چگونه یک دار قالی بسازیم؟

  • توسط مریم
  • ۹ ماه پیش
  • 0
چگونه یک دار قالی بسازیم؟

چگونه یک دار قالی بسازیم؟

چگونه یک دار قالی بسازیم؟ : اگر به بافندگی علاقمندید و دوست دارید یک دار قالی برای خودتان درست کنید که باقندگی را آغاز کتید این مطلب برای شماست.

چیزهایی که نیاز دارید

الوار 1 اینچ در 2 اینچ
تخته 1/4 اینچ در 2 اینچ در 12 اینچ
تراش چوب
سمباده
چسب چوب
گیره
چکش و میخ
مته
طناب

مرحله 1

از نجاری بخواهید یک تخته 1 اینچ در 2 اینچ در 8 فوت را به اندازه برش دهد. دو طول 14 اینچی و سپس دو طول 34 اینچی ببرید. اگر ترجیح می دهید الوار خود را برای ماشین بافندگی خود ببرید، از اره مویی در خانه استفاده کنید.

چگونه یک دار قالی بسازیم؟

مرحله 2

چوب را صاف کنید. قطعات چوبی دستگاه بافندگی قاب خود را در صورت تمایل با لکه گیر به پایان برسانید، این مرحله ضروری نیست.

مرحله 3

تخته ها را در گوشه ها به هم بچسبانید و محکم کنید. چهار تخته سمباده‌شده را در گوشه‌ها به هم بچسبانید، با استفاده از دو یا سه میخ، هر گوشه را برای امنیت بیشتر در جای خود محکم کنید.

مرحله 4

لبه های تخته به ضخامت 1/4 اینچ را گرد و سنباده بزنید تا یک شمشیر بافندگی یا چوب وانت تشکیل شود. یک نقطه ملایم در انتها ایجاد کنید. مطمئن باشید چوبی که برای این کار انتخاب می کنید کاملا انعطاف ناپذیر است. در فروشگاه صنایع دستی خود به دنبال یک قالب چوبی آماده باشید که برای این منظور مناسب است.

مرحله 5

یک ماشین تراش چوب بردارید و در نزدیکی هر انتها سوراخ کنید. ماشین تراش را صاف سنباده بزنید تا چوبی برای ماشین بافندگی شما ایجاد شود.

مرحله 6

یک میله رولپلاک 1/2 اینچی را سنباده بزنید تا به عنوان حفره برای ماشین بافندگی قاب خود استفاده کنید.

چگونه یک دار قالی بسازیم؟

مرحله 7

بافندگی خود را تار و مونتاژ کنید. نخ یا نخ بافندگی را دور تا دور بافندگی بپیچید و قسمتی به عرض تقریباً 6 اینچ تشکیل دهید. چوب سوله را از طریق جداسازی طبیعی در نخ های تار رد کنید و به طور آزاد در محل خود روی عمودهای قاب ببندید. برای هر یک از نخ های تار پایینی حلقه های رشته درست کنید. حلقه ها را زیر این نخ ها بلغزانید، سپس میله رولپلاک را از میان حلقه ها عبور دهید. از سوله و حفره خود استفاده کنید تا به راحتی نخ های بافندگی را در دستگاه بافندگی ساده خود دستکاری کنید.

 

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید: ایده های جدید و جذاب با سیخ چوبی در خانه

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *