چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟

چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟

چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟ کاپشن بادی یکی از لباس هایی است که باید با دقت شسته شود تا حالت مناسبی داشته باشد و ظاهر آن خراب نشود. توصیه می شود برای شستن کاپشن بادی از مواد شوینده قوی استفاده نکنید زیرا به بافت کاپشن آسیب می زند.

چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟

چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟

کاپشن یکی از لباس هایی است که در هنگام شستشو روند خاصی دارد و همین موضوع بسیاری از افراد را از شستن آن منصرف می کند. نحوه شستشوی بادی از جمله این لباس های خاص به شمار می رود. در واقع برای شست و شوی اولیه این ژاکت ها باید مهارت و تجربه کسب کنید.

کاپشن اندام استایل خاصی به اندام شما می دهد و به همین دلیل مورد توجه برخی افراد قرار می گیرد. نحوه شست و شوی صحیح کاپشن بادی باعث می شود این سبک و فرم همیشه برای کت حفظ شود.

کاپشن های بادی بسیار ضد آب هستند بنابراین، آنها می توانند شما را در خشک کردن لباس دچار مشکل کنند. همانطور که می دانید برای هر لباسی از جمله کاپشن بادی توضیحاتی در مورد نوع و نحوه شست و شو ارائه شده است. این توضیحات و ویژگی های برتر بر روی برچسب کاپشن بادی مشخص شده است. در واقع در این توضیحات نحوه شستشوی کاپشن بادی توضیح داده خواهد شد.

در چنین شرایطی همچنان می توانید بافت، رنگ و شکل کاپشن بادی را حتی پس از شستشو نیز حفظ کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند کاپشن های بادی خود را با دست بشویید. البته این دسته از دوستان توجه داشته باشند که هنگام شستن کاپشن را نگیرند. زیرا این موضوع می تواند به پارچه ژاکت بادی آسیب برساند.

برای تمیز کردن، کاپشن بادی باید به مدت بیست تا نیم ساعت در آب کف دار خیس شود.
اگر می خواهید در مرحله آخر شستن کاپشن بادی آب را تخلیه کنید، بهتر است کاپشن را در یک پارچه مناسب بگذارید و سپس آب را از روی کاپشن خارج کنید. فشار مستقیم ژاکت بادی می تواند آسیب زیادی به بافت این پارچه وارد کند.

چگونه کاپشن بادی را بشوییم؟

خشک کردن در نحوه شستن کاپشن بادگیر

خشک کردن موضوع مهمی در نحوه شستشوی کاپشن بادگیر است. در واقع برای خشک کردن این ژاکت در ماشین لباسشویی از یک شی با وزن مناسب استفاده می شود. این جسم می تواند یک کفش یا یک توپ با وزن کافی باشد. در فرآیند خشک کردن.

اگر شما هم از کاپشن های چرم و پر استفاده می کنید و با روش صحیح شستشوی آن ها آشنا نیستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دمای آب طبق برچسب روی ژاکت تنظیم می شود تا کت بادی به درستی شسته شود. در واقع این نکات برای حفظ بافت و الیاف ژاکت مهم هستند. نحوه شستشوی کاپشن بادی باید صحیح و اصولی باشد. در این صورت این ژاکت گران قیمت عمر بیشتری برای استفاده خواهد داشت.

سخن پایانی:

این موضوع باعث حفظ کیفیت کاپشن بادی در تمامی مراحل شستشو خواهد شد. کاپشن بادی در دسته لباس های حساس قرار می گیرد. بنابراین باید به شستشوی مناسب آن توجه لازم قرار داده شود.شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چند ترفند در مورد شستن لباس هایتان این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما درمیان بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *