28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2024

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2024 : هدیه دادن را همه دوست دارند که یکی از رضایت بخش ترین احساسات در جهان است. این لیست از بهترین ایده‌های هدیه برای آقایان مطمئناً الهام بخش شما برای مناسبت هدیه بعدی خواهد بود، چه تولد، سالگرد، کریسمس یا هر مناسبت دیگری.

از میان کنسول‌های بازی و دستگاه‌های ادغام خانه هوشمند یا خودکار، کفش‌های ورزشی و کت‌های لوکس یکی را انتخاب کنید. همچنین ابزارهای زیادی، کیت‌های آرایش، مد، ابزار و فناوری برای خوشحال کردن بیشتر آقایان وجود دارد.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2024

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

1. ساعت مینیمالیستی

دلیلی وجود دارد که ساعت های Solios برندی هستند که باید با آن آشنا شوید. آنها علاوه بر طراحی های بی انتها، سازگار با محیط زیست نیز هستند. ساعت White Curve از فناوری خورشیدی تغذیه می کند و با نور طبیعی و مصنوعی شارژ می شود.

دارای شش ماه ذخیره انرژی است و در یک جعبه ساخته شده از فولاد ضد زنگ بازیافتی تایید شده عرضه می شود. بند آبی برای مردی است که می خواهد خود را با رنگی پررنگ و قدرتمند ابراز کند.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

3. کفش لباس

هیچ هدیه ای بهتر از یک جفت کفش مجلسی خوب وجود ندارد و می توان با همه چیز پوشید. این کفش ها علاوه بر شیک بودن، با حداکثر راحتی طراحی شده اند و دارای قوس فعال با گرما هستند و برای انعطاف پذیری از فناوری ورزشی با کارایی بالا استفاده می کنند.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

4. کیف پول مینیمالیستی

یک کیف پول مینیمالیستی پیچیده و در عین حال کاربردی ،این یک ایده هدیه درخشان برای مرد زندگی شما است.

هر کیف پول توسط صنعتگران متخصص در اسپانیا با استفاده از چرم مرغوب ساخته می شود که به مرور زمان با پتینه ای منحصر به فرد پیر می شود. در نهایت، از بین هفت رنگ مختلف، از جمله قهوه ای مایل به قهوه ای، مشکی، قهوه ای تیره، سرمه ای، خاکستری، شرابی و سنگی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه روز پدر و روز مرد 

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 202328 هدیه خاص برای آقایان در سال 2024

5. ژاکت 

یک ژاکت یکی از لوازم اصلی کمد لباس مردانه شیک است و هدیه ای عالی می سازد.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

6. دستبند شیک

جواهرات یک هدیه عالی است زیرا می توان آن را هر روز پوشید و به گیرنده شما یادآوری کند. یکی از بهترین طرح ها به دلیل سادگی آن است که آن را برای پوشیدن روزمره مناسب می کند و به خوبی در موقعیت های مختلف مناسب است. این با استفاده از چرم بافته شده.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

7. کلاه بیسبال

کلاه بیسبال یک طراحی عالی است. رنگ مشکی تضمین می کند که به خوبی با هر چیزی که دارید جفت می شود. یک بند قابل تنظیم در نوار چسب وجود دارد و درپوش آن در سه اندازه موجود است که به شما کمک می کند تا مناسب ترین حالت را پیدا کنید.

کلاه بیسبال

8. تن پوش برای حمام

گرمای لطیف یکی از بهترین هدایایی است که به خصوص در ماه های سردتر وجود دارد. آن را با این تن پوش مردانه کلاهدار دریافت کنید. این تنپوش حوله با کیفیت بالا ساخته شده است، بنابراین بسیار نرم و دنج است، چه در حال بیرون آمدن از حمام، چه در اطراف خانه باشید.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

9. عطر و ادکلن

در حالی که عطر می تواند یک هدیه بسیار شخصی باشد، برخی از رایحه های محبوب یک شرط مطمئن هستند. Creed Aventus یکی از این موارد است. این یک ترکیب پیچیده است که از مواد طبیعی به جای مصنوعی استفاده می کند، که منجر به ماندگاری عطر می شود.

نت های ابتدایی ترنج، برگ های توت سیاه، سیب و آناناس رایحه ای با طراوت و تابستانی و در عین حال مردانه به آن می دهند. نت میانی شامل توس، یاس مراکشی و نعناع هندی است، در حالی که پایه آن مشک، خزه بلوط، عنبر و کمی وانیل است. این عطر نشان دهنده قدرت، موفقیت و کلاس است.

28 هدیه خاص برای آقایان در سال 2023

10. پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 (PS5) آخرین نسخه از سونی است و هدیه ای ایده آل برای مردانی است که اهل بازی هستند. دارای سرعت رعد و برق با CPU، GPU و SSD سفارشی با I/O یکپارچه برای کاهش تاخیر.

این بازی را به یک سطح کاملاً جدید می برد. این کنسول از ردیابی پرتو برای سایه ها و بازتاب های واقعی، استفاده از تلویزیون 4K، 120 فریم در ثانیه برای بازی ، فناوری HDR و حتی خروجی 8K برای وضوح 4320p پشتیبانی می کند.

پلی استیشن 5

این بدان معناست که مهم نیست کجا بازی می کنید بازی های پشتیبانی شده از PS5 بهتر از همیشه به نظر می رسند. کنترل نیز با این نسخه جدید ارتقا یافته است. دارای بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​برای ایجاد یک پاسخ فیزیکی واقعی به اکشن های درون بازی است.

11. کفش ورزشی شیک

مردان شیک پوش و علاقه مند به استایل خیابانی یک جفت آدیداس  را دوست خواهند داشت.

کفش ورزشی شیک

12. قیچی مو

دستگاه اصلاح مو و ریش هدیه ای برای آقایان است که به هدیه دادن ادامه می دهد. این مدل خاص  نه تنها موهای ریش و سر را کوتاه می‌کند، بلکه به مو، بینی و گوش‌های شما نیز کمک می‌کند تا تمام بدن شما را صاف کند.

این ست علاوه بر اصلاح مو و بینی، شامل چهار حفاظ ته ریش، سه حفاظ ریش و یک راهنمای شش حالته و همچنین شانه، برس تمیزکننده، روغن تیغه، شارژر و کیسه نگهداری می باشد.

13. پهپاد

هر مردی که فیلمساز نوپایی باشد یا فقط از کاوش لذت می برد، از پهپاد دوربین DJI Mavic Air 2 به عنوان هدیه قدردانی خواهد کرد. او با دوربین قدرتمند و حالت های عکاسی مانند Spotlight 2.0، Active Track 3.0 و POI 3.0 از نتایج باورنکردنی لذت خواهد برد.

پهپاد

14. کفش ورزشی چرمی

یک جفت کفش برای هر مردی با استایل خیابانی زرنگ و باهوش هدیه مناسبی است. این کفش ورزشی چرمی ایتالیایی در طیف رنگی از جمله مشکی ساده، سفید بکر و خاکستری ملایم عرضه می شود.

کفش ورزشی چرمی

15. کلاه ایمنی

کلاه هوشمند  شما را در جاده ایمن نگه می دارد، چه در حال دوچرخه سواری، روی اسکوتر یا حتی اسکیت بورد باشید. این ابزار ایمنی با تکنولوژی بالا، ایده‌ای عالی برای هدیه برای مردانی است که مرتباً برای رفت‌وآمد یا ماجراجویی به خیابان‌ها می‌روند.

کلاه ایمنی

16. Xbox Series X

Xbox Series X مایکروسافت نسل بعدی کنسول های بازی و ارتقای عالی در سیستم های قدیمی است. این سریعتر و قدرتمندتر از همیشه است و گیم پلی باورنکردنی را ارائه می دهد. 12 ترافلاپس قدرت پردازش گرافیکی خام، یک SSD سفارشی و نرم افزار یکپارچه وجود دارد تا او بتواند سریعتر از همیشه دنیاهای غنی بصری را کشف کند.

Xbox Series X

17. کیت نظافت ریش

اگر مردی که به دنبال هدیه ای برای او هستید، پس این یک انتخاب عالی است. این کیت آراستگی ریش در جعبه کادویی شیک همراه با همه چیزهایی که برای خود نیاز دارید ارائه می شود. یک برس ، یک شانه چوبی، قیچی آرایشگر تیز، روغن ریش، و بالم ریش وجود دارد.

کیت نظافت ریش

18. Apple AirPods Pro

بهترین گزینه برای طرفداران اپل یک جفت AirPods Pro است که صدایی عالی را در طراحی جمع و جور ارائه می دهد. این هدفون بی سیم دارای قابلیت حذف نویز فعال است تا شما را به طور کامل در موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی غوطه ور کند.

در طرف مقابل، آنها همچنین دارای حالت شفافیت هستند، زمانی که شما نیاز به هماهنگی با دنیای خارج دارید. او از یک تناسب قابل تنظیم با سه نوک سیلیکونی نرم که کاملاً با گوش شما مطابقت دارد لذت خواهد برد.

همچنین به لطف EQ تطبیقی، موسیقی به‌طور خودکار با شکل گوش‌ها تنظیم می‌شود. البته از آنجایی که محصول اپل است با آیفون یکپارچه است در نهایت، قاب شارژ بی سیم، که شیک و جمع و جور است، به او اجازه می دهد تا 4.5 ساعت با یک بار شارژ گوش کند.

Apple AirPods Pr

19. اسپیکر بلوتوث قابل حمل

وقتی اسپیکر بلوتوث قابل حمل  را به مرد خود هدیه می دهید، ضربات را افزایش دهید. با حال و هوای جالب و الهام گرفته از گیتار، این وسیله جانبی مناسبی برای مهمانی استخر یا سفر کمپینگ است. صدای چند جهته، حتی در فضاهای باز نیز عالی عمل می کند، و طراحی دارای سه ساب ووفر برای صدای قدرتمند و واضح است.

فقط در پنج ساعت شارژ می شود اما پس از روشن شدن کامل، بیش از 20 ساعت زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهد.

20. اپل واچ سری 

اپل واچ سری  یک هدیه محبوب برای آقایان اهل فن و ورزش است. او به لطف ویژگی های فراوان، اهداف سلامتی و ورزشی خود را شکست خواهد داد.

با برنامه ECG قلب خود را هوشمند نگه دارید، با هشدار صدای بلند از گوش محافظت کنید و اهداف تناسب اندام را از بین ببرید. این ساعت همچنین دارای ردیابی GPS، معیارهای تمرین، و یک حلقه فعالیت برای به‌روزرسانی آسان در سطوح حرکتی است.

اپل واچ سری 

21. ​​سرویس ظروف آشپزخانه

ست ظروف آشپزخانه یک هدیه عالی برای خانه داری برای مردانی است که چالش جدید دارند. همه چیزهایی که باید برای یک آشپزخانه کارآمد وجود داشته باشد را دارد تا بتواند انواع غذاهای آشپزی را بپزد.

همه این‌ها به‌خوبی در پایه‌های چوبی شیک قرار گرفته‌اند که از چوب گردوی آمریکایی، افرا یا چوب سیاه نیمه‌شب ساخته شده است. حتی دارای یک دیواره داخلی مغناطیسی برای محکم کردن چاقوها است.

سرویس ظروف آشپزخانه

22. ست مراقبت از پوست

یک روال ساده مراقبت از پوست هدیه دهید. به طور خاص برای مردان طراحی شده است و متناسب با شلوغ ترین سبک زندگی ساخته شده است. این مجموعه همه کاره دارای یک پاک کننده چند کاره صورت است که پوست را تمیز کرده، لایه برداری می کند و به آرامی پوست را برای ظاهری جوان تر صاف می کند.

همچنین برای بلند کردن موهای ریش قبل از اصلاح برای نتیجه نزدیک تر و بدون تحریک عالی است. سپس پس از حمام، مرطوب کننده PRO-LS باعث تسکین، آبرسانی و کنترل درخشندگی پوست می شود و پوست سالم را حفظ می کند. این یک روال ساده اما موثر برای هر نوع آقایی است.

ست مراقبت از پوست

23. ماساژور

با استفاده از  ماساژور قدرتمند ، عضلات خسته، دردناک و کشیده را آرام کنید برای صدمات ورزشی، خستگی و تسکین کلی استرس عالی است. این مجموعه دارای هفت قسمت است و دارای پنج سرعت است که به شما امکان می دهد تجربه خود را به طور کامل سفارشی کنید و با خیال راحت تمام قسمت های بدن را هدف قرار دهید.

از ارتعاشات ضربه ای برای ماساژ لایه های عمیق ماهیچه ها و بافت ها استفاده می کند و جریان خون و دامنه حرکت را بهبود می بخشد. عمر باتری طولانی، سطح سر و صدای کم، قابل حمل بودن و وزن کم آن را برای مسافرت عالی می کند.

ماساژور

24. قفل هوشمند

امنیت یکی از بزرگترین هدایایی است که می توانید به یک مرد بدهید. قفل هوشمند وای فای جدیدترین راه برای ایمن نگه داشتن خانه با استفاده از آخرین فناوری است. این دستگاه نسل چهارمی است که 45 درصد کوچکتر از دستگاه های قبلی خود است و به قفل درب های موجود شما متصل می شود. سپس به شما امکان می دهد از هر جایی قفل و باز کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک شبکه وای فای 2.4 گیگاهرتز است. دیگر چیزی نیست که برای کلیدهای خود دست و پا بزنید یا نگران باشید که در هنگام خروج فراموش کرده اید آن را قفل کنید. از طریق تلفن یا ساعت هوشمند خود متصل و کنترل کنید و در صورت تمایل امنیت بیومتریک بیشتری را اضافه کنید.

25. عینک آفتابی 

عینک آفتابی همیشه یک هدیه عالی برای مردان است،. عینک آفتابی یک سبک جهانی برای مردان و زنان است که در اکثر فرم های صورت عالی به نظر می رسد.

عینک آفتابی 

26. ریش تراش برقی

با ریش تراش یک اصلاح تمیز را هدیه دهید. شما همچنین می توانید از بین 3 تنظیم انتخاب کنید که سرعت را از آهسته به متوسط ​​و سپس سریع تنظیم می کند. می توانید آن را در حمام، با یا بدون ژل یا فوم استفاده کند، یا حتی از آن به صورت خشک استفاده کند.

ریش تراش برقی

27. کیف پول باریک

این کیف پول مینیمالیستی بسیار باریک هدیه ای فوق العاده برای مردان است. نیازی به حمل کیف پول های حجیمی که خطوط صاف شلوار شما را مختل می کند را از بین ببرید.

کیف پول باریک

28. مسواک برقی

سلامت دندان عالی و لبخندی سفیدتر و درخشان تر، هدیه ای ایده آل برای هر مردی است. یکی از بهترین مسواک‌های برقی موجود در بازار است و احساس می‌کنید.

مسواک برقی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *