16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه : با راهنمای ما در مورد بهترین قالب های سیلیکونی موجود، آماده شوید تا آثار رزینی خود را به مجموعه ای از اقلام جادویی، از جواهرات گرفته تا بازی ها و لوازم خانگی تبدیل کنید.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

اگر در کار با رزین تازه کار هستید اصول اولیه را با راهنمای اصلی ما بیاموزید! نحوه استفاده از رزین را بیاموزید و در ایده های کاردستی رزین مورد علاقه ما غوطه ور شوید.

بسیاری از کیت های رزین خارق العاده در دسترس هستند که راه آسانی را برای آزمایش این کاردستی و در صورت تمایل به آن احساس می کنند.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

1.ساخت جواهرات با رزین

حال و هوای ساخت جواهرات را ندارید؟ از این مدل رزینی می‌توان برای مد کردن جاکلیدی‌های منحصر به فرد خود نیز استفاده کرد!

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

2. ساخت الفبا با رزین 

این کیت دارای تمام حروف الفبا است راهی عالی برای شروع آموزش برای کودکان. آنها را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

3. ساخت زیرلیوانی با رزین

این مجموعه فوق العاده از قالب ها دارای سه شکل کلاسیک برگ افرا است که برای زیر لیوانی های پاییزی عالی است. زرق و برق و رنگ را به رزین اضافه کنید تا ظاهر نهایی را تغییر دهید حتی می توانید یک زندگی واقعی را به داخل آن اضافه کنید!

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

4. ساخت گیره مو با رزین

ما کاملاً عاشق ساختن گیره‌های موی خود هستیم ما این ست را در خانه داریم و کاربرد زیادی دارند به خصوص اگر به رزین خود زرق و برق اضافه کنید تا رنگ آن را تقویت کنید.

ساخت گیره مو با رزین

5. نگهدارنده شمع رزینی

با ساختن شمع رزینی جذاب خود خانه خود را روشن کنید آنها اندازه مناسبی برای چراغ ها هستند و وقتی با گل، رنگ یا زرق و برق پر می شوند باورنکردنی به نظر می رسند.

قالب‌های نگهدارنده شمع در سه اندازه مختلف هستند و ما فکر می‌کنیم که به عنوان یک سه‌گانه فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

نگهدارنده شمع رزینی

6. لامپ روشنایی با رزین

این کیت باورنکردنی شامل همه چیزهایی است که برای ساختن چندین لامپ روشن نیاز دارید! این لامپ های درخشان را می توان برای نمایش گل های خشک شده یا بسیاری از اشیاء جالب دیگر استفاده کرد و یک هدیه دوست داشتنی (یا چیزی که البته برای خود نگه دارید!)

لامپ روشنایی با رزین

7. ساخت گوشواره دخترانه با رزین

با این کیت مبتدی عالی، گوشواره‌های چشم نواز خود را بسازید دارای 3 قالب سیلیکونی برای ساخت انواع گوشواره در اندازه‌های مختلف.

این کیت جواهرات مبتدی عالی برای ساخت رزین با تمام قالب ها و میخ هایی که برای ساخت گردنبند یا گوشواره های چشم نواز خود نیاز دارید ارائه می شود.

ساخت گوشواره دخترانه با رزین

8. ساخت تاس با رزین

تاس خود را از رزین بیاندازید! یک کیت عالی برای طرفداران بازی های تخته ای، با تمام قالب هایی که برای ساخت 19 سبک مختلف یخ نیاز دارید، به علاوه قطره چکان ارائه می شود.

ساخت تاس با رزین

9. ساخت زیرلیوانی جذاب با رزین

این مجموعه قالب‌های رزین ده تکه می‌تواند به ساخت طیف وسیعی از زیر لیوانی‌ها کمک کند به علاوه دو قالب برای نگهدارنده‌های زیر لیوانی وجود دارد، بنابراین زیر لیوانی‌های شما می‌توانند به خوبی روی هم چیده شوند.

ساخت زیرلیوانی جذاب با رزین

10. ساخت رزین با قالب های شطرنج

صفحه شطرنج و ست شطرنج خود را با این مجموعه بسیار زیبا از قالب های رزین بسازید. گزینه های زیادی برای اضافه کردن رنگ به قطعات مختلف وجود دارد، و این می تواند یک مرکز خیره کننده برای اتاق نشیمن شما یا یک هدیه واقعاً خاص باشد.

ساخت رزین با قالب های شطرنج

11. نگین های رزینی خود را برای پر کردن گلدان بسازید!

ما عاشق این روش زیبا برای استفاده از رزین برای ایجاد دکوراسیون منحصر به فرد خانه هستیم. این قالب سیلیکونی به شما امکان می دهد دسته ای از جواهرات رزین بسازید آنها را در تمام رنگ های رنگین کمان بسازید و از آنها برای پر کردن یک گلدان شفاف برای دکوراسیون خانه زیبا استفاده کنید.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

12. ساخت جا کلیدی مینی دایناسور با زرین

چه کسی گوشواره دایناسور رزین نمی خواهد؟  ما نمی توانیم به کسی فکر کنیم. این بسته 4 بسته ای از قالب های رزین مینیاتوری شامل انواع مدال ها است.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

13. دومینو رزین

بازی خانوادگی سرگرم‌کننده خود را برای سال‌ها گنجینه کنید، با مجموعه کاملی از دومینوها! اینها هدایای شگفت انگیزی نیز خواهند داشت.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

14. ساخت آویز ماه و ستاره با رزین

حالا می توانیم ماه را از رزین بسازیم! این مجموعه زیبا از قالب های سیلیکونی شامل فازهای خورشید، ستاره و ماه می باشد. از شکل های تمام شده خود برای جواهرات استفاده کنید یا آنها را در اتاق خواب برای یک کاردستی دکوراسیون منحصر به فرد خانه آویزان کنید.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

15. قالب نقوش مینی زیبا

شکل‌های رزین شیک ایجاد کنید، مناسب برای گوشواره و گردنبند. این قالب ها شامل چهار سینی کامل، از جوجه تیغی مینیاتوری گرفته تا گل و درخت است. ما می‌توانیم تعداد زیادی پتانسیل رزین بسیار زیبا را در اینجا ببینیم!

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

16. قالب رزین کره ای

ما این مجموعه از قالب‌های سیلیکونی مورد علاقه خود را با این قالب رزینی کلاسیک به شکل کروی به پایان می‌رسانیم از آن برای ساخت وزنه‌های کاغذی یا تزئینات خانگی خود استفاده کنید.

اگر به دنبال ریختن گل یا اشیاء دیگر در داخل رزین نهایی خود هستید تا جلوه نهایی بسیار جالبی داشته باشید، این قالب عالی است. در 4 سایز، از سایز کوچک تا جامبو عرضه می شود.

16 ایده جذاب برای کاردستی رزین در خانه

راهنمای نهایی:

اگر نیاز به شستن آنها دارید بسیار ملایم بشویید تا داخل حفره قالب را خراش ندهید و بگذارید تا کاملاً در هوا خشک شوند. اگر هنگام استفاده از آنها آب روی آنها باشد، کاردستی رزین خود را خراب خواهید کرد.

قالب های پلاستیکی پلی پروپیلن یا پلی اتیلن

این ها قالب های سخت و سفت و سخت هستند و از ورقه های پلاستیکی ساخته می شوند. آنها نسبت به قالب های سیلیکونی جزئیات کمتری دارند اما اغلب ارزان تر هستند.

قالب های پلاستیکی همیشه قطعات رزین براق تولید نمی کنند بسته به نوع پلاستیک ممکن است کدر شوند. در این صورت می توانید سطح را با لایه دیگری از رزین دوباره بپوشانید تا براق شود.

قالب رزین کره ای

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی انواع رزین کاری روی چوب تزیینی فوق العاده در خانه این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *