نحوه نگهداری گل ها در رزین!

نحوه نگهداری گل ها در رزین!

نحوه نگهداری گل ها در رزین! برای شروع ترکیب گل طبیعی با رزین گل‌هایی که قرار است خشک شوند، باید به طور کامل از هرگونه شبنم و رطوبت دیگر پاک شده باشند. سپس، در یک جعبه یا ظرف مناسب، پودر سیلیکا ژل را بریزید و گل‌ها را به آرامی روی آن قرار داده و اینکار را به صورت لایه لایه ادامه دهید. درب جعبه را بسته و آن را در محیط خشک و خنک قرار دهید.

نحوه نگهداری گل ها در رزین!

نحوه نگهداری گل در رزین

آیا در مورد حفظ گل در رزین کنجکاو هستید؟ من برای به اشتراک گذاشتن امروز با شما هیجان زده هستم! اخیراً یاد گرفتم که چگونه از رزین استفاده کنم ، و باید اعتراف کنم که این چیزهایی است که زندگی را تغییر می دهد.

من قبلاً چند بار از رزین استفاده کردم اما خیلی وقت پیش بود و فکر می کنم فقط روی سینی بود. معلومه که یادم نیست

من با نگهداری گل ها در دسته های شیشه ای تخت شروع کردم و من به شما نشان خواهم داد که چه کار کردم. این روش چه از یک سطح متفاوت و چه از قالب های سیلیکونی استفاده کنید یکسان خواهد بود.

با استفاده از این آموزش ساده، خود را برای ساخت یادگاری های بی نظیر آماده کنید! این کاردستی بهاری می تواند یک ایده هدیه عالی باشد.

بیشتر بخوانید:

نحوه نگهداری گل ها در رزین!

گل های خشک شده در رزین

قبل از شروع کاردستی می خواهم چند سوال متداول را به اشتراک بگذارم. امیدوارم به شما کمک کنند اگر علاقه ای ندارید می توانید برای نحوه انجام کار به پایین بروید.

لوازم مورد نیاز 

علاوه بر گل به برخی لوازم نیز نیاز خواهید داشت. این چیزی است که باید آماده داشته باشید:

قالب سطحی یا سیلیکونی می‌خواهید گل‌ها را در چیزی جاسازی کنید چه یک جا شمعی شیشه‌ای تخت یا یک قالب سیلیکونی (مثلاً برای ساختن قطعات جواهرات یا وزنه کاغذی)

تجهیزات حفاظت فردی عینک، ماسک تنفسی و دستکش معمولاً توصیه می شود. دستورالعمل های بسته خود را بخوانید.

نحوه نگهداری گل ها در رزین!

برای مخلوط کردن رزین به یک فنجان نیاز دارید و سپس برای مخلوط کردن رزین با مواد افزودنی به فنجان های جداگانه نیاز دارید. چوب بستنی مخصوص هم زدن است.

موچین – گل های خشک شده می توانند کاملا شکننده باشند، بنابراین موچین می تواند به شما کمک کند آنها را بدون خرد شدن گلبرگ ها قرار دهید.

مواد افزودنی – انواع چیزهایی برای جاسازی در یک کاردستی رزین با گل ها مانند جوهر الکلی، زرق و برق و ورق های طلایی وجود دارد.

فندک و سشوار – این اختیاری است، اما اگر قصد دارید با رزین کار کنید، به حذف حباب ها به راحتی کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه نگهداری گل ها در رزین!

نگهداری گل در رزین

راه های مختلفی برای خشک کردن گل ها وجود دارد. اگر از روش‌های زیر استفاده می‌کنید می‌خواهید تا حد امکان از گل‌ها تازه استفاده کنید. بلافاصله پس از انتخاب آنها را فشار دهید.

پرس گل چوبی – دو تکه چوب در هر چهار گوشه به هم پیچ شده و به مدت 3 تا 4 هفته به طور طبیعی خشک می شود.
بین صفحات کتاب – گل ها را بین کاغذ پوستی در صفحات یک کتاب سنگین قرار دهید ببندید و با کتاب های بیشتری وزن کنید. بگذارید به مدت 3 تا 4 هفته خشک شود.

ژل سیلیکا – این یک راه عالی برای خشک کردن گل هایی است که می خواهید ابعادی داشته باشید. 2 تا 7 روز طول می کشد. من راهی برای صاف نگه داشتن گل ها در سیلیس پیدا نکردم.

روش مورد علاقه من مایکروویو است زیرا به نظر می رسد بهترین رنگ را حفظ می کند. توجه: بیشتر گلها در طول فرآیند خشک شدن مقداری رنگ از دست می دهند. این امر اجتناب ناپذیر است مگر اینکه از فرآیندهای تجاری دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گوشواره رزینی

گل در رزین

چگونه گل های خشک را در رزین قرار می دهید؟

با دقت بسیار گل‌های خشک بسیار شکننده هستند بنابراین توصیه می‌کنم ابتدا طرح خود را برنامه‌ریزی کنید و مطمئن شوید که در صورت لزوم موچین‌هایی را آماده کرده‌اید تا آنها را در قالب رزین قرار دهید.

آیا گلها در رزین قهوه ای می شوند؟

بله اگر به درستی خشک نشده باشند. اگر آنها را به درستی خشک نکنید، می توانند در داخل رزین پوسیده شوند و پروژه شما قابل تعمیر نیست.

نحوه نگهداری گل در رزین

با استفاده از این آموزش آسان نحوه نگهداری گل های خشک شده در رزین را بیاموزید می توانید از نتایج در جواهرات، کاردستی دکور منزل و موارد دیگر استفاده کنید.

گل های خشک

مواد

✅گل های خشک شده

✅هاردنر پلی

✅ورق های طلایی

✅خلال دندان

✅لیوان های یکبار مصرف

✅چوب بستنی

✅قالب

✅رنگ

ابزار

✅فندک و سشوار

✅دستکش

✅موچین

✅ترازو

دستورالعمل ها

گل ها را به دلخواه روی جا شمعی های شیشه ای بچینید گل های خشک بسیار شکننده هستند بنابراین از موچین برای قرار دادن به شما کمک می کند.

به آرامی رزین شفاف را روی گل بریزید جاهای شمع را تا حد امکان بدون سرریز شدن پر کنید. اگر گل های خشک شده شروع به شناور شدن کردند، آنها را با خلال دندان به سمت پایین فشار دهید ورق های طلایی را روی رزین شفاف بریزید.

حباب ها را با استفاده از فندک و سشوار یا چسب حرارتی بردارید. بگذارید پنج دقیقه بماند و سپس این کار را تکرار کنید تا در صورت نیاز حباب‌های اضافی خارج شوند. رزین را طبق دستورالعمل بسته بندی (احتمالاً 24 ساعت) بگذارید تا کاملاً پخته شود.

گل های خشک

سخن پایانی:

رزین را با حجم اندازه گیری کنید نه وزن. برای هر قسمت از یک پیمانه اندازه گیری جداگانه استفاده کنید. پس از اندازه گیری مقدار مساوی از هر دو قسمت، آنها را در یک فنجان بریزید. به آرامی دو قسمت را به مدت 3 دقیقه با هم هم بزنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *