چگونه عروسک را تمیز کنیم و آنها را پفی نگه داریم

چگونه عروسک را تمیز کنیم و آنها را پفی نگه داریم

چگونه عروسک را تمیز کنیم و آنها را پفی نگه داریم : اسکوئیشمالو فوق‌العاده محبوب برای مکان‌های دنج مانند تخت‌خواب، مبل و صندلی‌های فوق‌العاده راحت است. اما این مجموعه‌های زیبا می‌توانند کثیفی را مانند هر اسباب‌بازی یا بالش دیگری جذب کنند، به این معنی که هر چند وقت یک‌بار نیاز به تمیز کردن عمیق دارند.

چگونه عروسک را تمیز کنیم

با تمیز کردن نقطه ای شروع کنید

ساده ترین راه برای تمیز کردن این است که به جای گذاشتن آن در ماشین لباسشویی، لکه یا کثیفی روی اسباب بازی را تمیز کنید (همانطور که سازنده اسباب بازی در این مورد هشدار می دهد).

بهتر است به محض مشاهده لکه ها را درمان کنید، زیرا هر چه لکه طولانی تر بماند، پاک کردن آن سخت تر خواهد بود. با استفاده از یک پارچه مرطوب، به آرامی لکه را بر روی عروسک  بکشید و لکه را بمالید، مراقب باشید که لکه را بیشتر به داخل نمالید. سپس مقدار کمی صابون ظرفشویی را روی پارچه مرطوب دیگری بمالید و یک بار دیگر روی لکه بکشید.

بگذارید صابون ظرف پنج دقیقه روی لکه بماند، سپس صابون را با یک پارچه تمیز و مرطوب دیگر از روی لکه بشویید و بگذارید در هوا خشک شود.

چگونه عروسک را تمیز کنیم و آنها را پفی نگه داریم

آن را برای ماشین لباسشویی آماده کنید

اگر کدو حلوایی شما هنوز پس از درمان لکه‌دار لکه‌دار است، یا دارای لکه‌هایی است که برای درمان لکه‌ای خیلی بزرگ یا مکرر هستند، وقت آن رسیده که آن را برای ماشین لباسشویی آماده کنید.

اسباب بازی را فقط داخل ماشین لباسشویی نیندازید، چرخش خشن چرخه می تواند به طور جدی اسباب بازی را منحرف کند و در صورت عدم رعایت احتیاطات خاصی به اسباب بازی آسیب برساند. درعوض، عروسک را داخل یک کیسه لباس‌های مشبک یا یک روبالشی بزرگ که بسته شده است قرار دهید، اگر کیسه لباس‌شویی مشبک ندارید.

آن را به همراه چند حوله به ماشین لباسشویی اضافه کنید

پس از محافظت از اسباب‌بازی، آن را به همراه چند حوله به ماشین لباسشویی اضافه کنید (این کار باعث می‌شود وان وزن کافی برای اجرای چرخه مناسب داشته باشد). از مقدار مناسبی از مواد شوینده ملایم برای ماشین خود استفاده کنید، اما هیچ چیز دیگری مانند نرم کننده یا سفید کننده به آن اضافه نکنید.

یک چرخه شستشو با دمای پایین و ملایم انتخاب کنید – چرخه ظریف انتخاب خوبی برای این کار است. مطمئن شوید که ماشین لباسشویی از شستشو با آب داغ استفاده نمی کند، زیرا دمای بالا می تواند پارچه اسکوئیشمالو را مخدوش کند.

چگونه عروسک را تمیز کنیم و آنها را پفی نگه داریم

عروسک خود را خشک کنید

هنگامی که چرخه به پایان رسید، زمان خشک کردن اسکوئیشمالو است. اما از خشک کن استفاده نکنید. گرمای زیاد خشک کن می تواند به اسباب بازی آسیب برساند.

در عوض، با آویزان کردن آن بر روی بند رخت با گیره لباس یا قرار دادن آن بر روی یک قفسه خشک کن، اجازه دهید در هوا خشک شود. در خارج از جایی که آفتاب و نسیم می‌وزد سریع‌تر خشک می‌شود، اما اسکوئیشمالو شما را می‌توان در داخل نیز خشک کرد، هرچند زمان بیشتری طول می‌کشد.

نکات اضافی برای تمیز کردن کدو حلوایی

اگر کدو حلوایی شما دارای لکه‌های اضافی است، قبل از قرار دادن آن در ماشین لباسشویی، لکه‌بر را روی نواحی لکه‌دار بمالید. با کمی خرج کردن، مواد شوینده لباسشویی که مستقیماً روی لکه مالیده می شود نیز کار خواهد کرد.
اگر متوجه شدید که کدو حلوایی شما شروع به بوییدن کرده است، دو قاشق غذاخوری سرکه سفید را در کنار مواد شوینده به وان ماشین لباسشویی خود اضافه کنید. سرکه به پاکسازی عمیق اسکوئیشمالو شما بوی بدی می بخشد.

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید:همه چیز درباره شستن لباس نوزادان و کودکان

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *