چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان : اگر یکسالگی کودکتان فرا رسیده است و به دنبال چند ایده برای گرم تر کردن مراسم تولد او هستید این مطلب برای شماست.

بازی روی سطوح نرم

یک منطقه جدا شده برای بازی ، مکانی امن و سرگرم کننده برای جمع شدن نوزادان و کودکان نوپا است، در حالی که بچه های بزرگتر مشغول بازی هایی مانند صندلی های موسیقی هستند. یک تشک نرم در گوشه ای از اتاق قرار دهید. فضا را با توپ‌های فوم و بلوک‌های نرم پر کنید که نوزادان می‌توانند هر زمان که به زمان کمی دور از شلوغی مهمانی نیاز داشتند از آن لذت ببرند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

حباب

یک دستگاه پمپاژ حباب را روشن کنید و کودکان را به چالش بکشید تا هر چه بیشتر حباب بگیرند. کودک ممکن است به کمک نیاز داشته باشد، اما حتی اگر مفهوم را کاملا درک نکند، به همان اندازه خوشحال خواهد شد که به سادگی با حباب ها بازی کند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

دستگاه حباب ساز ندارید؟ فقط از برخی از بچه های بزرگتر بخواهید حباب ها را باد کنند تا بچه های کوچکتر آنها را بگیرند!

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت مایع حباب ساز با روش ساده

واگن سواری

یک واگن را با استیکر، برچسب و بادکنک تزئین کنید. تابلویی را روی واگن آویزان کنید که روی آن نوشته شده است: «تازه یک ساله شدم!» کودک را در واگن قرار دهید و در حالی که مهمانان تشویق می کنند و دست تکان می دهند او را در اتاق بکشید.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

بعد از اولین سواری، از بچه های دیگر بخواهید تا برای نوبتشان در یک واگن سواری صف بکشند، یا چند واگن بیاورید و از والدین دیگر بخواهید که در سواری به بچه ها کمک کنند.

رژه تولد

اگر کودک شما راه می رود، می تواند به یک رژه بپیوندد. در غیر این صورت، مادر یا پدر مطمئناً می توانند او را بغل کنند!  اسباب بازی های موسیقی را در اختیار مهمانان قرار دهید و مهمانان را به سبک گروه راهپیمایی در اطراف اتاق هدایت کنید. اگر مهمانی شما موضوعی دارد، رژه شما نیز می تواند موضوعی داشته باشد. به عنوان مثال، یک مهمانی با تم باغ وحش می تواند شامل رژه کودکانی باشد که عروسک حیوانات را حمل می کنند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

جعبه های مقوایی

مهم نیست که چه اسباب‌بازی را به کودکتان میدهید، به احتمال زیاد بچه‌ها به جای آن با جعبه بازی می‌کنند. چند جعبه مقوایی بگذارید و اجازه دهید بچه‌ها از خزیدن در داخل و خارج یا تبدیل آنها به کشتی‌های موشکی خیالی لذت ببرند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

کوچولوها همچنین ممکن است از کاغذ بسته بندی برای مچاله شدن به توپ لذت ببرند. اگر دوست دارید، حتی می توانید چند برچسب و مداد رنگی تهیه کنید که بچه ها می توانند برای تزئین جعبه ها استفاده کنند.

خانه سازی

بسیاری از نوزادان از بازی با خانه سازی لذت می‌برند، و در حالی که همه کودکان یک ساله نمی‌توانند یک برج بزرگ بسازند، مطمئناً همه آنها دوست دارند آن‌ها را خراب کنند. از بچه‌های بزرگ‌تر بخواهید به کودک کمک کنند تا یک ساختمان بسازد و سپس به او اجازه دهید آن را خراب کند. چندین برج را در یک زمان بسازید و او را در حالی که مسیر نابودی خود را هموار می کند با لذت جیغ می کشد تماشا کنید.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

کپسول زمان تولد یکسالگی

یک جعبه را با یادگاری هایی از سال اول پر کنید، مانند عکس، رد پا و یک دسته از موهای کودک. آنها را در جعبه ای قرار دهید که به اولین کپسول تولد فرزند شما تبدیل شود. از مهمانان بخواهید یادداشت هایی برای کودک بنویسند تا داخل کپسول بگذارند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

برخی از ایده ها برای یادداشت ها ممکن است خاطره ای از اولین ملاقات مهمانان با دختر بچه شما یا امیدهای آنها برای آینده او باشد. زمانی را برای افتتاح کپسول زمان تعیین کنید، مثلاً در روز تولد 10 سالگی او، و از دوستان و اقوام بخواهید کالایی را که او ممکن است دوست داشته باشد یا به آن نیاز داشته باشد، به اشتراک بگذارند.

بازی حدس زدن عکس کودک

قبل از تاریخ مهمانی، از مهمانان بخواهید که عکس هایی از نوزادی خود ارسال کنند. در روز مهمانی، آنها را در اتاق آویزان کنید. یک تکه کاغذ زیر هر عکس آویزان کنید و از مهمانان بخواهید نام و حدس خود را در مورد هویت نوزاد در هر عکس بنویسند. به فردی که صحیح ترین حدس را دارد جایزه بدهید.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

اولین تابلو عکس تولد

عکس کودکتان را در مرکز یک تکه پوستر بچسبانید. از مهمانان بخواهید بر روی تابلوی پوستری که در حاشیه عکس قرار دارد برای او پیام بنویسند. بعد از مهمانی، تابلوی پیام را قاب کنید و آن را در اتاق او آویزان کنید.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

زمان داستان

چند کتاب مورد علاقه کودک را به مهمانی بیاورید. با قرار دادن یک صندلی که یک بزرگتر می تواند در گوشه ای از اتاق روی آن بنشیند، به همراه یک حصیر یا فرشی که بچه ها می توانند روی آن بنشینند و به داستان گوش دهند، یک گوشه مطالعه برپا کنید. در زمان های مختلف در طول مهمانی، بچه ها را در گوشه مطالعه جمع کنید و از یک داوطلب بزرگسال بخواهید که یکی از کتاب های داستان را برای آنها بخواند.

چند ایده بازی برای تولد یک سالگی کودکان

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید: 19 ایده برای تزیینات تولد شیک با وسایل ساده

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *