرم خیس بخورد. این به مایع ظرفشویی زمان می دهد تا خاک را تجزیه کند. پس از خیساندن، از یک مسواک نرم استفاده کنید تا هرگونه خاک قابل مشاهده را به آرامی پاک کنید. به نواحی حکاکی شده یا گوشه ها و برآمدگی های کوچک در زنجیره دقت کنید.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

بشویید و خشک کنید

پس از تمیز کردن، جواهرات را در کاسه دوم آب گرم فرو کنید تا باقیمانده آن را بشویید. شما همچنین می توانید جواهرات را زیر یک جریان نرم از آب گرم نگه دارید. برای خشک کردن جواهرات از یک پارچه میکروفیبر بدون پرز استفاده کنید. تمیز کردن را با صاف کردن سطح با یک پارچه میکروفیبر خشک یا یک پارچه پولیش جواهر به پایان برسانید.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

تمیز کردن با جوش شیرین

جوش شیرین یک ساینده ملایم است که در صورت وجود کثیفی در جواهرات حکاکی شده پیچیده یا دهانه های کوچک در زنجیره های فولادی ضد زنگ به خوبی کار می کند.

خمیر درست کنید

در یک کاسه کوچک، دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. اگر خمیر خیلی نازک بود، جوش شیرین بیشتری اضافه کنید.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

به آرامی اسکراب کنید

از یک مسواک نرم استفاده کنید تا خمیر را روی جواهرات استیل ضد زنگ بزنید. به آرامی تمیز کنید و مطمئن شوید که هر قسمت کوچک را تمیز کرده اید.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

آبکشی کنید، خشک کنید، و صاف کنید

از یک کاسه آب گرم استفاده کنید یا جواهرات را زیر یک شیر آب گرم نگه دارید تا خمیر جوش شیرین را بشویید. ممکن است لازم باشد از مسواک برای پاک کردن خمیری که در یک نقطه تنگ گیر کرده است استفاده کنید. از یک پارچه میکروفایبر برای خشک کردن جواهرات استفاده کنید و آن را صاف کنید تا ظاهر زیبایی پیدا کند.

آموزش تمیز کردن جواهرات استیل

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *