نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی : ممکن است به این فکر کنید آویزان کردن اشیا روی دیوار کچی میتواند بسیار آسیب زننده و باعث ریخت گچ روی دیوار شود. ما در این مطلب یک روش عالی به شما پیشنهاد خواهیم داد.

نحوه آویزان کردن اشیا روی گچ بری با قلاب های چسبنده

فرآیند آویزان کردن اشیا روی دیوارهای گچبری ممکن است بسته به چیزی که آویزان می کنید متفاوت باشد. برای این مثال، نحوه نصب قلاب‌های دارای پشت چسب در فضای باز برای نصب چراغ‌های رشته‌ای را توضیح می‌دهیم، اما این مراحل را می‌توان کمی تنظیم کرد تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

قلاب های خود را انتخاب کنید

قبل از اینکه هر قلاب با پشت چسب را از فروشگاه انتخاب کنید، وقت بگذارید و ببینید کدام یک به بهترین وجه اهداف شما را برآورده می کنند. قلاب ها باید برای استفاده در فضای باز درجه بندی شوند و بتوانند به سطوحی مانند بتن، آجر و گچ بچسبند. علاوه بر این، قلاب ها باید وزن هر چیزی را که برای آویزان کردن بر روی آنها انتخاب می کنید تحمل کنند. در حالی که چراغ‌های رشته‌ای در چندین قلاب پشتیبانی می‌شوند، مطمئن شوید که از خرید قلابی که خیلی سست است خودداری کنید.

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

سطح را تمیز کنید

برای ایجاد پیوند قوی با چسب، ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد. هر گونه گرد و غبار سست و باقی مانده را با یک برس سفت پاک کنید، سپس با محلولی از صابون ظرفشویی و آب پاک کننده چربی پاک کنید. با آب بشویید.

اگر در حین تمیز کردن گچ، سوراخی در گچ پیدا کردید، آنها را با درزگیر سیلیکونی درجه بیرونی ببندید تا از ورود آب به پشت گچ بری جلوگیری شود.

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

مالش سطح با الکل

پس از خشک شدن ناحیه، آن را با الکل پاک کنید. الکل هر گونه چربی باقیمانده را از بین می برد و بهترین پتانسیل اتصال را به چسب می دهد. قبل از حرکت به جلو، اجازه دهید منطقه کاملا خشک شود.

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

Hooks را نصب کنید

برای بهترین نتیجه، دستورالعمل های ارائه شده سازنده را برای نصب قلاب های پشت چسب دار خود دنبال کنید. برای افزایش احتمال چسبندگی قوی، قبل از رها کردن چسب، چسب را به مدت 10 تا 20 ثانیه محکم روی گچ نگه دارید و فقط زمانی که سطح کاملاً خشک شد سعی کنید آنها را نصب کنید.

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

چراغ ها را آویزان کنید

هنگامی که قلاب های پشت چسب زمان کافی برای چسبیدن داشتند، می توانید شروع به آویزان کردن چراغ های رشته ای خود کنید. همیشه دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده را برای زمان های چسبندگی قبل از فشار دادن به اتصالات بررسی کنید.

نحوه آویزان کردن اشیاء روی دیوار گچی

بیشتر بخوانید:نحوه جدا کردن چسب کاغذ دیواری

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *