9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی

9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی

9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی : ایجاد یک طرح رنگی کار سرگرم کننده ای به نظر می رسد اما وقتی نوبت به یک پالت داخلی می رسد ریسک می تواند زیاد باشد هیچ کس نمی خواهد مجبور شود اتاق را دوباره رنگ کند یا مبل را برگرداند زیرا رنگ آن اشتباه است. و صادقانه بگویم، انتخاب یک رنگ دیوار به اندازه کافی سخت است چه برسد به طرح رنگ برای کل اتاق.

برای تعیین اینکه چه رنگ‌هایی با هم خوانی دارند یک دنیای کامل از علم رنگ برای کشف وجود دارد اما برای پاسخ‌های سریع که نیاز به تفکر اضافی نداشت به متخصصان دکوراسیون روی آوردیم. ما از طراحان برای ترکیب های سه و چهار رنگ مورد علاقه خود درخواست کردیم و آنها با طیف گسترده ای از گزینه ها متعهد شدند.

9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی

بهترین رنگ های تمام  به گفته طراحان واقعی خانه ساده

مایل به سفید، قرمز و مرجانی

امیلی سی باتلر ، طراح داخلی مستقر در شهر نیویورک، “فرمول رنگی که همیشه برای من کار می کند استفاده از یک پایه خنثی و بافت به عنوان اولین “رنگ” شماست دیوارهای پانل شده با رنگ سفید گرم یا کاغذ دیواری پارچه ای پارچه ای بافت دار فکر کنید.” می‌گوید: «سپس روی یک جفت رنگ از یک خانواده مانند قرمز و مرجانی لایه‌بندی می‌کنم.» این یک رنگ سریع به فضای شما القا می کند بدون اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهد.

مایل به سفید، قرمز و مرجانی

مشکی ، سفید و خردلی

آوریل گاندی، طراح اصلی در Alluring Designs Chicago اغلب دوست دارد از رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی خود استفاده کند و رنگ های دیگر را در اطراف آن کار کند.

او می‌گوید: «مشکی همیشه پایه‌ای بسیار لوکس ایجاد می‌کند. من عاشق استفاده از مشکی و سفید هستم، زیرا رنگ‌ها آنقدر خنثی هستند که هر رنگی، از جمله خردلی ، به خوبی با آن‌ها ست می‌شود.»

9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی

بیشتر بخوانید: نمونه هایی از دکوراسیون آشپزخانه نقره ای

آبی روشن، آبی تیره و طلایی

به عنوان مثال دیوارهای آبی روشن‌تر با سقف تیره‌تر، حجم ایجاد می‌کنند، او می‌گوید: «رنگ تیره‌تر توهمی را ایجاد می‌کند که اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

یا همانطور که در اتاق تصویر بالا نشان داده شده است می‌توانید دیوارهای آبی روشن‌تر را با مبل‌های آبی تیره‌تر و لهجه‌ها، همراه با سایه‌ای متضاد در طرف مقابل طیف رنگی مانند زرد طلایی ست کنید.

9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی

آبی و خاکستری

اگر به دنبال دستیابی به فضایی مینیمال و با طراوت در فضای خود هستید جسیکا هریس، طراح داخلی و مدیر طراحی تولید در Living Spaces در لس آنجلس، پالت خاموش تری از آبی و خاکستری را پیشنهاد می کند به خانه خود “اثر آرام بخش” بدهید.

آبی و خاکستری

آبی، مرجانی 

همه پالتی را دوست دارند که با آبی شروع می شود اما برای چیزی که کمی بیشتر باشد هریس پیشنهاد می کند که با رنگ آبی متمایل به سبز یا آبی شروع کنید. او می‌گوید: رنگ سبز و آبی به شما اتاقی می‌دهد که احساس آرامش می‌کند.

آبی، مرجانی 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون خانه با رنگ قرمز | مکمل های قرمز

آبی دریایی، اسطوخودوس و قرمز-نارنجی

 برای الهام و راهنمایی به چرخه رنگ نگاه کنید به رنگ های نارنجی و صورتی، یا آبی و اسطوخودوس فکر کنید. اینها بیشتر از رنگهای مکمل هستند آنها در کنار یکدیگر اثر انرژی بخش دارند.

آبی دریایی، اسطوخودوس و قرمز-نارنجی

نارنجی، زرد و بنفش

اگر احساس جسارت می‌کنید، هریس یک «پالت غروب آفتاب» را پیشنهاد می‌کند ترکیبی از سایه ملایم نارنجی، ، با رنگ‌های زرد و بنفش برای ایجاد طرحی که شبیه آسمان در هنگام غروب خورشید باشد.

نارنجی، زرد و بنفش

قرمز ، سفید و آبی آسمانی

هنگامی که به دنبال ترکیب رنگ می گردم، اغلب به کتاب زندگی با رنگ ربکا اتوود مراجعه می کنم که به بررسی چگونگی ارتباط رنگ ها با یکدیگر در دکوراسیون داخلی می پردازد.

اتوود خاطرنشان می کند که همه چیز به سایه های خاصی که انتخاب می کنید مربوط می شود و می نویسد: «شاید فکر کنید قرمز، سفید و آبی بسیار سنتی هستند اما اگر سایه هایی را انتخاب کنید که کمتر مورد انتظار هستند لازم نیست نگران باشید.

قرمز ، سفید و آبی آسمانی

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی کافی شاپ با 33 طراحی جدید 2023

سبز نعنایی و آبی تیره

اتوود در کتابش می‌نویسد: «سبز نعنایی یک پس‌زمینه فوق‌العاده ایجاد می‌کند» و به شما پیشنهاد می‌کند آن‌ها را با رنگ‌های کرم یا شنی ملایم همراه کنید تا پالت طبیعی و پایه‌دار باشد. سپس برای افزودن کنتراست، رنگ آبی عمیق دریایی را پیشنهاد می‌کند که در مرز مشکی قرار دارد.

سبز نعنایی و آبی تیره

این ترکیب رنگی را امتحان کنید

احتمالاً شنیده‌اید که شرکت‌های رنگ « رنگ سال » خود را اعلام می‌کنند، اما آیا می‌دانستید که بسیاری از آنها پالت‌های رنگی سالانه را نیز منتشر می‌کنند؟

به عنوان مثال، بنجامین مور و HGTV Home توسط شروین ویلیامز هر دو پالت های رنگی انتخاب شده ای ایجاد می کنند که در آن همه رنگ ها مکمل یکدیگر هستند. کشیدن روی اینها برای الهام گرفتن به این معنی نیست که باید سه رنگ مختلف در یک اتاق داشته باشید: به هر حال می توانید از رنگ های خاص آنها به عنوان الهام بخش پارچه کاغذ دیواری و موارد دیگر استفاده کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *