چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

  • توسط مریم
  • ۱۱ ماه پیش
  • 0
چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟ : قلمو های رنگ و غلتک ها را باید بعد از پایان رنگ آمیزی بشویید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ این مطلب برای شماست.

نحوه تمیز کردن رنگ از روی غلتک رنگ

رنگ اضافی را حذف کنید

غلتک های رنگ مقدار شگفت انگیزی از رنگ را در الیاف جاذب خود نگه می دارند. از یک چاقوی بتونه استفاده کنید تا رنگ اضافی را به آرامی داخل قوطی رنگ بتراشید. غلتک را به صورت عمود بر روی دهانه قوطی نگه دارید و به آرامی و به آرامی سطح غلتک را در یک حرکت رو به پایین حرکت دهید.

کار را با استفاده از رنگ باقیمانده روی غلتک به پایان برسانید تا لکه های خالی روی دیوار خود را لمس کنید یا رنگ اضافی را روی روزنامه ها بغلتانید تا زمانی که غلتک دیگر رنگ را آزاد نکند.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن قاب، غلتک را بردارید

با پوشیدن دستکش لاستیکی برای محافظت از دستان خود، غلتک را از قاب بیرون بکشید. تمیز کردن قاب در حالی که رنگ روی آن خیس است بسیار ساده تر است. مقداری آب گرم و چند قطره مایع ظرفشویی را در یک سطل بریزید. برای پاک کردن رنگ از قاب و دسته غلتکی از یک پارچه کهنه یا یک قلم موی سفت استفاده کنید. آن را کنار بگذارید تا در هوا خشک شود.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

مطلب پیشنهادی : چگونه بوی رنگ را از محیط از بین ببریم؟

غلتک را بشویید

غلتک را با چند قطره مایع ظرفشویی در سطل آب گرم فرو کنید. از دستان خود برای ماساژ دادن رنگ از روی الیاف غلتکی استفاده کنید و مطمئن شوید که تمام سطوح را تمیز کرده اید.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

شستن نهایی را انجام دهید

از یک جریان آب شیرین یا یک سطل آب تازه برای شستشوی غلتک استفاده کنید. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد. آب اضافی را تکان دهید.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

غلتک را خشک کنید

هرگز غلتک را در کنار آن قرار ندهید تا خشک شود – این کار باعث صاف شدن الیاف می شود. آن را به صورت عمودی در انتهای آن قرار دهید یا آن را روی آویز شلوار قرار دهید تا خشک شود.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

سینی رنگ را تمیز کنید

سینی رنگ را در یک سطل آب صابون بشویید. برای پاک کردن رنگ های خشک شده در امتداد لبه ها از یک برس با موهای سفت استفاده کنید.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

اگر عجله ندارید و از یک سینی پلاستیکی یا آستر سینی پلاستیکی استفاده می کنید، اجازه دهید رنگ خشک شود و سپس به سادگی آن را جدا کنید. این روش می تواند نتایج متفاوتی داشته باشد.

آب تمیز کننده را دور بریزید

از آنجایی که آب تمیزکننده حاوی تکه‌هایی رنگ است، هرگز آن را در زهکشی آب طوفان نیندازید.
پیشگیری از آلودگی پروژه سازمان حفاظت محیط زیست.

چگونه غلتک رنگ را تمیز کنیم؟

آب را در زهکشی فاضلاب متصل به تاسیسات تصفیه آب دور بریزید.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن رنگ خشک شده روی چوب

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *