21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس! آیا می خواهید واقعاً دوستان و خانواده خود را امسال تحت تأثیر قرار دهید؟ این ایده های تزئین خانه شیرینی بیسکویتی واقعاً شما را مورد توجه قرار می دهد.

بهترین ایده های خانه های بیسکویتی  در حالی که شاید از نظر ساختاری مناسب‌ترین محل اقامت نباشد اما ما عاشق یک خانه شیرینی در کریسمس هستیم.

چه یک نانوای مشتاق باشید یا بیشتر در مورد تزئینات آن هیجان زده باشید ایده های خلاقانه خانه شیرینی برای شما وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

در زیر طیف وسیعی از انواع مختلف خانه های شیرینی را برای ساختن و همچنین بسیاری از ایده های جالب تزئین خانه شیرینی را مشاهده خواهید کرد که به خانه شما کمک می کند تا کارهای نهایی فوق العاده ای را به خانه شما ارائه دهد!

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

21 ایده خانه شیرینی که باید در این کریسمس امتحان کنید

1. خانه های بیسکویتی

بیایید با کاردستی ساده شروع کنیم که هم نانوایان با تجربه و هم تازه کار می توانند از آن لذت ببرند این خانه‌های کوچک شیرینی کاردستی شگفت‌انگیزی هستند زیرا نیازی به ساخت صفحات بزرگ از شیرینی یا صرف ساعت‌ها برای تزئین ندارند.

فقط دستور ساده خمیر شیرینی را دنبال کنید و با استفاده از چند قالب مقوایی که به راحتی درست می شوند، اشکال را برش دهید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید تزئین است.

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

بیشتر بخوانید: ایده عکاسی تک نفره برای کریسمس

2. خانه شیرینی بیسکویتی ایستگاه قطار بابانوئل

اگر به دنبال ایده های خانه شیرینی هستید که کمی متفاوت باشد اما هنوز هم آن سبک کلاسیک را داشته باشد پس چطور می توانید این خانه شیرینی زنجبیلی ایستگاه قطار را بسازید؟

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

3. پنجره های خانه شیرینی بیسکویتی خود را بدهید

یک راه عالی برای طراحی  بعد اضافی به طراحی خانه شیرینی خود این است که پنجره های خوراکی خود را ایجاد کنید.

متوجه خواهید شد که یک ترفند هوشمندانه در بسیاری از ایده‌های خانه شیرینی در این فهرست استفاده می‌شود.

شما همچنین می توانید آنها را با استفاده از شکر ذوب شده درست کنید اگرچه باید در این مورد بسیار مراقب باشید زیرا در صورت ایجاد سوختگی روی پوست می تواند باعث سوختگی شدید شود.

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

4. یک خانه شیرینی بیسکویتی با فریم A را امتحان کنید

این خانه شیرینی بیسکویتی با قاب A بسیار شیک به نظر می رسد و همچنین ساختار را مستقیماً به جلو نگه می دارد.

در ساده ترین حالت، برای ساختن این طرح فقط به چهار پانل شیرینی نیاز دارید و حتی اگر می خواهید آن را آسان تر کنید حتی می توانید پنجره ها را حذف کنید.

21 ایده جذاب خانه شیرینی بیسکویتی برای کریسمس!

بیشتر بخوانید: 21 ایده تزئینات کریسمس با بافت مکرومه

5. کلبه چوبی خانه بیسکویتی با چوب شور

آیا همه این خوراکی های شیرین شروع به ایجاد احساس گرسنگی در شما می کنند؟ اگر در حال حاضر دهانتان شروع به آب شدن کرده است آماده شوید تا هوس شدیدی برای این کلبه چوبی خانگی شگفت انگیز شیرینی داشته باشید.

ما فکر می کنیم این یکی از هوشمندانه ترین ایده های تزئین خانه شیرینی در این لیست است. از چوب شور استفاده می کند که روی پایه شیرینی چسبانده شده است تا آن سبک اصلی چوبی کریسمس را ایجاد کند. ترکیبی عالی از شور و شیرین!

کلبه چوبی خانه بیسکویتی با چوب شور

کلبه چوبی خانه بیسکویتی با چوب شور

6. خانه شیرینی بیسکویتی اثر سنگی

در اینجا ایده دیگری برای تزیین خانه شیرینی بیسکویتی وجود دارد که به پانل های شیرینی ساده ابعاد بیشتری می بخشد.

خانه شیرینی بیسکویتی اثر سنگی

7. کلوچه قندی 

به جای شیرینی سنتی از دستور پخت شیرینی با شکر وانیلی استفاده می‌کند .تزئینات مختلف شیرین ترکیب کنید و یک خانه شیرینی داشته باشید.

کلوچه قندی 

8. قلعه شیرینی بیسکویتی الهام گرفته از دیزنی

شما به دنبال ایده‌هایی برای خانه شیرینی بیسکویتی هستید که واقعاً دوستان و خانواده شما را شگفت‌زده کند؟ پس بیشتر از این نگاه نکنید!

این طراحی باورنکردنی از قلعه نمادین دیزنی الهام گرفته است از طیف وسیعی از تکنیک‌های هوشمندانه استفاده می‌کند  شکلات بستنی مخروطی‌های بستنی الهام گرفته شده است!

قلعه شیرینی بیسکویتی الهام گرفته از دیزنی

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ساخت کره برفی همراه با ویدیو

9. خانه های کوچک شیرینی بیسکویتی مقوایی

بسیار خوب بنابراین شاید آخرین ایده یکی از سخت‌ترین ایده‌های شیرینی بیسکویتی باشد اما در اینجا یکی از مواردی است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند بدون نیاز به پخت!

این خانه های کوچک با استفاده از مقوای بازیافتی قدیمی و برخی لوازم اولیه کاردستی مانند تفنگ چسب و چاقوی کاردستی ساخته شده اند.

خانه های کوچک شیرینی بیسکویتی مقوایی

10. خانه روستایی با شیرینی بیسکویتی

چه زمانی یک خانه شیرینی بیسکویتی خانه شیرینی روستایی نیست؟ وقتی یک کیک روستایی شیرینی بیسکویتی است!

این پخت مطمئناً همه چیز را به سطح بعدی می برد و راهی برای نشان دادن مهارت های خود در مهمانی های شام کریسمس است.

این یک کیک اسفنجی با طعم شیرینی بیسکویتی است که روی آن فراستینگ افرا پوشانده شده است، که با بیسکویت های شیرینی تزیین شده است!

خانه روستایی با شیرینی بیسکویتی

11. خانه شیرینی بیسکویتی

اگر می خواهید صنایع دستی کریسمس خود را سنتی نگه دارید شاید از این صحنه شب تولد شیرینی بیسکویتی لذت ببرید.

ساخت و ساز خیلی پیچیده نیست و این واقعیت که سبک کاراکترها کاملاً انتزاعی است به این معنی است که شما نیازی به جزئیات پیچیده ندارید.

خانه شیرینی بیسکویتی

12. خانه شیرینی بیسکویتی ویترین ویکتوریایی

برای کسانی از شما که عاشق کمی نوستالژی در کریسمس هستند چرا خانه شیرینی بیسکویتی خود را با این خانه شیرینی بیسکویتی ویکتوریایی که در ویترین ویکتوری ساخته شده است ایجاد نکنید؟

در حالی که ساختار جعبه ای شکل این پخت را کاملاً ساده نگه می دارد این جزئیات کوچک است که واقعاً این طرح را خیره کننده می کند. همچنین بخش بزرگی از ایده‌ها، نکات و ترفندهای تزئین خانه شیرینی بیسکویتی را پیدا خواهید کرد.

خانه شیرینی بیسکویتی ویترین ویکتوریایی

خانه شیرینی بیسکویتی ویترین ویکتوریایی

13. کلیسای شیرینی بیسکویتی

صرف نظر از اینکه اهل کلیسا هستید یا نه در این آموزش کلیسای شیرینی بیسکویتی چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

ما کاملاً عاشق جلوه‌ای که برای پنجره‌های شیشه‌ای رنگ‌آمیزی به‌دست می‌آید از خرد کردن آب نبات‌های سخت رنگ‌های مختلف که با هم ذوب می‌شوند ساخته می‌شوند.

کلیسای شیرینی بیسکویتی

14. شیرینی شکلاتی 

ایده های شیرینی بیسکویتی بیشتر برای آن دسته از شما که طرفداران زیادی از شیرینی بیسکویتی نیستید … یا حتی به عنوان یک گزینه عالی و جذاب برای ما که شکلات دوست داریم!!

این اقامتگاه شکلاتی یک غذای خوشمزه کریسمس است که در یک بشقاب برفی سرو می‌شود… در غیر این صورت به عنوان کرک مارشمالو شناخته می‌شود!

شیرینی شکلاتی 

15. خانه آب نبات 

با این حال مراقب دندان‌هایتان باشید احتمالاً وقتی زمان خوردن آن فرا می‌رسد باید آن را کمی خرد کنید.

شیرینی شکلاتی 

16. شیشه های شیرینی بیسکویتی

این خانه‌های شگفت‌انگیز شیرینی بیسکویتی در واقع در اطراف یک ظرف شیشه‌ای شکل گرفته و ساخته شده‌اند به این معنی که به عنوان ظرفی برای غذاهای خوشمزه‌تر کریسمس دو برابر می‌شود!

هنگامی که خوردن خوراکی های داخل آن را تمام کردید می توانید از شیرینی بیسکویتی فوق العاده شروع کنید.

17. گلخانه شیرینی بیسکویتی

اگر به دنبال ایده های منحصر به فرد خانه شیرینی بیسکویتی هستید در اینجا یکی برای همه شما طرفداران باغبانی وجود دارد!

این خانه شیرینی بیسکویتی گلخانه ای گزینه ای عالی برای اگر می خواهید یک نمایش جشن بسازید درختان مدل کوچک، گیاهان آپارتمانی بسیار کوچک را نشان دهید.

گلخانه شیرینی بیسکویتی

18. شیرینی بیسکویتی مدل عروسکی

حالا که ایده‌های زیادی برای خانه شیرینی بیسکویتی دارید می‌خواهید چند عروسک شیرینی بیسکویتی درست کنید تا با خانه شما همراه شوند می‌توانید با استفاده از خمیر باقی‌مانده، عروسک نان بیسکویتی کلاسیک درست کنید.

تم سرگرم کننده را با این تزیینات درخت شیرینی بیسکویتی نمدی افسانه ای و آسان برای ساخت ادامه دهید  فقط سعی نکنید این شیرینی ها را بخورید!

شیرینی بیسکویتی مدل عروسکی

طرز تهیه تزیینات درخت شیرینی بیسکویتی

هنگامی که ساختار اصلی خود را مونتاژ کردید همیشه می توانید خلاق باشید و ایده های تزئین خانه شیرینی بیسکویتی خود را ارائه دهید.

می توانید شیرینی های مورد علاقه خانواده خود را در دکوراسیون خود بگنجانید یا از یخ برای شخصی سازی خانه شیرینی بیسکویتی خود استفاده کنید. شما حتی می توانید یک ساختمان مورد علاقه، مانند خانه خود یا مدرسه بچه هایتان را بازسازی کنید!

طرز تهیه تزیینات درخت شیرینی بیسکویتی

سخن پایانی:

فرقی نمی‌کند که برای اولین بار است که شروع به پخت شیرینی بیسکویتی یا ممکن است بخواهید خانه شیرینی را تزئین کنید اما اگر از قسمت پخت صرف نظر کنید این کیت‌های خانه شیرینی بیسکویتی شگفت‌انگیز کریسمس را بسیار آسان می‌کند!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. سلام.ممنون بابت آموزشای قشنگت ولی برام جالب بود که اسمت زهراست ولی مسیحی هستی که اگه نبودی میتونستی بجای کریسمس بگی شب یلدا . به هرحال ممنون موفق باشی

    • سلام دوست من
      هدف از این جور پست ها صرفا علاقه من به هر چیزی که به هنر برمیگرده هستش اگر مقاله منو مرور کنی درباره شب یلدا و نوروز … پست گذاشتم خوشحال میشم مطالعه کنی.
      ممنون از نگاه قشنگت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *