5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما

5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما

5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما : همه ما می دانیم که تغییرات کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند به خصوص وقتی صحبت از فضای داخلی می شود. به جای یک بازسازی پرهزینه که در آن همه چیز برای شروع دوباره از بین می رود، صرفاً تنظیم دقیق پالت رنگ، نورپردازی، یا برخی مبلمان با انتخاب هوشمندانه می تواند جرقه جدیدی به فضا بیافزاید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند ترفند ساده وجود دارد که توسط سایت کاردستون پشتیبانی می شود تا به شما کمک کند فضای خود را به روز کنید.

5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما

1. پالت رنگ خود را ساده کنید

پالت رنگ خود را ساده نگه دارید و سایه های اضافی غیر ضروری را حذف کنید. «ترکیب رنگ‌ها راهی عالی برای سبک فردی شماست، اما یک پالت بسیار گسترده می‌تواند زیبایی قطعات داخل اتاق را منحرف کند.

به یک رنگ اصلی در تن های مختلف بسنده کنید. شما متوجه خواهید شد که قطعات مورد علاقه شما فضای بیشتری برای تنفس دارند، و هدفمند بودن پالت و الگوی شما باعث می شود اتاق فوق العاده شیک به نظر برسد.

به عنوان مثال، می توانید یک پالت تک رنگ با استفاده از کرم و عاج فیلی برای مبلمان و رنگ برای دیوار برای متعادل کردن آن انتخاب کنید. یا برای گره زدن مجموعه ای از آثار هنری، تصاویر را با قاب های مشابه آویزان کنید.

بیشتر بخوانید: ایده های خاص و متنوع برای دکوراسیون منزل با ماکرو

5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما

2. روی لوازم سنگین سرمایه گذاری کنید

به روز رسانی فقط یک قطعه کلیدی مبلمان – مانند تخت، مبل یا صندلی راحتی – می تواند فضا را کاملاً متحول کند. یک رنگ پررنگ و چشم نواز، مانند آبی نیلی، سبز جنگلی یا قرمز شرابی، یا معرفی یک طرح یک شکل کلاسیک برای همیشه که در حال حاضر لحظه مهمی را زیر نور خورشید می گذراند.

«انسان‌ها مدت‌هاست که جذب هر چیزی گرد یا خمیده شده‌اند، زیرا این اشکال به طور شهودی برای ما احساس امنیت می‌کنند. با اطمینان از اینکه اتاق شما دارای مبل‌های منحنی ملایم، صندلی‌های راحتی یا زیرپایی مانند این زیرپایی است بر ماهیت خوش‌آمدگویی آن تأکید می‌کنید.

ظاهر را با اکسسوری غیر خطی تکمیل کنید مانند صفحه‌های تزئینی روی قفسه، دسته‌ای از گلدان‌ها یا یک سری میز کناری.

بیشتر بخوانید: نمونه هایی از دکوراسیون آشپزخانه نقره ای

5 ترفند آسان برای زیباتر کردن فضای شما

3. اکسسوری خانه خود را هماهنگ کنید

اکسسوری یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تغییر یک اتاق هستند. کوسن ها، پتوها یا حتی روکش کردن یک تکه مبلمان کوچک، مانند زیرپایی جان تازه ای به فضا می بخشد.

بهترین رویکرد این است که یک موضوع را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید : « تطبیق هرگز آنقدر که به نظر می رسد تصادفی نیست. برای مثال اگر به طرح‌های هندسی علاقه دارید به سادگی مقیاس الگوها را در مجموعه‌ای از اکسسوری تغییر دهید.

اکسسوری خانه خود را هماهنگ کنید

4. مقداری نور اضافه کنید

لایه بندی انواع مختلف نور می تواند برای ظاهر و احساس یک فضا معجزه کند همچنین یک ابزار عالی برای برجسته کردن بافت‌ها، رنگ‌ها و شکل‌های قطعات مورد علاقه‌تان است.

مقداری نور اضافه کنید

5. با متریال و بافت بازی کنید

بالا بردن سبک داخلی‌تان می‌تواند به سادگی بازنگری در جنس یا اندازه قطعاتی باشد که معمولاً به سمت آنها کشیده می‌شوید.

با متریال و بافت بازی کنید

سخن پایانی:

این فلسفه روی مبلمان کار می کند برای مثال یک اتاق کوچک به معنای خرید مبل دو نفره نیست. شما می‌توانید سطح بالایی داشته باشید تا چشم را فریب دهید تا فکر کنند یک فضا بزرگتر از آن چیزی است که هست و همچنین برای وسایل تزئینی.شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 9 طرح های رنگی برای طرفداران دکوراسیون داخلی این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *