ترسیم سر و صورت انیمه

آموزش گام به گام ترسیم سر و صورت انیمه در نمای جانبی

آموزش گام به گام ترسیم سر و صورت انیمه در نمای جانبی : راهنمای مبتدی برای یادگیری نحوه ترسیم سر و صورت انیمیشنی زیبا در نمای جانبی با دستورالعمل‌های طراحی آسان و گام به گام و آموزش تصویری. عالی برای هنرمندان مبتدی!

دستورالعمل ها را گام به گام مرور کنید این راهنمای طراحی سر و صورت انیمه در نمای جانبی به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی یک شخصیت انیمه را ترسیم کنید.

در زیر به نحوه ترسیم سر یک دختر انیمه در نمای جانبی یک شکل و یک خط در یک زمان خواهیم پرداخت شما باید دستورالعمل هایی را ترسیم کنید و بعداً آنها را پاک کنید بنابراین یک مداد و یک پاک کن بردارید.

آموزش گام به گام ترسیم سر و صورت انیمه در نمای جانبی

1. ابتدا یک خط عمودی و یک خط افقی مستقیم بکشید که در گوشه سمت چپ پایین صفحه به هم می رسند. سپس یک جفت دیگر از خطوط افقی و عمودی که در وسط صفحه به هم می رسند بکشید.

در نهایت خطوط افقی کوتاه تری در بالا و سه چهارم پایین صفحه بکشید. حالا یک دایره از بالا به سمت خط راهنمای سه چهارم بکشید. اکثر طراحی های سر انیمه با یک دایره ساده شروع می شوند. بعد، بیایید شروع به ترسیم ویژگی های صورت انیمه کنیم.

ترسیم سر و صورت انیمه

انیمه سر و صورت در طراحی نمای جانبی 

2. از خط وسط افقی یک خط مواج را زیر دایره بکشید وقتی به خط افقی پایینی رسید آن را به سمت بالا به سمت نقطه ای که خط عمودی دایره را قطع می کند زاویه دهید اما آن را به هم وصل نکنید.

این طرح بینی، دهان و چانه دختر را مشخص می کند. پس از وقفه در خط، کشیدن یک خط منحنی را به سمت همان نقطه ادامه دهید. بالای این خط گوش را بکشید. از راهنمای عمود بر متقاطع برای اندازه و قرار دادن گوش استفاده کنید.

از خطوط منحنی همپوشانی برای جزئیات چین های گوش استفاده کنید. یک دایره کوچک برای نشان دادن گوشواره بکشید. 

ترسیم سر و صورت انیمه

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی 

3. راهنمای عمودی را پاک کنید. سپس، جزئیات صورت را انجام دهید. با کشیدن چشم شروع کنید. آن را درست زیر خط افقی وسط قرار دهید. چشم مانند یک چشم انیمه کلاسیک گوشه مربعی دارد، اما به دلیل پرسپکتیو، بیشتر مخروطی شکل است.

از خطوط منحنی برای ردیابی کنار و بالای چشم از جمله خط مژه و پلک استفاده کنید. در زیر آن یک بیضی کوچک با یک بیضی بزرگتر اطراف آن را سایه بزنید تا مردمک و عنبیه چشم را تشکیل دهد. از خطوط منحنی برای محصور کردن ابرو و نشان دادن دهان استفاده کنید دهان را تا نیمه بین بینی و نوک چانه قرار دهید.

ترسیم سر و صورت انیمه

انیمه سر و صورت در طراحی نمای جانبی

4. دستورالعمل های افقی را پاک کنید سپس شروع به کشیدن موهای دختر کنید. از خطوط منحنی استفاده کنید که در نقاط همدیگر را قطع می کنند و به هم می رسند. سپس دو خط را گسترش دهید تا گردن را مشخص کنید.

آموزش گام به گام ترسیم سر و صورت انیمه در نمای جانبی

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی – مرحله 5

5. از خطوط منحنی بلند برای ترسیم پشت سر استفاده کنید به نحوه همپوشانی خطوط در پشت توجه کنید. در زیر گوش، خطوط منحنی کوتاه تری را که در نقاط به هم می رسند بکشید.

ترسیم سر و صورت انیمه

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی – مرحله 6

6. دستورالعمل های باقیمانده را از دایره اصلی پاک کنید. موها را با خطوط منحنی بافت کنید و شکل گرد بند مو را در پشت سر قرار دهید.

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی - مرحله 6

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی – مرحله 7

7. دم اسبی دختر را بکشید. از خطوط منحنی که در یک نقطه به هم می رسند برای طرح کلی مدل مو استفاده کنید، سپس آن را با خطوط منحنی بافت دهید.

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی - مرحله 7

طراحی انیمه سر و صورت در نمای جانبی – مرحله 8

8. هر گونه دستورالعمل باقی مانده را پاک کنید.

آموزش گام به گام ترسیم سر و صورت انیمه در نمای جانبی

بعد چه چیزی را ترسیم کنیم؟

همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه شخصیت های مرد را بکشید. چهره پسر انیمیشنی را در نمایه بررسی کنید و راه های جدیدی برای رنگ کردن موهای او یا فرم دادن به صورت او کشف کنید.

با آموزش های رایگان طراحی ما می توانید یاد بگیرید که شخصیت های انیمیشن خود را بکشید. مجموعه راهنمای طراحی ما طراحی شخصیت‌های انیمه را از گردن به پایین شامل چهره‌ها، بدن، ویژگی‌های صورت، و حالات، مو، لباس و احساسات را یاد میگیرید. 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *