آموزش تصویری ساخت کره برفی

آموزش تصویری ساخت کره برفی همراه با ویدیو

آموزش تصویری ساخت کره برفی همراه با ویدیو : با آموزش سرگرم کننده و آسان ما یک کره برفی کریسمس جادویی ایجاد کنید. با دنبال کردن ویدیو یا دستورالعمل های گام به گام ما، نحوه ساخت یک کره برفی را بیاموزید.

با آموزش آسان ما در مورد نحوه ساخت یک کره برفی، کمی از جادوی کره برفی را در دکوراسیون کریسمس خود داشته باشید، به علاوه این یک کاردستی بسیار سرگرم کننده است، چه کریسمس یا نه! این گلوله های برفی جذاب را به عنوان بخشی از نمایشگر کریسمس خود بسازید یا آنها را به دوستان و خانواده به عنوان یادگاری متفکرانه جشن هدیه دهید اگر با دقت کار کنید تا سالها تمیز باقی میماند.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

برای آموزش نحوه ساخت کره برفی، از شیشه ترشی استفاده کردیم، اما می‌توانید از هر چیزی که درب آن آب نخورده باشد، شیشه‌های مربا، شیشه‌های سس و حتی شیشه‌های قهوه استفاده کنید. ما از مجسمه های پلاستیکی در گلوب برفی خود استفاده کرده ایم، اما شما می توانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید تا زمانی که ضد آب باشد.

ما در اولین تلاش خود مقداری رنگ را تهیه کردیم بنابراین قطعاً ارزش آن را دارد که قبل از اینکه آنها را به گلوب برفی اضافه کنید آنها را در آب آزمایش کنید در غیر این صورت، ممکن است با آب تغییر رنگی مواجه شوید.

در این آموزش، ساده ترین و موثرترین راه ها برای ایجاد یک کره برفی بدون دردسر را به اشتراک می گذاریم. می‌توانید آموزش ویدیویی ما را دنبال کنید، یا به راهنمای گام به گام زیر بروید و دقیقاً نحوه ساخت یک کره برفی را پیدا کنید.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

چگونه یک کره برفی بسازیم؟

اگر نمی توانید از کاردستی جشن سیر شوید خوش شانس هستید که ما چیزهای بیشتری از کجا آمده است، و در همه بخش های کاردستی ما. چرا این راهنمای سرگرم کننده را در مورد نحوه ساخت جوراب کریسمس یا آموزش ساخت تاج گل کریسمس برای زیباتر کردن دکوراسیون کریسمس خود امتحان نکنید.

اگر می‌خواهید بچه‌های کوچک را درگیر کنید و نیاز به الهام دارید، به این کاردستی‌های کریسمس برای بچه‌ها نگاهی بیندازید، که مملو از ایده‌های سرگرم‌کننده برای صنایع دستی است.

مطمئن نیستید که بعداً می خواهید چه کاری انجام دهید؟ در گردآوری روندهای کریسمس ما بدانید امسال چه چیزی داغ است.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت ظروف خمیری به شکل برگ انجیری

راهنمای گام به گام ساخت کره برفی (همراه با تصاویر و ویدیو)

شما نیاز خواهید داشت

بطری های شیشه ی

اب
گلیسیرین
زرق و برق
درب شیشه
مجسمه های کوچک
چسب فوق العاده
کارت رنگی
نوار چسب برای تزئین
قیچی

زمان کل:

24 ساعت برای خشک شدن چسب

مرحله 1

شیشه های خود را در آب گرم و صابون خیس کنید تا هر گونه برچسب و باقیمانده آن از بین برود. اگر برچسب سرسختی دارید، سعی کنید از پاک‌کننده لاک ناخن یا وایت اسپریت استفاده کنید تا باقیمانده‌ها را پاک کنید.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

گام 2

درب شیشه خود را بردارید یک درب دیگر (ما از روی شیشه قهوه استفاده کردیم) را به درب شیشه اصلی بچسبانید تا کمی ارتفاع ایجاد کنید اینجا جایی است که مجسمه های شما می ایستند.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

مرحله 3

مجسمه های خود را روی درب بچینید تا مشخص شود که کجا می خواهید بروند و مطمئن شوید که داخل شیشه قرار می گیرند.

پس از انجام این کار شکل های خود را با استفاده از چسب فوق العاده روی درب بچسبانید بگذارید همه چیز به مدت 24 ساعت خشک شود.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

مرحله 4

شیشه خود را بردارید و با آب پر کنید تا تقریباً پر شود یک یا دو سانت به عنوان فضایی برای جا انداختن مجسمه هایتان باقی بگذارید.

آموزش تصویری ساخت کره برفی

مرحله 5

زرق و برق خود را به داخل بریزید. شما می توانید از هر چیزی که در دست دارید استفاده کنید.

نکته بالا : اگر زرق و برق شما به هم چسبیده است به هم زدن آن ادامه دهید و با قاشق آن ها را روی سطح قرار دهید تا جدا شوند.

کره برفی برای کریسمس

مرحله 6

هنگامی که براقیت شما با هم ترکیب شد یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آب اضافه کنید و خوب هم بزنید ما همچنین روغن بچه را امتحان کردیم اما متوجه شدیم که آب را مه آلود می کند بنابراین این را توصیه نمی کنیم. گلیسیرین بهترین عملکرد را دارد.

نکته اصلی : گلیسیرین به حرکت درخشندگی در آب کمک می کند.

کره برفی برای کریسمس

کره برفی برای کریسمس

مرحله 7

پس از مخلوط شدن کامل، می توانید درب شیشه را دوباره ببندید. مطمئن شوید که محکم نصب شده است و نشتی ندارد.

پس از انجام این کار می توانید درب آن را تزئین کنید از یک دایره کارت طلایی برای پوشاندن بالای درب استفاده کردیم و سپس با استفاده از نوار چسب نقره ای یا کنف دور لبه ها پیچیدیم.

ویدیو آموزشی ساخت کره برفی 

مرحله 8

کارتان تمام شد! زرق و برق باید در اطراف پرواز کند و یک صحنه جشن باشکوه ایجاد کند که نمی توانید چشمان خود را از آن بردارید. حالا شما یکی را برای خود درست کرده اید آنها نیز هدایای دوست داشتنی می سازند، پس چرا یکی را برای یکی از عزیزان درست نکنید؟

کره برفی برای کریسمس

سخن پایانی:

امیدواریم حالا احساس شادی بیشتری داشته باشید و با آموزش سرگرم کننده ما نحوه ساخت یک کره برفی را فهمیده اید. اگر می‌خواهید احساس جشن را حفظ کنید، برخی از کاردستی کریسمس دیگر ما را امتحان کنید، شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 21 ایده تزئینات کریسمس با بافت مکرومه این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *