چگونه حمام را به روش صحیح رنگ آمیزی کنیم

چگونه حمام را به روش صحیح رنگ آمیزی کنیم

چگونه حمام را به روش صحیح رنگ آمیزی کنیم : اگر میخواهید حمام خود را رنگ آمیزی کنید و نمیدانید چگونه باید این کار را انجام دهید این مطلب برای شماست.

بهترین رنگ را برای حمام انتخاب کنید

حمام ها مکان های مرطوبی هستند و هر چقدر هم که برای جلوگیری از آن تلاش کنید، در نهایت آب روی رنگ شما می آید. برخی از تولیدکنندگان رنگ چیزی را می فروشند که به آن رنگ حمام می گویند: رنگی که هم عوامل بازدارنده قالب دارد و هم سطح بهتری برای مقاومت در برابر رطوبت دارد.

حتی اگر نمی‌خواهید رنگ مخصوص حمام بخرید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای رنگ‌های باکیفیت هزینه کنید. برخی از رنگ‌های ارزان‌تر رنگدانه‌ای مشابه رنگ‌های گران‌تر دارند، اما جامدات کمتری دارند. جامدات اجزایی هستند که خشک می شوند و لایه محافظ اکریلیک-لاتکس را روی دیوار شما تشکیل می دهند. اغلب، خرید رنگ‌های بهتر (و اغلب گران‌تر) مفید است، زیرا جامدات بیشتری دارند و در نتیجه دوام بیشتری دارند.

دفعه بعد که به کاشی دوش نگاه می کنید، متوجه شوید که سطح کاشی براق است. درخشش‌های براق‌تر نسبت به براق‌های صاف‌تر کار بهتری برای دفع رطوبت و زباله‌ها انجام می‌دهند، اما عیوب دیوار را برجسته می‌کنند. اگر دیوار شما دارای لکه هایی ناهموار است یا علائمی دارد که می خواهید پنهان کنید، پوسته تخم مرغ را در نظر بگیرید که می توان آن را پاک کرد.

مقدار رنگ مورد نیاز خود را محاسبه کنید

مقدار رنگ مورد نیاز برای اتاق خود را محاسبه کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که باید در وسط یک پروژه به فروشگاه بدوید زیرا رنگ شما تمام شده است.

چگونه حمام را به روش صحیح رنگ آمیزی کنیم

تمام سطوح را برای رنگ آمیزی تمیز کنید

کف صابون و سایر مواد جاسازی شده روی سطوح می توانند به طور جدی در کار رنگ آمیزی شما اختلال ایجاد کنند. در سایر قسمت‌های خانه، گاهی اوقات می‌توانید بدون تمیز کردن دیوارها از کنار خانه سر بزنید. به طور خاص، اتاق‌های غذاخوری و اتاق‌خواب‌ها معمولاً فقط به گردگیری سبک نیاز دارند.

اما در حمام، تمیز کردن دیوارها بسیار مهم است. کف صابون اطراف وان حمام و دوش می تواند باعث کنده شدن رنگ زیبای شما شود. و این در صورتی است که حتی بتوانید رنگ را در وهله اول بچسبانید. تری سدیم فسفات، یا TSP، ممکن است به عنوان یک محصول تمیزکننده معجزه‌آسا در نظر گرفته شود، زیرا بسیار ارزان است، زباله‌ها را تمیز می‌کند و کار رنگ شما را به خطر نمی‌اندازد.

مخزن توالت را بردارید

رنگ آمیزی اطراف مخازن توالت و انجام یک کار خوب از آن بسیار دشوار است. به طور خاص، مشکل، شکاف باریک بین مخزن و دیوار است. فضا به قدری کوچک است که باید با دقت فیلم ماسک نقاش و نوار نقاش را در اطراف مخزن بمالید، سپس قلم مو را به طور مکرر در آن قسمت بکشید تا رنگ ثابتی به دست آید. به جای کار در اطراف انسداد، بهترین گزینه رفع انسداد است.

ممکن است برداشتن مخزن توالت کثیف و دشوار به نظر برسد، اما اینطور نیست. توالت ها معمولاً در دو بخش هستند: مخزن بالایی و کاسه (یا پایه). بخش آشفته پایه است و آن بخش حذف نخواهد شد. منبع آب را در شیر قطع روی دیوار ببندید، توالت را بشویید تا تمام آب خارج شود، سپس مخزن را با چند حوله قدیمی روی زمین بردارید تا نریزید.

تمام موانع دیگر را بردارید

صفحات کلید و خروجی، آینه ها، دریچه های خروجی خروجی حمام، قفسه حوله و سایر مواردی را که می توانید نسبتاً راحت جدا کنید را بردارید.

مناطقی که رنگ نمی شوند را بپوشانید

سقف، تزئینات، اطراف وان حمام، پشتی و سایر قسمت هایی که رنگ نمی شوند را ببندید. پارچه ها را روی روشویی، سینک، آینه و کف حمام بپوشانید.

برش در رنگ

با برس ارسی 2 اینچی، تمام قسمت ها را در مقابل نوار نقاش رنگ کنید. هنگام رنگ آمیزی بر روی نوار، قلم مو را نسبتاً خشک نگه دارید تا از چکه آن جلوگیری شود.

با غلتک رنگ کنید

روکش غلتکی را روی قاب غلتکی قرار دهید. قوطی رنگ را باز کنید و رنگ را در مخزن پایین سینی رنگ بریزید. روکش غلتکی را سخاوتمندانه به رنگ آغشته کنید، سپس آن را به طور کامل روی قسمت بالایی سینی رنگ بغلتانید.

چگونه حمام را به روش صحیح رنگ آمیزی کنیم

با استفاده از ضربات زاویه دار که تقریباً یک “W” روی دیوار ایجاد می کند، یک ناحیه مربعی به ابعاد 2 در 2 فوت را رنگ کنید، سپس قسمت های خالی W را با یک سری پاس های تقریباً موازی غلتک پر کنید. به یک منطقه مجاور بروید، مطمئن شوید که از لبه مرطوب قسمت قبل کار می کنید.

کت دوم را رنگ کنید

حداقل دو ساعت صبر کنید تا رنگ خشک شود. در شرایط خنک یا مرطوب، خشک شدن رنگ بیشتر طول می کشد.

فرآیند نقاشی قبلی را تکرار کنید. با برش رنگ شروع کنید، سپس به سمت باز کردن دیوارها بروید.

تمیز و پایان

پس از خشک شدن رنگ، نوار نقاش را بردارید. پارچه های قطره ای را بردارید و هر ورقه پلاستیکی را به درستی دور بریزید. صفحات رویی، مخزن توالت، میله حوله و هر سخت افزار و لوازم جانبی دیگری را که قبلاً برداشته اید، تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه دیوار پشت توالت فرنگی را رنگ کنیم

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *