چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان

چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان

چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان :امروز می خواهید با بچه هایتان چه کار کنید؟ زمانی برای شکایت از کسالت یا بازی با ابزارهای کسل کننده نیست. این فعالیت ها برای بچه ها خانواده شما را برای روزهای آینده مشغول نگه می دارد.

توپ الفبا

توپ الفبای یک بازی است که با کودک شما رشد می کند. پس از یک بار تنظیم با توپ و برچسب های الفبا، این بازی در هر زمان آماده اجرا خواهد بود. این فعالیت همچنین آموزشی است، اما بچه ها هرگز نمی دانند زیرا آنها از بازی کردن بسیار لذت خواهند برد.

حباب

یک مهمانی حباب دار در حیاط خلوت خود برپا کنید. دستور العمل های حباب های خود را درست کنید و با چوب های حباب دار ساخته شده از نی، فنجان، مگس گیر به بیرون بروید یا پروژه پیچیده تری را امتحان کنید که حباب های بزرگی به شما می دهد.

چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان

آشپزی

شما هر روز سه وعده غذایی و میان وعده را خودتان تهیه می کنید. آن پیشبندها را بپوشید و با هم وارد آشپزخانه شوید. آشپزی با بچه ها در واقع یک تجربه یادگیری است که به عنوان سرگرمی پنهان شده است. آنها می توانند از این مهارت های خواندن برای پیروی از دستور العمل ها و استفاده از ریاضیات برای اندازه گیری مواد تشکیل دهنده استفاده کنند.

چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان

با هم کار خیریه انجام دهید

کار خیریه یک درس عالی برای فرزندان شما است و در عین حال به شما وقت خانوادگی با کیفیتی می دهد. رویدادهای خیریه زیادی برای کودکان و والدین آنها وجود دارد که برای سن آنها مناسب است و به همه شما امکان می دهد به دیگرانی که شانس کمتری دارند کمک کنید.

فرهنگ های جهانی را کاوش کنید

فرهنگ های جهان را با فرزندان خود کاوش کنید و آنها را به سراسر جهان ببرید تا در مورد نحوه زندگی، غذا خوردن و حتی بازی کودکان دیگر بیاموزید.

قلعه ها

چه کسی قلعه های پتویی را دوست ندارد؟ روکش ها را جدا کنید، چند صندلی بردارید و با بچه ها یک مخفیگاه مخفی بسازید. چند کتاب و اسباب بازی اضافه کنید و تعجب خواهید کرد که چقدر فرزندانتان در این مکان جادویی بازی می کنند.

بیرون بروید

ماشین را برای یک سفر یک روزه خانوادگی جمع کنید. به موزه کودکان یا باغ وحش شهر همسایه بروید. به سادگی به یک سواری بروید. خودجوش باشید و هر از گاهی منظره خود را تغییر دهید. این نه تنها برای فرزندان شما یک ماجراجویی است، بلکه برای شما نیز طراوت است.

ایستگاه هواشناسی خانه

باران. آفتاب. برف. مهم نیست. ایجاد یک ایستگاه هواشناسی در خانه کودکان شما را بدون توجه به آب و هوا سرگرم می کند. ایستگاه هواشناسی خانه شما می تواند با یک باران سنج ساده شروع شود و شما می توانید در حین حرکت به آن اضافه کنید. خیلی زود، بچه های شما رطوبت سنج مخصوص به خود را خواهند داشت و هر روز یک دفترچه آب و هوا نگه می دارند.

بازی خیالی

از بازی با هواپیما گرفته تا افتتاح یک رستوران وانمودی، بچه‌های شما وقتی از تخیل خود برای بازی استفاده می‌کنند، هرگز خسته نمی‌شوند. راه های تخیلی زیادی برای بازی با فرزندانتان وجود دارد و نمی توان گفت که تخیل آنها را به کجا خواهد برد.

یک کتابخانه را راه اندازی کنید

هر محله ای باید کتابخانه کوچک خود را بر اساس نظام افتخاری داشته باشد. یک کتابخانه اجتماعی برای بچه های محله خود راه اندازی کنید. این پروژه خانوادگی به شما امکان می دهد یک کتابخانه کوچک بسازید که می تواند شامل همه چیز از کتاب های مصور گرفته تا کتاب برای خوانندگان جوان باشد. قبل از شروع کار مطمئن شوید که محله شما با این ایده همراه است و به زودی خوانندگانی خواهید داشت که از کتابخانه انجمن بازدید می کنند تا کتاب های مورد علاقه خود را نیز به اشتراک بگذارند.

بازی تخته سایز بچه

بازی های رومیزی برای بچه ها بسیار سرگرم کننده است. اکنون با ساختن یک بازی رومیزی در اندازه واقعی از وسایل خانه، این سرگرمی را بزرگ کنید. از همه آن اسباب بازی ها به خوبی استفاده کنید. از آن سرسره در اتاق بازی، غذای بازی، مربع های تشک الفبای کف و آن کیف اسباب بازی استفاده کنید. اکنون شما تمام قطعات مورد نیاز خود را برای بازی خود دارید. فقط به اطراف اتاق نگاه کنید و خلاق باشید.

بازی های آموزشی

یادگیری نیز می تواند سرگرم کننده باشد. فقط باید آن را با هم مخلوط کنید و بچه ها را سرپا نگه دارید. آنها مطمئناً شما را با خود نگه می دارند! بازی‌های آموزشی را انجام دهید که همه چیز را از تاریخ جهان گرفته تا مبانی آوازخوانی به فرزندانتان می‌آموزد. شما می توانید هر بازی آموزشی را با سن فرزندان خود تطبیق دهید تا هیچ کس خسته نشود.

فیلم

استراحت کنید و یک شب فیلم خانوادگی داشته باشید. با تبدیل اتاق خانوادگی خود به سالن سینما، با یک غرفه امتیازی، ارائه دهندگان و حتی نقدهای فیلم پس از پایان نمایش، آن را یک درجه بالا ببرید.

مجله خبری

به فرزندان خود کمک کنید تا یک مجله خبری ایجاد کنند تا در مورد هر چیزی که در اطراف آنها اتفاق می افتد بنویسد. آنها می توانند روزنامه خود را ایجاد کنند و آن را مانند یک نشریه واقعی منتشر کنند. بگذارید آنها مانند یک گزارشگر اخبار را جستجو کنند و آن را در اطراف محله یا در تمرین ورزشی با شما پخش کنند.

چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان

نقاشی در فضای باز

هنرمندان کوچک خود را برای نقاشی خلاقانه در فضای باز بیرون ببرید. شما فقط به مقداری کاغذ بنر، رنگ های غیر سمی و بچه هایی نیاز دارید که دوست دارند کثیف شوند. وقتی آنها تمام شدند، بچه ها را برای حداقل تمیز کردن شلنگ بکشید!

داستان های تصویری

مجلات قدیمی یا آلبوم های عکس قدیمی خود را بیرون بیاورید و به بچه هایتان اجازه دهید عکسی را انتخاب کنند که الهام بخش آنها باشد. حالا بگذارید داستان خودشان را بر اساس عکس بنویسند. برای بچه هایی که آمادگی نوشتن داستان خود را ندارند، می توانند داستان را به شما دیکته کنند یا به سادگی اجازه دهند نسخه خود را با یک تصویر بکشند.

فعالیت های طبیعت آرام

مادر طبیعت صدا می زند و می خواهد خانواده شما برای بازی به بیرون بیایند. برخی از فعالیت های طبیعت آرام را امتحان کنید که فرزندان شما را به دوستداران طبیعت تبدیل کند. از تماشای پرندگان گرفته تا شکار گنج، کارهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا بیرون از چهار دیوار خود بشکنید و از لحظاتی در زیر آسمان آبی بزرگ لذت ببرید.

خواندن سرگرمی

یک کتاب خوب می تواند شما را به فضا یا زمان دیگری از تاریخ ببرد. کتابی را انتخاب کنید تا با هم بخوانیم و سپس اجازه دهید فرزندانتان بخشی از آن کتاب شوند. آنها می توانند مانند شخصیت های کتاب لباس بپوشند، صحنه های مورد علاقه خود را بازی کنند یا دنباله خود را بنویسند. خواندن را برای بچه ها سرگرم کننده کنید تا عشق مادام العمر به کلام نوشته شده را تشویق کنید.

آزمایش های علمی

شما چند دانشمند دیوانه دارید که در خانه شما زندگی می کنند و آشپزخانه شما آزمایشگاه علمی ایده آل است. فوران آتشفشان، ایجاد یک بالون موشک، یا رشد کریستال های قند. آزمایش‌های علمی زیادی برای بچه‌ها وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه خانه‌تان را به منطقه‌ای فاجعه‌بار تبدیل کنید، با هم انجام دهید.

تورها

ماشین ها چگونه ساخته می شوند؟ پشت صحنه یک تلویزیون چگونه است؟ چگونه سفارشات در انبارها تکمیل می شود؟ تورهای دوستانه زیادی برای کودکان وجود دارد که به کودکان شما امکان می دهد همزمان به کاوش و یادگیری بپردازند. بسیاری از آنها رایگان هستند! فقط از قبل در مورد حداقل سن مورد نیاز بپرسید تا مطمئن شوید همه اعضای خانواده شما می توانند شرکت کنند.

زیر ستاره ها

چیزی در مورد بازی در تاریکی وجود دارد که بچه ها کاملاً آن را دوست دارند. کمپ بزنید، به پیاده روی شبانه بروید، یا با چند فعالیت ساده شبانه با چراغ قوه بازی کنید که برای عصرهایی که هوای بیرون عالی است، عالی است.

سفر میدانی مجازی

امروز در جامی های خود بمانید و از کاخ سفید دیدن کنید. بچه ها را به یک سفر میدانی مجازی ببرید و بدون بستن چمدان به دور دنیا بروید. سفرهای میدانی مجازی تقریباً برای هر چیزی که فکرش را بکنید به صورت آنلاین در دسترس هستند، از بازدید از اهرام در مصر تا بررسی نوزادان حیوانات تازه متولد شده در باغ وحش های سراسر جهان.

سایت اینترنتی

با بچه های خود یک وب سایت بسازید، حتی اگر اولین چیز را در مورد ایجاد وب سایت ندانید. وب سایت آنها می تواند هر موضوعی را که می خواهند پوشش دهد، مانند سرگرمی مورد علاقه، تیم ورزشی، یا زندگی در شهر شما. آنها حتی می توانند وبلاگ خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنند. هویت فرزندان خود را ایمن نگه دارید و در عین حال اصول طراحی وب سایت خوب، نوشتن و ایجاد سایتی خصوصی و فقط برای آنها یا در دسترس عموم را به آنها آموزش دهید.

زیلوفون، جعبه درام، و گیتار جعبه کفش

آلات موسیقی خود را با وسایل روزمره بسازید. یک جلسه جم داشته باشید و فرزندان خود را با فعالیت های غنی سازی موسیقی آشنا کنید. چه کسی می داند؟ ممکن است به زودی برای کنسرت خانوادگی خود با هم راهی جاده شوید.

پایه لیموناد خانواده شما

با باز کردن یک غرفه لیموناد اصول کسب و کار خود را به کودکان آموزش دهید. همه می توانند با هم همکاری کنند تا نامی بیاورند، قیمت ها را تعیین کنند، روی تبلیغات کار کنند و غرفه لیموناد را تزئین کنند. حتماً با بخش تجاری شهر خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که به مجوزهای خاصی نیاز ندارید. برخی از شهرها سختگیرتر از سایرین هستند، حتی وقتی صحبت از استند آبلیموی کودک در انتهای مسیر شما باشد.

باغ وحش

آخرین فعالیت از چند فعالیت برای وقت گذراندن والدین و فرزندان باغ وحش است. از بچه ها بخواهید حیوانات را با حروف الفبا پیدا کنند که با حرف A شروع می شود. قاره ای را انتخاب کنید و حیوانات آن منطقه را مطالعه کنید. سپس از بچه ها بخواهید حیوانی را انتخاب کنند تا با استفاده از علائم اطلاعاتی در باغ وحش، پنج واقعیت سرگرم کننده درباره آن بنویسند. به فرزندانتان اجازه دهید وقتی به خانه می‌رسند عکس‌های خود را بگیرند و آلبومی از سفر باغ‌وحش خود بسازند. دفعه بعد که رفتید، آنها می توانند آلبوم خود را بگیرند و زیر هر عکس یک یا دو خط در مورد اینکه حیوان چه می خورد یا کجا زندگی می کند اضافه کنند. می توانید هر فعالیتی را انجام دهید و آن را تقویت کنید تا آن را به یک ماجراجویی تبدیل کنید.

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید:چگونه تمیز کردن خانه را به کودکان آموزش دهیم؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *