نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده! ما عاشق ساختن هدایایی برای خوش آمدگویی به نوزاد هستیم به خصوص وقتی که آنها به اندازه ماه و ستاره با دوخت آسان باشند.

آسمان شب که برای جلب توجه چشمان کنجکاو طراحی شده است، بچه های کوچک را در روز سرگرم می کند و خواب آنها را در هنگام خواب آرام می کند. سایه های نمدی مشابهی را برای خود انتخاب کنید یا به تجربه رصد ستاره ها با رنگ های آبی و خاکستری جذابش کنید.

هنگامی که این آویز را در مهد کودک یا اتاق خواب کودک خردسال آویزان می کنید همیشه مطمئن شوید که به خوبی دور از دسترس باشد.

از آویزان کردن آن روی  تخت کودک خودداری کنید و همیشه مطمئن شوید که به درستی روی سقف محکم شده است. پس تا پایان همراه کاردستون باشید.

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

وسایل اولیه

الگوهای برای آویز تخت
آویز 
نمد رنگی با رنگ متفاوت
چرم مصنوعی 
نخ خیاطی 
نخ سفید گلدوزی
چسب حرارتی تفنگی
اسباب بازی نرم
سوزن ملیله

زمان کل:
یک بعدازظهر

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت آویز مکرومه برای دکور دیوار خانه

مرحله 1

با استفاده از الگوها، تمام قطعات الگو را برش دهید برای هر شکل به دو عدد نیاز دارید.

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

گام 2

دو تکه نمدی را برای شکل اول به هم سنجاق کنید و لبه ها را تراز کنید قسمت بیرونی را تا جایی که ممکن است نزدیک به لبه بدوزید و تا حد امکان شکافی برای پر کردن باقی بگذارید.

مرحله 3

مرحله 2 را با شکل های نمدی باقی مانده خود تکرار کنید سپس هر کدام را به ضخامت تقریباً یکسانی پر کنید. برای دوختن به ستاره های چرم مصنوعی ، جفت ها را به هم بچسبانید که طرف های نادرست رو به رو باشند.

مرحله 4

برای آویزان کردن اشکال، باید آویز خود را از یک قفسه یا موارد مشابه آویزان کنید تا آن را متعادل کنید. از هر چهار بازوی آویز یک نخ گلدوزی بلند ببندید سپس سوزن را با انتهای آویز یک نخ بکشید.

نحوه ساخت آویز برای کودکان تازه متولد شده!

بیشتر بخوانید: 23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان

مرحله 5

با استفاده از تصویر اصلی به عنوان راهنما قسمت بالای شکلی را که نزدیک‌ترین بازوی موبایل قرار می‌گیرد بدوزید. شما فقط باید یک یا دو بار سوزن را رد کنید – به اندازه ای که آن را در جای خود نگه دارید، اما به اندازه کافی شل کنید تا در صورت نیاز بتوانید موقعیت آن را روی نخ تنظیم کنید.

آموزش آویز تخت

مرحله 6

اضافه کردن بقیه شکل ها را به همین ترتیب ادامه دهید در جایی که لازم است برای حفظ سطح آویز را اضافه کنید.

آموزش آویز تخت

آویز نمدی الگوی ماه

مرحله 7

هنگامی که از موقعیت شکل ها راضی بودید، شکاف ها را به خوبی روی هر یک بسته بدوزید و هر بار بررسی کنید که آویز همچنان متعادل است.

آویز نمدی الگوی ماه

مرحله 8

هر شکل را در جای خود محکم بدوزید و یک مهره چسب حرارتی کوچک در جایی که نخ آویزان به یک شکل برخورد می کند همچنین می توانید نخ را به بازوهای آویز بچسبانید تا به محکم شدن آن کمک کنید.

آویز تزئینی اتاق کودک

سخن پایانی:

امیدواریم از ساخت ایده آویز برای کودکان لذت برده باشید اگر از این ایده خیاطی خوشتان می آید ممکن است آموزش ساخت آویز اتاق با صدف  را نیز دوست داشته باشید. 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *