نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی

نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی

نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی : اگر مشغول اسباب کشی هستید این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد. بیاموزید چگونه رخت آویزها را جمع کنید.

از جعبه کمد لباس استفاده کنید

بهترین گزینه ممکن در مورد بسته بندی رخت آویز و لباس، جعبه های کمد مقوایی هستند زیرا به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند.

برخلاف یک جعبه متحرک معمولی، ارتفاع و ساختار آن برای نگه داشتن لباس‌های آویزان به منظور تقلید از کمد لباس یا کمد واقعی ساخته شده است. این نوع جعبه بسته بندی بسته به لباس هایی که می خواهید در داخل آن نگهداری کنید در ارتفاع و عرض های متعدد موجود است. ویژگی اصلی آن یک ریل پلاستیکی یا مقوایی در بالا است که می توانید چوب لباسی ها را از آن آویزان کنید.

پیراهن‌ها، لباس‌ها و شلوارها را روی چوب لباسی نگه دارید و آنها را داخل جعبه کمد آویزان کنید. چوب لباسی ها را به اندازه کافی بسته بندی کنید تا وسایل دور جعبه پرواز نکنند، اما نه خیلی سفت، در غیر این صورت لباس ها در این فرآیند بیش از حد چروک یا حتی آسیب می بینند.

نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی

بسته بندی چوب لباسی بر اساس نوع

یک راه خوب برای محافظت از چوب لباسی های خود در حین جابجایی این است که همان نوع آویزها را با هم گروه بندی کنید. به احتمال زیاد، شما صاحب بیش از یک سبک چوب لباسی هستید، بنابراین آنها را به گروه های خود تقسیم کنید.

نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی

انواع سبک‌تر و فشرده‌تر آویزها، آویزهای مخملی غیر لغزنده‌ای هستند که به راحتی روی هم چیده می‌شوند و به اندازه سایر انواع دیگر نمی‌لغزند. سپس آویزهای پلاستیکی نیز سبک هستند، اما به راحتی روی هم قرار نمی گیرند و به راحتی می شکنند – با این حال، ارزان ترین آنها برای تعویض هستند. آویزهای چوبی یک گزینه کمد شیک هستند اما می توانند سنگین و حجیم باشند. آنها باید به خوبی پیچیده شوند تا چوب خراشیده نشود. چوب لباسی با روکش ابریشم کمتر از بقیه استفاده می شود و ظریف تر از بقیه است که در هنگام بسته بندی باید به آن توجه داشت.

از زیپ تای استفاده کنید

زیپ تای یک ابزار بسته بندی ارزان قیمت است که می توانید آن را به صورت عمده خریداری کنید و برای اقلام بی شماری از جمله رخت آویز از آن استفاده کنید. اگر آویزها را به تنهایی بسته بندی می کنید، یعنی نه با لباس هایی که به آنها آویزان شده اند، و آنها را بر اساس نوع دسته بندی کرده اید، آنها را با استفاده از زیپ به هم محکم کنید.

نحوه جمع کردن رخت آویزها برای اسباب کشی

چوب لباسی ها را به طور مرتب روی هم قرار دهید، سپس هر انتهای آن را با یک زیپ محکم کنید، مطمئن شوید که آنقدر محکم است که آویزها روی هم بمانند، اما نه آنقدر محکم که آسیب ببینند.

 

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید: چگونه لباس هایمان را برای اسباب کشی بسته بندی کنیم؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *