ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟ دختران ایده آل و جذاب ویژگی های خاص خود را دارند برای اینکه در نظر دیگران یک دختر ایده آل باشید و آنها را جذب کنید، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید.

ویژگی های دختر ایده آل

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به دختران دیگر دارند که دیگران را به خود جذب می کند بهتر است بدانید که زیبایی تنها ویژگی یک زن نیست، چیزی که زن را زیبا و جذاب می کند ویژگی های اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد با این قسمت از کاردستون همراه باشید.

یک دختر ایده آل باید این ویژگی ها را داشته باشد؟

اگر می خواهید از همه نظر یک دختر ایده آل و فوق العاده باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خود را دوست داشته باشید

این یکی از ضروری ترین بخش های این فرآیند است بسیاری از دختران در دوران بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران می کنند. اگر چنین احساسی دارید بدانید که تنها نیستید.

بهتر است بهترین ویژگی خود را پیدا کنید اگر شاگرد اول کلاس خود هستید فکر کنید که می توانید در آینده شغل خوب و درآمد خوبی داشته باشید.

شما ممکن است بزرگتر از دوستان خود باشید اما نگران نباشید فقط لبخند بزنید و لباس مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید. افراد دیگر قبل از هر چیز دیگری متوجه لبخند شما خواهند شد.

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

2- لبخند بزنید

دو بار در روز از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را تمیز کنید.

گاهی برای خوشبو شدن دهان خود آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، مصاحبه و محل کار آدامس نجوید.

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

3- ورزش کنید

برای ورزش نیازی به صرف هزینه زیاد و رفتن به باشگاه های گران قیمت ندارید. شما می توانید در اطراف خانه خود بدوید یا بخشی از مسیر تا محل کار را پیاده روی کنید.

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

4-از زندگی لذت ببرید

برای اینکه پول خود را هدر ندهید، احساسی خرید نکنید و هدفمند و در مواقع لزوم خرید کنید. برای این کار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباه خود را در اتاق خود نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید به خود قول دهید که دیگر ولخرجی نکنید زیرا نمی توانید آن را پس بدهید.

ویژگی های یک دختر ایده آل چیست؟

5- دختر ایده آل راست می ایستد

در وضعیت صحیح بایستید، بایستید و پای چپ خود را به صورت عمودی و رو به پایین به سمت شانه های خود قرار دهید. پاشنه پای راست را در قوس پای چپ قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید.

این کار باعث می شود زیباتر و باوقارتر به نظر برسید و پاهایتان لاغرتر به نظر برسد. هنگام راه رفتن شانه های خود را پایین و کمی عقب نگه دارید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن خم نشوید و صاف بنشینید. پاهای خود را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی خود تکیه دهید.

اگر احساس درد گردن یا شانه درد دارید روی یک سطح صاف دراز بکشید و عضلات خود را بکشید. سپس روی مبل دراز بکشید و سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث کاهش درد و کشیدگی ستون فقرات می شود.

دختر ایده آل راست می ایستد

6- زیور آلات مناسب را انتخاب کنید

وسایل ساده و کلاسیک را انتخاب کنید و از استفاده از سرویس طلای مصنوعی عریض خودداری کنید و در استفاده از طلا و جواهرات زیاده روی نکنید.

یک کیف دستی ساده مشکی بردارید و از عینک آفتابی مناسب فرم صورت خود استفاده کنید، از روسری ساتن استفاده کنید.

زیور آلات مناسب را انتخاب کنید

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر لباسی را که دوستتان خریده دوست دارید، باید بدانید که این لباس قطعا آنقدرها هم برای شما مناسب نیست، پس لباسی بخرید که متناسب با اندام شما باشد و با رنگ پوست و شخصیت شما همخوانی داشته باشد. از خرید لباس های مد خودداری کنید و لباس هایی بپوشید که دوست دارید.

از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

8- مراقب پوست خود باشید

برای محافظت از پوست خود از مرطوب کننده های طبیعی مانند گلاب و موارد دیگری که بارها در قسمت بهداشت و سلامت به آنها اشاره کرده ایم استفاده کنید و اگر پوستتان خشک نیست در حمام صورت خود را لایه برداری کنید البته نه زیاد. از مرطوب کننده برای بدن خود نیز استفاده کنید.

بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست را از یکدیگر جدا نگه دارید زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند، بنابراین هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به صورت خود نزنید. از اسپری دئودورانت ۴۸ ساعته برای خوشبو کردن بدن خود استفاده کنید. برای از بین بردن خشکی لب از بالم لب استفاده کنید.

مراقب پوست خود باشید

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده بزنید و از کانسیلر برای پوشاندن لکه ها استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست از فر مژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشم خود اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت شما را شاداب و جذاب می کند.

فوق العاده به نظر برسید

10- خوب غذا بخورید

زیاد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید اول یک لیوان آب بنوشید شاید واقعا تشنه هستید. در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید و برای صبحانه موز و غلات خرد شده بخورید و برای ناهار سالاد و دو وعده سبزیجات بخورید. 5 بار در روز سبزیجات و میوه بخورید.

- خوب غذا بخورید

11- استعداد خود را کشف کنید

برای ارتقای مهارت خود زبانی یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبانشان نتوانستید با آنها ارتباط برقرار کنید صحبت کنید یا اینکه به کشور دیگری سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار کنید و در این راه بمانید.

استعداد خود را کشف کنید

12- خودتان باشید

اگر به همسالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائل هستید و آنها هدفی دارند از انتقاد آنها استفاده کنید و اگر از روی حسادت به شما نظر دادند انتقاد را نادیده بگیرید و خود را به خاطر حرف یک نفر تغییر ندهید.اگر کسی نتواند شما را همانطور که هستید بپذیرد و درک کند هرگز نمی تواند واقعاً شما را دوست داشته باشد.

خودتان باشید

13- آنچه «ایده آل» نامیده می شود قابل بحث است

نظر شما در مورد کلمه ایده آل ممکن است با دیگران متفاوت باشد پس نظر شما مهم است و از نظر خود ایده آل باشید و به نظر دیگران اهمیت ندهید.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی یک همسر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ این مقاله را هم از سایت ما بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *