23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان : پاییز خوب است و واقعاً اینجاست! هیچ چیز بهتر از این نیست که در یک عصر بارانی با یک کاردستی پاییزی فوق العاده و یک شکلات داغ بنشینید.

ایده های کاردستی پاییزی برای بزرگسالان

برگ ها قهوه ای شده اند و شروع به ریزش کرده اند، عصرها تاریک تر و سردتر می شوند این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: پاییز اینجاست! اگر دوست دارید شب‌ها را با کاردستی‌های پاییزی مانند ما راحت کنید، لیست ما از بهترین ایده‌های کاردستی پاییزی را دوست خواهید داشت.

انواع کاردستی برای الهام بخشی پیدا خواهید کرد از دمپایی روباهی محکم گرفته تا کدو تنبل های نخی روستایی، چیزی برای همه وجود دارد که در این فصل پاییز گیر بیفتند.

از این ایده های شگفت انگیز کاردستی پاییز برای تزئین خانه خود هدیه دادن یا فقط برای کمی سرگرمی در این فصل استفاده کنید.

ایده‌های کاردستی پاییزی ما برای بزرگسالان، بهترین راه برای استراحت پس از یک روز طولانی در محل کار است، یا فقط اگر بیرون باران می‌بارد و تمایلی به بیرون رفتن ندارید.

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

1. دمپایی روباهی

با این الگوی بافتنی دنج روباهی دمپایی که طراحی شده است مطمئن شوید که پاهایتان در طول پاییز گرم می مانند.

ما همه چیز را در مورد این الگو را دوست داریم و فکر می کنیم این دمپایی ها یک هدیه شگفت انگیز خواهند بود (یا فقط آنها را برای خود نگه دارید!).

دمپایی روباهی

2. قارچ دوزی

به دنبال اولین کاردستی گلدوزی خود هستید؟ این الگوی گلدوزی قارچ برای مبتدیان مناسب است و در پاییز امسال در خانه شما شگفت انگیز به نظر می رسد.

قارچ دوزی

 

3. الگوی بافندگی سریع 

به دنبال کلاه عالی برای پوشیدن پاییز امسال هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! نحوه ساخت الگوی بافتنی کلاه حبوباتی آسان خود را بیاموزید این بسیار راحت و به اندازه کافی سریع است که در یک آخر هفته آماده می شود!

4. کوسن سوزنی را پانچ کنید

اگر تا به حال سوزن دوزی را امتحان نکرده اید این نشانه شماست که به آن کمک کنید! بسیار رضایت بخش است و می توان از آن برای ساخت کاردستی های مختلف استفاده کرد مانند این بالشتک سوزنی زیبا که طراحی شده است.

5. ایده های نقاشی پاییزی

هنرمند درونی خود را با این ایده های خیره کننده نقاشی پاییزی نشان میدهد هیچ چیز آرامش بخش تر از این نیست که با یک کاردستی نقاشی کنار بیایید در حالی که باد پشت پنجره زوزه می کشد. یک شمع روشن کنید، یک نوشیدنی گرم درست کنید و وارد منطقه شوید!

برای ارائه این ایده های نقاشی لازم نیست یک هنرمند حرفه ای باشید ما برای مبتدیان نیز الهامات زیادی را در نظر گرفته ایم.

6. مچ گرم کن ابر باران

این مچ‌گرمکن‌های ابری بارانی بهترین گزینه برای هر لباس پاییزی است! این الگو بیشتر برای بافندگی های متوسط ​​مناسب است تا مبتدیان، اما ارزش تلاشی که برای انجام دادن دارند را دارند.

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

7. جامپر سوزنی کاج

با افزودن این طرح گلدوزی سوزن کاج پاییزی ژاکت مورد علاقه خود را خاص تر کنید . تا کریسمس آن را می پوشید!

جامپر سوزنی کاج

8. ایده با مکرومه 

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان : مکرومه در دهه 70 محبوبیت داشت و در سال های اخیر احیا شده است. هنگامی که بر چند گره تسلط پیدا کردید، می توانید مجموعه ای کامل از تزیینات را برای خانه خود درست کنید مانند این آویز دیواری پاییزی برگی شگفت انگیز.

ایده با مکرومه

9. شمع سازی دستی

ساختن شمع یک فعالیت حسی فوق العاده برای بعد از ظهر پاییزی است می‌توانید با استفاده از روغن‌های ضروری ترکیبی از عطرهای خود را اضافه کنید تا بوی الهی در خانه‌تان ایجاد شود. سپس می توانید آنها را در روغن سوز ذوب کنید و دوباره از عطرها لذت ببرید.

10. تاج گل پاییزی

این تاج گل زیبا را با الهام از پاییز درست کنید زیبایی این پروژه کاردستی پاییزی در این است که ساخت آن فقط یک یا دو ساعت طول می کشد.

پس از اتمام، هفته ها ادامه خواهد داشت تا زمانی که آماده باشید آن را پایین بیاورید و به تزئینات کریسمس خود برسید! آموزش کامل ساخت تاج گل پاییزی توسط بکی کلارک را بیابید.

11. دستکش جغد

23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان : همه به یک جفت دستکش در کمد لباس پاییزی خود نیاز دارند! این دستکش های جغدی آماندا جونز مطمئناً به یکی از محبوب ترین دستکش ها تبدیل می شوند و شما همیشه آنها را می پوشید.

12. آموزش طراحی قارچ

در حال حاضر قارچ ها در همه جا ظاهر می شوند با استفاده از این آموزش درخشان طراحی قارچ توسط تصویرگر حرفه ای جسی هاجسون، قارچ های جذاب را میبینید.

13. جوجه تیغی بافتنی

جوجه تیغی بافتنی از پهلو دیده می شود می توانید شکل گیری روی سر او را به سمت بینی نوک تیزش ببینید از طرف دیگر روی مبل شما که با کوسن احاطه شده است، شیرین به نظر می رسد.

14. الگوی دوخت پانچو

با این الگوی هوشمندانه دوخت پانچو یک جامپر قدیمی را به یک لباس جدید تبدیل کنید . می‌توانید این پانچو را در هنگام استراحت در خانه بپوشید یا آن را قبل از قدم زدن در پاییزی به تن کنید.

15. کوسن اپلیکوی پاییزی

یک تکنیک خیاطی است که ارزش یادگیری را دارد، زیرا به شما امکان می دهد از انواع منسوجات بسازید و اگر به چرخ خیاطی دسترسی داشته باشید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

16. لحاف با طرح کدو حلوایی

این طرح لحاف در پاییز امسال به شکل باورنکردنی روی دیوار شما آویزان می شود یاد بگیرید که چگونه لحاف کدو تنبل خود را با آماندا مک کیب درست کنید.

17. زیر لیوانی مدل کهکشانی

این زیر لیوانی های کهکشانی درست شبیه کریستال های واقعی هستند! آنها گران به نظر می رسند، اما ساخت آنها بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

18. آویز مدل ماه

با این گلدسته فوق العاده جادوگرانه ماه . این با استفاده از خاک رس پلیمری ساخته شده است که برای ایجاد یک اثر مرمر ترکیب شده است.

19. حلقه آهو دوزی پاییزی

این حلقه گلدوزی پاییزی آهو  حال و هوای هنر عامیانه واقعی دارد این یک کاردستی برای هر کسی است که گلدوزی را یاد می گیرد.

20. الگوی قلاب بافی کدو حلوایی

این کدو تنبل های قلاب بافی کوچک بسیار زیبا هستند! شما می خواهید با استفاده از الگوی رایگان لیز وارد، یک تکه کدو تنبل کامل بسازید.

21. رخت آویز چوبی

با این ایده آویز روسری چوبی روستایی فضای بیرون را وارد کنید این یک دکوراسیون منحصر به فرد با سبک کلبه ای واقعی است!

22. جوجه تیغی آمیگورومی

با همراه جوجه تیغی کوچک آمیگورومی خود برای چند ماجراجویی در جنگل آماده شوید ! جوجه تیغی قلاب بافی ایرن استرنج همراه با سبد و پتوی خودش می آید.

23. کدو تنبل اوریگامی

با این کدو تنبل ساده اوریگامی به تا کردن کاغذ معتاد شوید این یک کاردستی اوریگامی آسان برای تمام سنین است که می توانید از آن لذت ببرید و می توانید در کمترین زمان یک دسته بسازید.

چهره های شبح وار را روی کدو تنبل های خود بکشید تا آنها را به تزئینات وحشتناک هالووین تبدیل کنید.

24. ایده های نقاشی با سفال

نقاشی سفال یک فعالیت سرگرم کننده برای آخر هفته های بارانی پاییز است. همچنین یک فعالیت عالی برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده شما حتی می توانید آن را به یک مهمانی تبدیل کنید!

25. دوخت ضربدری کدو حلوایی

اگر شما هم به اندازه ما عاشق کدو تنبل هستید این دوخت کدو تنبل را که توسط جنی ون دی ویل طراحی شده است امتحان کنید

این دوخت کدو حلوایی شیرین سرشار از رنگ های پاییزی است که هم برای دوخت های با تجربه و هم برای مبتدی ها جذاب خواهد بود.

26. شمع موم زنبور عسل

یاد بگیرید که چگونه شمع های موم زنبور عسل درست کنید و خانه خود را به موقع برای زمستان گرم کنید. با آموزش ما همراه باشید و یاد بگیرید که چگونه این شمع های موم زنبور عسل را با استفاده از موم خام که رنگی دوست داشتنی و بوی طبیعی دلپذیر دارد، درست کنید.

27. کدو تنبل با پیچیدن پارچه 

چقدر این کدو حلوایی ها نازه و چه روش خلاقانه ای برای تزئین رول های قدیمی خسته کننده! این یک کاردستی مخصوصاً برای آن دسته از کمد هایی است که تعداد زیادی پارچه باقی مانده در اطراف خانه‌هایشان وجود دارد.

به سادگی رول ها را در هر پارچه ای با تم پاییزی بپیچید! شما یک دکور پاییزی دوست داشتنی دارید. 

28. اوریگامی جغد

این جغد اوریگامی بامزه را به عنوان بخشی از کاردستی پاییزی خود در این فصل درست کنید  او با نشستن روی مانتو شما فوق العاده به نظر می رسد.

29. تاج گل پاییزی

شروع یک فصل جدید فقط زمانی است که به خانه خود کمی روحیه دهید و این تاج گل زیبای پاییزی راهی عالی برای رنگ دادن به مکان شما است.

از پانچ یا قالب های برگ مورد علاقه خود و کاغذهای درخشان پاییزی برای ساخت پروژه خود استفاده کنید یا آن را با هم ست کنید و به سراغ رنگ های بنفش، نارنجی و مشکی بروید.

30. نقاشی روی کدو حلوایی

برای این آموزش بکی از خودکارهای نشانگر دو نوک و کدو تنبل سرامیکی استفاده کرده است اما شما به راحتی می توانید آنها را با رنگ های اکریلیک و برس های رنگ نازک، به علاوه کدو تنبل واقعی عوض کنید! آموزش کامل نحوه رنگ آمیزی کدو تنبل را بیابید.

31. خفاش درست کنید

اگر برای شما کاردستی های پاییزی به معنای هالووین است پس ما کاردستی مناسبی برای شما داریم که می توانید در آن گیر کنید.

این طرح خفاش سرگرم‌کننده برای کسانی که قبلاً تا حدودی با خیاطی تجربه کرده‌اند عالی است، زیرا جزئیات بسیار پیچیده‌ای دارد.

32. قلاب بافی تار عنکبوت

در حالی که صحبت های ما شبح وار است، ما کاملاً عاشق قلاب بافی ترسناک هستیم!

33. یک پتوی بافتنی درشت درست کنید

یک پتوی بافتنی درشت با نخ کرمی روی یک صندلی ناهارخوری سفید انداخته شده است

از اینکه این پتوی کلفت با چه سرعتی از ابتدا تا انتها گره می خورد، شگفت زده خواهید شد و ظاهری مشبک به آن می بخشد که در ترکیب با نخ های سنگین و درشت، همچنان روکش و وزنی گرم و دلپذیر دارد.

34. شبح مکرومه

با این ارواح مکرومه شگفت‌انگیز و بامزه، احساس تسخیر شده را در اکتبر امسال به خانه خود بیاورید اگر تازه وارد مکرومه شده اید این یک ایده بسیار ساده برای ساخت کاردستی پاییزی است زیرا از گره های بسیار کمی استفاده می کند.

با ایده های کاردستی دنج پاییزی برای بزرگسالان استراحت کنید پاییز زمان مناسبی از سال است تا با یک کاردستی و یک لیوان بخار پز شکلات داغ هیچ چیز بهتر از این نیست که در خانه بمانید در حالی که باران روی پنجره ها می تابد و در گرما راحت هستید.

سخن پایانی:

بسیاری از ایده های کاردستی پاییزی فوق العاده وجود دارد که می توانید بسازید، از روسری های بافتنی گرفته تا لحاف زیبا. به سادگی کاردستی را انتخاب کنید که با روحیه شما مطابقت دارد و شروع به کار کنید!

زمان با کیفیتی را با بچه ها بگذرانید و آنها را نیز درگیر کنید! کاردستی یک راه عالی برای کمک به رشد خلاقیت کودکان است و اغلب یک راه مقرون به صرفه برای سرگرم نگه داشتن آنها نیز هست.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *