آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه : با آموزش گام به گام و راهنمای عکس ما نحوه ساخت گوشواره های مهره ای آسان را بیاموزید!

این گوشواره های حلقه ای سریع و آسان راهی ایده آل برای استفاده از تمام مهره های عجیب و غریبی است که از ایده های دیگر باقی مانده است. دانه‌های دانه‌ای را انتخاب کنید که با رنگ دانه‌های بزرگ‌تر همخوانی داشته باشد و حتی نیازی نیست برای ایجاد رنگ‌های خود تلاش زیادی کنید!

این نوع گوشواره به عنوان گوشواره کریول شناخته می شود  شکل زیبایی که با یک تی شرت تابستانی به همان اندازه خوب به نظر می رسد یا برای ارائه یک لباس کوکتل زیبا به نظر می رسد.

اگر به دنبال فروش محصولات خود هستید تزیین مهره های اغذیه فروشی را به عنوان یک آویز جداگانه برای یک گردنبند همسان بسازید تا فرصتی برای فروش جواهرات خود به عنوان یک ست داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گوشواره رزینی

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

برای ساخت این گوشواره های کریول مهره ای به موارد زیر نیاز دارید:

مهره‌های شیشه‌ای گرد (۴ عدد به رنگ ارغوانی و ۴ عدد به رنگ آبی  ۲ عدد از هر گوشواره)
2 عدد مهره (صورتی بزرگ در پایه)
50 سانت سیم 0.6 میلی متری
50 سانت سیم 0.3 میلی متری
دو سیم گوشواره با روکش نقره
ابزار جواهرات
انبردست

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

مرحله 1

برای ساخت گوشواره های کریول مهره ای خود دو سیم 0.6 میلی متری به طول 25 سانتی متر ببرید. در زوایای قائم 3 سانتی متر  از انتهای خم شود.

در قسمت خم نگه دارید و دم کوتاه را در اطراف بپیچید تا یک حلقه درست شود. انبردست را بچرخانید و دم را با زاویه قائمه به سیم اصلی بیاورید. دوبار بپیچید دم کوتاه را کوتاه کنید.

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

گام 2

دنباله مهره های بزرگ را بردارید و قبل و بعد از هر مهره یک دانه نقره اضافه کنید سیم را به اندازه 3 میل زیر بسته بندی خم کنید سپس آن را به اطراف بیاورید تا یک حلقه 5 سانتی متری ایجاد کنید. دم بلند را در زوایای قائم که سیم ها از هم عبور می کنند خم کنید.

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

مرحله 3

سیم ها را در جایی که متقاطع می شوند نگه دارید سپس دم کوتاه را دو بار دور آن بپیچید تا شکاف زیر حلقه پیچیده شده پر شود. دم را به طور مرتب کوتاه کنید تا شبیه یک بسته بندی مداوم به نظر برسد.

آموزش ساخت مرحله به مرحله گوشواره دخترانه

مرحله 4

سیم 0.4 میلی متری را از وسط ببرید و با انبر صاف کنید یک انتها را دو بار دور سیم ضخیم‌تر بپیچید و حدود نیمی از یک طرف گوشواره را پایین بیاورید.

گوشواره دخترانه

مرحله 5

به افزودن یک ردیف نقره، سپس دو ردیف مهره یاسی ادامه دهید و به هر ردیف مهره های بیشتری اضافه کنید تا گوشواره کریول شکل بگیرد.

گوشواره دخترانه

مرحله 6

به افزودن ردیف‌هایی از مهره‌ها که شکاف را تا مهره‌های بزرگ‌تر در پایین پر می‌کنند ادامه دهید. سیم را از ردیف پایین مهره ها برگردانید سپس دم را کوتاه کنید.

گوشواره دیگری درست کنید سپس یک سیم گوشواره را به هر حلقه بالایی اضافه کنید تا گوشواره های کریول مهره ای خود را تمام کنید.

گوشواره دخترانه

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چگونه گوشواره رنگین کمانی درست کنیم؟ این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *