آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه : با این آویز دیواری چوب بستنی یک دکور شیک و همه کاره ایجاد کنید! این یک کاردستی سرگرم کننده و آسان با ظرفی برای نگهداری گیاهان حتی ریزه کاری ها و موارد دیگر است.

برای ساختن ظرف آویزان، چوب بستنی را می برید می چسبانید و رنگ می کنید. اما اجازه ندهید این شما را متوقف کند  این یک کاردستی سرگرم کننده و فوق العاده زیبا است که می توانید آن را به سبک خود سفارشی کنید!

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

آویز دیواری چوب بستنی

به طور کلی در مورد همه کاردستی هیجان زده هستم اخیراً کاردستی که «قایق من را شناور کرده‌اند» کاردستی هستند که از وسایل روزمره استفاده می‌کنند.

من به دنبال بودجه مناسب و در عین حال زیبا هستم.

و امروز، با کاردستی که به همان اندازه که کاربردی است سرگرم‌کننده است، وارد دنیای ایده های مختلف می‌شویم. آماده شوید تا چوب بستنی را با جدیدترین ساخته ما به شاهکاری از دکوراسیون منزل تبدیل کنید: چوب بستنی دیواری !

چه کسی فکرش را می‌کرد که همان چوب‌هایی که روزی خوراکی‌های تابستانی مورد علاقه‌تان را نگه می‌داشتند، می‌توانند به یک آویز دیواری شیک تبدیل شوند؟

بیشتر بخوانید: آموزش دو روش ساخت قایق با چوب بستنی 

چه از طرفداران لبه های گوشه دار باشید و چه می خواهید ظاهری شیک و تمیز داشته باشید، این کاردستی تماماً در مورد ساخت آن است.

چیزی که من در مورد این کاردستی بیشتر دوست دارم این است که نشان می دهد چوب بستنی می تواند برای بزرگسالان نیز باشد. و حالا من برای استفاده از چوب در ” کاردستی بزرگسالان ” دیگر هیجان زده هستم. چون چرا نه؟

بنابراین حالا می‌خواهم شما را از طریق هر مرحله راهنمایی کنم و اطمینان حاصل کنم که در پایان این پست یک دکور جدید خواهید داشت که عاشق آن هستید.

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

آویز دیواری با چوب بستنی

این گواهی بر این واقعیت خواهد بود که در دنیای DIY و Mod Podge Rocks، امکانات بی پایان هستند. بیایید کاردستی کنیم! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید.

این را جمع آوری کنید

چوب بستنی

رنگ کاردستی

قلم موی رنگ آمیزی

چسب حرارتی تفنگی
کاتر

خط کش پولادی

مداد

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

نکات و ایده هایی برای این کاردستی

من از چوب بستنی جامبو استفاده کردم اما می توانید از چوب های بزرگ یا حتی معمولی استفاده کنید فقط مطمئن شوید که عددی را که استفاده می کنید تنظیم کنید. برای مثال اگر از چوب بستنی‌های بزرگ استفاده می‌کنید احتمالاً به 4 تا 5 عدد در هر مستطیل نیاز دارید و اگر از چوب‌های کوچک‌تر استفاده می‌کنید به مقدار بیشتری نیاز دارید.

بریدن انتهای چوب ها زمان برترین بخش کاردستی است. البته اگر می‌خواهید لبه‌های بامزه و دلمه‌دار را از چندین چوب بستنی کنار هم داشته باشید، می‌توانید از این مرحله صرفنظر کنید!

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت کاردستی زنبور با چوب بستنی

آویز دیواری با چوب بستنی | ایده جذاب برای خانه

یاد بگیرید چگونه یک آویز دیواری کاردستی چوب بستنی شیک و همه کاره برای خانه خود بسازید این ایده بسیار مقرون به صرفه است!

انتهای گرد چوب بستنی ها را ببرید برای انجام سریع این مرحله از کاتر و خط کش فولادی استفاده کردم من در کل از 15 چوب برای این کاردستی استفاده کردم.

چوب بستنی را به کمک چسب مربعی بچسبانید. 1/2 اینچ سه دیگر اضافه کنید، 1/2 اینچ را اضافه کنید، سپس سه تا دیگر. بگذارید تنظیم شود.

شش تکه چوب بستنی را با طول 1 1/2 اینچ برش دهید تا کناره ها و تکه های تقویت کننده برای قسمت زیرین. پایین را تقویت کنید.

بیشتر بخوانید: طریقه ساخت میز کاردستی کودکانه با چوب

چوب بستنی

با استفاده از چوب بستنی و چسب یک جعبه درست کنید و ظرف زیری آن را جمع کنید. دو تکه کوچک را با چسب برای هر دو طرف به هم بچسبانید، سپس با چسب ها و دو تکه کوچک باقیمانده قسمت زیر را درست کنید. کناره ها را به پایین بچسبانید بگذارید تنظیم شود.

چوب بستنی

پس از خشک شدن و پایداری، قسمت های زیرین و کناری را مطابق شکل به دیوار آویزان بچسبانید. در نهایت قسمت های جلوی ظرف را چسب بزنید تا مونتاژ کامل شود.

برای ایجاد رنگ روشن تر و از رنگ تیره (مانند قهوه ای یا مقدار کمی سیاه) برای ایجاد رنگ تیره تر، رنگ های شیب خود را با استفاده از رنگ روشن تر برای ترکیب با رنگ اصلی رنگ بسازید.

خلاقیت با چوب بستنی

 

آویز دیوار خود را با Mod Podge یا یک اسپری اکریلیک شفاف ببندید. بگذارید خشک شود.

کاردستی های خلاقانه با چوب بستنی

پس از خشک شدن یک نخ کنفی به پشت اضافه کنید قبل از آویزان کردن بگذارید ببندد.

کاردستی های خلاقانه با چوب بستنی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 23 ایده کاردستی در پاییز برای بزرگسالان این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *