32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال : ما تعدادی از خلاقانه ترین و جذاب ترین کاردستی ها را برای کودکان زیر 3- 6 سال برای شما گردآوری کرده ایم. همین امروز را با کوچولوی خود درست کنید.

سرگرم کردن کودکان کار سخت اما پرباری است بنابراین قبل از اینکه شما را با کاردستی های خود برای کودکان 3- 6 ساله آشنا کنیم، فقط می خواهیم به همه والدین تبریک بگوییم! همه شما کار عالی انجام می دهید.
به طور کلی نقاشی، ساخت و ساز و کاردستی برای ایجاد مهارت های حرکتی کودکان 3- 6 سال کمک به رشد واژگان آنها عالی است. مزایای آشفتگی با کودکان نوپا بسیار زیاد است و از یک فعالیت دوست داشتنی نیز استفاده نمی کند.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

مهم است که فعالیت های کاردستی  را انتخاب کنید که برای کودکان مناسب و طراحی شده باشند به همین دلیل است که ما این کاردستی‌ها را برای کودکان جمع‌آوری کرده‌ایم که ایمن، سرگرم‌کننده و آموزشی هستند.
تمام کاردستی های موجود در این مقاله مورد تایید والدین و تست شده توسط کودکان است! به علاوه بسیاری از کاردستی زیر مقرون به صرفه هستند و از اقلامی که قبلاً در انبار کاردستی شما هستند مانند پاک کننده استفاده می کنند. 
ما همچنین مجموعه ای کامل از ایده های کاردستی برای بچه ها و لیستی از کاردستی برای نوجوانان را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید کل خانواده را در طول تعطیلات تابستان سرگرم کنید. اما در حال حاضر در اینجا چند کاردستی برای کودکان 3-6 سال وجود دارد که شروع به تغذیه خلاقیت و کنجکاوی کودک شما می کند.

1. خمیر بازی

خمیر بازی یک کاردستی عالی برای کودکان است زیرا دستکاری و له کردن آن برای دست های کوچک آسان است. خمیر بازی خود را برای کودکان درست کنید این از مواد طبیعی ساخته شده است به این معنی که اگر به طور تصادفی در دهان کوچک رود کاملاً ایمن است!
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

2. کاردستی به شکل پاک کن

پاک کننده های پیچی بسیار متنوع هستند و می توان آنها را به اشکال مختلف پیچیده، از رنگین کمان گرفته تا آدم برفی پیچاند!
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

3. برنج رنگین کمانی

برنج رنگین کمان یک فعالیت حسی فوق العاده است و تهیه آن بسیار آسان است. برنج با استفاده از رنگ های خوراکی رنگ می شود، بنابراین برای کودک شما بی خطر است که آن را در دهان خود قرار دهید.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

4. تاج های کاغذی

چه در حال وانمود بازی باشید و چه برای یک مهمانی آماده می شوید، تاج های کاغذی باعث می شود کودک شما احساس سلطنت کند.

5. نقاشی با حباب

نقاشی حباب یکی از فعالیت های کار مورد علاقه ما برای روزهای بارانی است! تنظیم آن آسان است و می توان از آن برای ایجاد بسیاری از جلوه های جالب روی کاغذ استفاده کرد.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

6. هنر چاپ دست

هنر اثر دست برای کودکان کوچکی که کنترل کافی برای لذت بردن از نقاشی با انگشت را ندارند بسیار سرگرم کننده است. با کمک یک بزرگسال، کودکان می توانند هنر تخیلی چاپ دستی خود را ایجاد کنند.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

7. خمیر نمک

خمیر نمک را می توان با استفاده از مواد رایج ارزان قیمتی که احتمالاً در خانه خود دارید درست کرد. با استفاده از آرد، نمک و آب درست می شود، اما می توانید رنگ های خوراکی را نیز به آن اضافه کنید.
خمیر نمک را می توان برای ساخت زیور آلات ، بنابراین می توانید از آن برای تزئین با کودک خود استفاده کنید!
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

8. موزاییک

کاردستی برای کودکان 3 ساله ساده تر از این کیت موزاییک نیست. این یک قدم بالاتر از رنگ آمیزی است و مهارت های تطبیق رنگ و چسبندگی کودکان نوپا را آزمایش می کند.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

9. گل کارتن تخم مرغ

کاردستی مقرون به صرفه برای کودکان نوپا رویای والدین است! گل های کارتن تخم مرغ یک فعالیت ارزان و شاد است که از مواد اطراف خانه برای ایجاد چیزی زیبا استفاده می کند.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

10. بسته های خیاطی و رنگ آمیزی

کودک نوپا شما عاشق رنگ آمیزی در این موجودات جنگلی دوستانه خواهد شد و با کمی نظارت می توانید خیاطی را نیز به آنها آموزش دهید! به همراه یک سوزن پلاستیکی، نخ رنگارنگ، خودکار ارائه می شود این یک کاردستی فوق العاده برای کودکان 3 ساله است زیرا به آنها کمک می کند تا مهارت های حرکتی خود را توسعه دهند.
32 ایده کاردستی برای کودکان 3 الی 6 سال

11. آفتابگیر

با آموزش آفتابگیر ما که به راحتی قابل پیگیری است بچه ها را بچسبانید . این کاردستی عالی برای کودکان نوپا است و می توان آن را در یک بعد از ظهر بارانی درست کرد اگر به کمک کمی نیاز دارید یک آموزش تصویری نیز برای این کاردستی داریم.
آفتابگیر

12. نقاشی با انگشت

نقاشی یک راه عالی برای کودکان برای تمرین هماهنگی است برای زمانی که شروع به در دست گرفتن خودکار و مداد می کنند در انتخاب بهترین ایده های نقاشی با انگشت، پروژه های مبتکرانه زیادی را برای امتحان پیدا کنید.
نقاشی با انگشت

13. ساخت تمبر

تمبر یک کاردستی سنتی و در عین حال عالی برای کودکان است. می‌توانید کیت‌های تمبر را از سراسر وب خریداری کنید یا می‌توانید با استفاده از آموزش ساخت تمبر لاستیکی ما، تعدادی برای کودک خود درست کنید.
لاستیک های قدیمی را به حیوانات مورد علاقه کودکان خود تبدیل کنید و به آنها کمک کنید تا مهر زدن را شروع کنند.
ساخت تمبر

14. صفحات رنگ آمیزی

صفحات رنگ آمیزی قابل چاپ رایگان ما هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است در یک بعدازظهر بارانی با فرزندان خود بنشینید و به آنها اجازه دهید این چهره های کوچک دوستانه را رنگ آمیزی کنند.
صفحات رنگ آمیزی

15. کاردستی بشقاب کاغذی

کاردستی زیادی برای کودکان وجود دارد که فقط از بشقاب های کاغذی استفاده می کنند از این وسیله خانگی می توان قو، فیل و حتی زنبور عسل درست کرد!
کاردستی بشقاب کاغذی

16. طرح با گل

کاردستی دیگری برای کودکان نوپا که از وسایل ساده استفاده می کند مزایای چاپ گل را در وب سایت خود توضیح می دهد، اما ما آن را دوست داریم زیرا این یک فعالیت بسیار ساده است که از حداقل تجهیزات استفاده می کند!
طرح با گل

17. عروسک های دستی

 از دستان کودک نوپای خود برای ایجاد حیوان مورد علاقه خود استفاده کنید و سپس با خلاقیت های جدید او یک نمایش عروسکی به نمایش بگذارید.
عروسک های دستی

18. ساخت جواهرات

این مهره های چوبی با نخ آسان، زیباترین کاردستی را برای کودکان نوپا می سازد. با این کیت مقرون به صرفه ، آنها را به تمرین شکل ها و رنگ ها و همچنین نخ کشی بفرستید.
ساخت جواهرات

19. کلاژ طبیعی

با این کاردستی آسان برای کودکان به طبیعت بروید. کلاژ کردن یک راه عالی برای اجازه دادن به کودکان شما برای کشف بافت های مختلف و درک دنیای طبیعی است.
طبیعت چند پیشنهاد طبیعی عالی برای کلاژ شما دارد بنابراین می توانید از تمام پولک ها و زرق و برق ها صرف نظر کنید و یک رویکرد سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید.
کلاژ طبیعی

20. کاغذ بافی

با استفاده از این ماهی های کاغذی رنگارنگ بافتنی را با کودکان خود تمرین کنید این کیت با همه چیزهایی که برای ساختن این موجودات رنگین کمانی نیاز دارید همراه است.
کاغذ بافی

21. اژدهای تنفس آتش

رول های توالت را می توان به طیف وسیعی از کاردستی برای کودکان 3 ساله تبدیل کرد حتی یک اژدهای آتشین!
اژدهای تنفس آتش

22. حلزون متحرک

این حلزون دوستانه را با کودک خود رنگ کنید سپس از این آموزش برای ایجاد این حلزون استفاده کنید.
حلزون متحرک

23. اثر دست

این اثر دستی خمیر نمکی پر زرق و برق، یک هدیه یادگاری شیرین برای افراد خاص خواهد بود. از دستور آسان ما برای خمیر نمک استفاده کنید و دستان خود را در آن فرو کنید.
اثر دست

24. مدل کاغذ به شکل مرمر

فقط با استفاده از فوم اصلاح و رنگ، الگوهای مرمری زیبایی بسازید. آلیس و لوئیس توضیح می دهند که چگونه این کار انجام می شود.
مدل کاغذ به شکل مرمر

25. ماسک ابرقهرمانی

چه بچه ای نمی خواهد ابرقهرمان شود؟ با این الگوهای ماسک قابل چاپ رایگان کودکان نوپا شما می توانند لباس خود را بسازند.
ماسک ابرقهرمانی

26. تزیین شیشه با کاغذ پر شده 

ایده برای زمانی که ایده های شما تمام شده است! از کودک خود بخواهید یک شیشه را تزئین کند سپس آن را با نوارهای کاغذی پر کنید که فعالیت های سرگرم کننده ای را پیشنهاد می کند که می توانند امتحان کنند برای روزهای بارانی عالی است و می توانید آن را با سن و علایق آنها نیز تنظیم کنید.
تزیین شیشه با کاغذ پر شده 

27. کتاب استیکر

وقتی در حال حرکت هستید یا به یک فعالیت خلاقانه سریع و بدون آمادگی نیاز دارید چرا با این کتاب برچسب Usborne که با بیش از 130 برچسب ارائه می شود، صحنه های سرگرم کننده حیاط مزرعه نسازید؟
کتاب استیکر

28. کارت های کریسمس گوزن شمالی

برای شروع ساخت کارت های کریسمس دست ساز هیچ وقت زود نیست!
کارت های کریسمس گوزن شمالی

29.خمیر اوبلک

بخشی از کاردستی بخشی علمی همه سرگرم کننده! کوچولوها از ایجاد این ماده عجیب و غریب، رنگ آمیزی آن با رنگ های خوراکی و کاوش در مورد اتفاقی که می افتد لذت خواهند برد.
خمیر اوبلک

30. چاپ بلوک برای کودکان نوپا

کاردستی برای کودکان نوپا که از کاردستی بزرگسالان تقلید می کنند چقدر زیبا هستند!؟ ما عاشق این کیت چاپ بلوک کوچک برای کودکان هستیم. پس از آن نیز می توانید خلاقیت های آنها را به کارت تبدیل کنید.
چاپ بلوک برای کودکان نوپا

31. ماسه 

ماسه جنبشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده است آموزش ساخت شن جنبشی ما را دنبال کنید و سپس صحنه های کوچک، شکل ها و حتی نوشتن کلمات را با آنها روی شن بنویسید.
ماسه 

32. هنر گچ

ما با این کاردستی برای کودکان نوپا به مدرسه قدیمی می رویم. اجازه دهید با این ایده های هنری سرگرم کننده با گچ، روی دیوارهای خانه یا پاسیو خلاقیت به خرج دهند .
بچه های کوچک را با بهترین کاردستی های سرگرم کنید درگیر کردن کودکان در فعالیت های هنری و کاردستی یک راه عالی برای سرگرم نگه داشتن آنها است. همچنین آنها را تشویق می کند تا خلاقیت خود را توسعه دهند و هماهنگی آنها را بهبود می بخشد.
بسیاری از ایده های کاردستی کودکان ما را می توان با استفاده از مواد مقرون به صرفه ای که ممکن است از قبل در خانه خود داشته باشید ساخته شود.
هنر گچ
با کاردستی های ترسناک برای بچه ها برای هالووین آماده شوید
در اکتبر امسال با بچه ها تزئینات ترسناک و دلنشین ایجاد کنید! به کاردستی های آسان هالووین برای بچه ها نگاهی بیندازید تا برای یک جلسه کاردستی بسیار خوب آماده شوند.
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *