آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

آموزش ساخت تاج موی دخترانه : با این تاک زیبای موی عروس به عروسی خود رنگ دست ساز اضافه کنید ایده آل برای کسانی که به دنبال اکسسوری منحصر به فرد برای روز بزرگ خود هستند.

تاج مو در اکسسوری های عروس بسیار مهم هستند و واقعاً برای عروسی های تابستانی به خود می آیند. ترکیب زیبای سیم و مهره ها یک روسری ظریف ایجاد می کند که می تواند با حجاب یا بدون حجاب پوشیده شود.

تکنیک پیچاندن مورد استفاده برای ساخت سه سطح دشواری است بنابراین اگر مبتدی هستید فقط مهره‌ها و مرواریدها را به صورت تک رشته اضافه کنید.

دخترها به جنس با کیفیت و توجه ویژه به جزئیات نیاز دارند تا بتوانند قیمت بالایی داشته باشند ارائه بخش مهمی از تجربه است بنابراین روی بسته بندی های مجلل سرمایه گذاری کنید تا واقعا عروس های خود را داشته باشید.

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

مرحله 1

دو سیم 0.4 میلی متری با روکش طلا به طول 2 متر ببرید. 216 دانه دانه را روی یک طول سیم بردارید راحت‌تر می‌توان مهره‌ها را مستقیماً از یک بند بند انداخت و سیم را از طریق مهره‌ها در کنار نخ حامل عبور داد. از طرف دیگر می توانید با دست بردارید یا از مهره چرخان استفاده کنید.

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گوشواره رزینی

گام 2

در طول دوم سیم با روکش طلا، مرواریدهای 4 میلی متری و 3 میلی متری را انتخاب کنید و یک مروارید بزرگ و سپس سه مروارید کوچک اضافه کنید. هشت بار تکرار کنید. انتهای هر سیم را در یک حلقه کوچک بچرخانید تا از ریزش مهره ها جلوگیری شود.

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

مرحله 3
دو سیم را با تمام مهره ها در سمت راست و با مرواریدهای 4 میلی متری در سمت چپ مرواریدهای کوچکتر نگه دارید. هر دو سیم را برای حدود 1 سانتی متر با هم بچرخانید. اگر در حین چرخاندن سیم ها را به شکل “v” نگه دارید، پیچ های دقیق تری ایجاد خواهید کرد.

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

مرحله 4

اولین مروارید 4 میلی متری را به سمت سیم پیچ خورده رها کنید. سیم را از هر طرف مروارید به سمت پایین تا کنید تا یک ساقه 1 سانتی متری درست کنید. دو سیم را دوباره به مدت 1 سانتی متر به هم بچرخانید.

آموزش ساخت تاج موی دخترانه 

مرحله 5

این بار سه مروارید 3 میلی متری را به سمت اصلی بیاورید. سیم را تا کنید تا یک گروه از سه مروارید و یک ساقه 1 سانتی متری درست کنید. مرواریدها را بچرخانید تا ساقه درست شود هر دو سیم را دوباره به مدت 1 سانتی متر  به هم بپیچانید و با سیم دانه دانه در بالا تمام کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت دو مدل گوشواره مکرومه

تاج مو دخترانه

مرحله 6

نه دانه دانه را به سمت تاک اصلی بریزید سیم را روی آن تا کنید تا دانه های دانه به طور یکنواخت در اطراف خم قرار گیرند و ساقه تاب نخورده 1 سانتی متر باشد. دم سیم را روی حدود 0.5 سانتی متر از آن عبور دهید. بچرخانید تا به شکل برگ درست شود، فقط سیم را به اندازه 0.5 سانتی متر بچرخانید.

تاج مو دخترانه

مرحله 7

نه دانه دانه دیگر را به سمت برگ اول بریزید. سیم را روی آن تا کنید تا دانه های دانه به طور یکنواخت در اطراف خم قرار گیرند و ساقه تاب نخورده حدود 0.5 سانتی متر باشد. بچرخانید تا به شکل برگ و ساقه کوتاه بسازید شکل برگ دوم را درست کنید.

تاج مو دخترانه

مرحله 8

مرحله 7 را تکرار کنید تا یک برگ سوم با ساقه کوتاه درست کنید و سپس هر سه برگ را نگه دارید و بچرخانید تا ساقه اصلی کوتاه را به سمت تاک بپیچانید.

این کار را از تکرار کنید تا زمانی که هشت گروه برگ با ساقه های مروارید در بین آنها ایجاد شود. سیم ها را بچرخانید و 189 دانه را روی یک سیم بردارید.

تاج مو دخترانه

بیشتر بخوانید: 23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

مرحله 9

مرواریدهای سیم دیگر را بردارید و با سه مروارید 3 میلی متری و یک مروارید 4 میلی متری شروع کنید. شش بار تکرار کنید. طول دوم تاک را به همین ترتیب درست کنید. انگورها را طوری کنار هم نگه دارید که دسته‌های برگ‌ها به هم چسبیده و به هم بپیچند.

تاج مو دخترانه

مرحله 10

برگ ها را طوری بچینید که از هر طرف صاف باشند و مرواریدها به طور تصادفی از وسط بالا بیایند. انتهای آن را در هر انتها تا کنید و یک حلقه برای روبان بچرخانید. تمام انتهای سیم ها را کوتاه کنید و یک روبان به طول 1 متر به هر حلقه با گره سر خرطومی اضافه کنید تا تمام شود.

تاج مو دخترانه

سخن پایانی:

امیدواریم از آموزش تاج مو ما لذت برده باشید اگر به دنبال کاردستی های جواهرات بیشتری هستید، برای پروژه خلاقانه بعدی خود به صفحه ساخت جواهرات ما سر بزنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *