22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید! هیچ چیز ناامید کننده تر از کمبود ایده در زمانی که در حال طراحی هستید وجود ندارد خوشبختانه ما چیزهای آسان زیادی برای ترسیم برای الهام بخشیدن به طراحی شما داریم!

وقتی خلق و خوی خلاقانه ای دارید تمام ایده برای چیزهایی که باید ترسیم کنید آزاردهنده است در نهایت در پینترست یا اینستاگرام سرچ می کنید و نمی توانید موضوعی را برای طراحی انتخاب کنید گاهی اوقات بهترین راه برای خلاص شدن از ذهن خلاق انتخاب یک ایده طراحی ساده و گیر کردن در آن است.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

ما چیزهای درخشان زیادی پیدا کرده‌ایم که می‌توانیم خلاقیت شما را به تصویر بکشیم از حیوانات زیبا گرفته تا گل‌ها و درختان حتی چند طرح کریسمس وجود دارد!

طیف وسیعی از نقاشی‌های آسان را بیابید تا در این جمع‌بندی امتحان کنید بسیاری از آنها برای کودکان و مبتدیان مطلق مناسب هستند در حالی که برخی دیگر به مهارت بیشتری نیاز دارند.

همه چیزهای آسان برای ترسیم در این مقاله شامل مراحلی است که شما را در فرآیند طراحی راهنمایی می کند بنابراین از انجام آن نترسید حتی اگر فکر می کنید مشکل به نظر می رسد!

خوب است که مجموعه ای از مدادهای طراحی با کیفیت بالا را در انبار هنری خود داشته باشید. وقتی نوبت به طراحی می رسد، مدادهایی که استفاده می کنید می توانند تفاوت را ایجاد کنند.

این مجموعه شامل ترکیبی از مداد با سرهای سخت و نرم است. از مدادهای H برای طراحی یا از مداد B برای سایه زدن و ترکیب استفاده کنید.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

1. نقاشی قارچ

هیچ چیز پاییز را مانند نقاشی قارچ نمی گوید ! این قارچ نمادین به عنوان بخشی از یک صحنه جنگلی رنگارنگ شگفت انگیز به نظر می رسد.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

بیشتر بخوانید: مدل های مختلفی از نقاشی ماشین+ تصاویری از طراحی

2. نحوه کشیدن گل رز

گل رز چشمگیر به نظر می رسد و کشیدن آنها بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید است در این آموزش طراحی گل رز ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لایه های گلبرگ بسازید تا یک گل خیره کننده ایجاد کنید.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

3. طراحی کدو تنبل 

به دنبال ایده های طراحی آسان برای هالووین هستید؟ با یادگیری نحوه کشیدن کدو تنبل برای فصل آماده شوید.

گاهی اوقات الهام در قالب یک حیوان خانگی محبوب در مقابل شما قرار می گیرد. آموزش نحوه ترسیم یک سگ ما تکنیک های اولیه ای را که برای ترسیم دوست چهارپای خود به آن نیاز دارید را پوشش می دهد.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

5. طراحی درخت 

مهارت های سایه مداد خود را تمرین کنید و یاد بگیرید که چگونه یک درخت بکشید این ایده طراحی آسان به شما کمک می کند تا ترکیب خود را بهبود بخشید و در عین حال یک نقاشی زیبا ایجاد کنید.

22 نقاشی آسان برای زمانی که ایده ای ندارید!

6. مداد خود را روی صفحه نگه دارید

اگر می خواهید یک تمرین سریع انجام دهید یک خط کشی مداوم را امتحان کنید اینجا فقط یک قانون وجود دارد: شما نمی توانید مداد خود را از روی کاغذ بردارید آسان به نظر می رسد؟ سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

این یک فعالیت سرگرم کننده برای انجام با بچه ها یا به عنوان یک تمرین گرم کردن در شروع یک جلسه نقاشی است. با آموزش هنرهای زیبا درباره طراحی خطوط پیوسته بیشتر بیاموزید.

مداد خود را روی صفحه نگه دارید

7. از پاستل گچی برای منظره استفاده کنید

مناظر منبع عالی الهام هستند زیرا دائما در حال تغییر هستند می توانید بارها و بارها یک صحنه را بکشید یا نقاشی کنید و هر بار آن را متفاوت کنید.

از پاستل گچی برای منظره استفاده کنید

8. یک پروانه بکشید

کشیدن پروانه ها بسیار سرگرم کننده است! صدها گونه مختلف برای الهام بخشیدن به هنر شما وجود دارد، بنابراین می توانید هر بار یک گونه متفاوت بکشید.

یک پروانه بکشید

9. کشیدن گربه سانان

اگر عاشق گربه هستید این راهنمای ترسیم گربه برای شما ساخته شده است! تکنیک های اولیه طراحی گربه را بیاموزید و در ایجاد تصویری از گربه مورد علاقه خود تلاش کنید.

کشیدن گربه سانان

10. نقاشی نقطه با راپید 

راپید هنر ایجاد نقاشی با استفاده از نقاط ریز است. این یک تکنیک آرامش بخش است که به شما درک بهتری از نحوه استفاده از نور و سایه در هنرتان می دهد. اگر به دنبال ایده های طراحی آسانی هستید که چشمگیر به نظر می رسند، این یک تکنیک عالی برای کشف است.

نقاشی نقطه با راپید 

11. نقاشی برف

هر دانه برف منحصر به فرد است بنابراین شما به راحتی می توانید پیچ ​​و تاب خود را به این آموزش طراحی دانه های برف یخ زده اضافه کنید . از پر کردن صفحه با هر شکل دانه برفی که می توانید تصور کنید لذت ببرید.

نقاشی برف

12. چگونه یک تیله بکشیم

این آموزش نحوه ترسیم سنگ مرمر از یک استاد کلاس واقعی است در پایان آموزش، می توانید یک تیله واقع گرایانه بکشید که از صفحه خودنمایی می کند.

چگونه یک تیله بکشیم

13. با مداد طراحی بکشید

مداد طراحی به نامرتبی بودن شهرت دارد (و می تواند باشد!) اما اگر می خواهید از نقاشی با مداد فاصله بگیرید نقاشی با زغال بسیار سرگرم کننده است.

با کار از بالای صفحه به پایین از لکه شدن جلوگیری کنید و پس از اتمام کار از اسپری ثابت کننده برای مهر و موم کردن نقاشی استفاده کنید.

با مداد طراحی بکشید

14. شخصیت های کارتونی خود را اختراع کنید

اگر تا به حال می خواهید شخصیت های کارتونی خود را بسازید حیوانات نقطه شروع خوبی هستند. آنها می توانند رسا و پر از شخصیت باشند!

شخصیت های کارتونی خود را اختراع کنید

15. طرح یک درخت کریسمس

این نقاشی جشن توسط شارلوت کینسون پر از جذابیت نوستالژیک است و در کارت کریسمس درخشان به نظر می رسد.

در این آموزش نحوه ترسیم درخت کریسمس به شما نشان داده می شود که چگونه شکل درخت را بسازید و آن را با تزئینات بپوشانید.

. طرح یک درخت کریسمس

16. نقاشی پرنده

به دنبال چیزهای چالش برانگیزتری برای کشیدن هستید؟ این آموزش طراحی پرنده مهارت های نقاشی شما را نشان می دهد همه مراحل واضح و آسان است و به راحتی می توانید یک نقاشی چشمگیر را ایجاد کنید.

نقاشی پرنده

17. طرح جوجه

جوجه شامل سایه اندازی روی هم در جهات مختلف است این تکنیک سایه زدن با مداد می تواند بافت های فوق العاده ای ایجاد کند.

این یک روش خوب برای استفاده برای نقاشی های روستایی با شخصیت زیاد است اگر به دنبال ایده های طراحی آسانی هستید که هنر شما را حرفه ای تر می کند، این تکنیک را انتخاب کنید.

18. نقاشی بابانوئل

این نقاشی بابانوئل شایان ستایش برای مبتدیان به اندازه کافی آسان است. او توسط تصویرگر استر کورتیس طراحی شده است که نکات مفیدی را برای راهنمایی شما به اشتراک می گذارد.

نقاشی بابانوئل

19. یک اسب بکشید

با آموزش گام به گام هالی اسپنر، نقاشی اسب باشکوه خود را ایجاد کنید بیاموزید که چگونه بدن اسب را بسازید و چگونه تناسب را درست کنید.

یک اسب بکشید

20. یک ببر فوق العاده بکشید

این یکی برای هنرمندان با تجربه تر یا هر کسی که به دنبال یک کاردستی طراحی پیچیده است. این نحوه ترسیم درس ببر به جزئیات باورنکردنی می رود، اما نقاشی تمام شده واقعاً چشمگیر است.

یک ببر فوق العاده بکشید

21. طرح شاخ و برگ

کشیدن برگ ها بسیار لذت بخش است، به خصوص در پاییز که می توانید رنگ های آتشین زیادی به آن اضافه کنید. هنگامی که تکنیک اصلی را یاد گرفتید می توانید هر برگ را با اطمینان ترسیم کنید.

طرح شاخ و برگ

وقتی احساس می کنید که الهام نمی گیرید، چیزهای آسان برای ترسیم

شکستن خلاقیت شما می تواند یک مبارزه باشد به خصوص زمانی که نمی توانید تصمیم بگیرید چه چیزی را بکشید. امتحان کردن چیزهای جدید می تواند به شما کمک کند تا دیدگاهی تازه داشته باشید و اشتیاق خود را برای طراحی دوباره کشف کنید.

خبر خوب این است که بسیاری از ایده‌های طراحی آسان درخشان وجود دارد، از آموزش‌های طراحی سگ زیبا گرفته تا پروژه طراحی خیره‌کننده گل رز!

با یک کاردستی جدید نقاشی با آبرنگ خستگی را از بین ببرید

اگر حوصله نقاشی ندارید یک جلسه نقاشی می تواند همان چیزی باشد که نیاز دارید. آبرنگ ها فوق العاده همه کاره هستند و می توان از آنها برای خلق آثار هنری شگفت انگیز خیلی سریع استفاده کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *