برگزاری مهمانی فارغ التحصیلی در 8 گام

برگزاری مهمانی فارغ التحصیلی در 8 گام

برگزاری مهمانی فارغ التحصیلی در 8 گام : همه ی دانشجویان دوست دارند که یک مهمانی عالی برای فارغ التحصیلی خود داشته باشد و اگر شما دوست دارید که دوست خود را خوشحال و سورپرایز کنید این مطلب برای شماست.

مرحله 1: برنامه ریزی اولیه را انجام دهید و بودجه خود را تعیین کنید

برنامه ریزی از قبل و ایجاد یک جدول زمانی برای باقی ماندن در بودجه شما ضروری است. اولین قدم عالی این است که تمام ویژگی های مورد نظر را برای مهمانی خود یادداشت کنید. پس از تکمیل لیست خود، یک جدول زمانی واقعی از زمان انجام این وظایف ایجاد کنید.

تخمین تقریبی از تعداد افرادی که می‌خواهید دعوت کنید را مشخص کنید. تعیین کنید که می خواهید برای هر نفر چه مقدار برای غذا و نوشیدنی خرج کنید، به علاوه هزینه دکوراسیون، سرگرمی و اجاره مکان. می توانید از یک ماشین حساب آنلاین بودجه مهمانی استفاده کنید تا به شما کمک کند به راحتی هزینه های خود را تخمین بزنید.

در صورت امکان، یک مهمانی را به صورت مشترک برگزار کنید و هزینه ها را با دو یا سه خانواده که همگی فارغ التحصیلان مدرسه یا موقعیت مشابهی دارند، تقسیم کنید. شاید خانواده‌های دیگر فهرست‌های مهمان از همان مدرسه را داشته باشند که در آن مهمانی‌های ترکیبی منطقی است. اگرچه برای هماهنگی انگشت شمار است، اما نتیجه می تواند ارزش تلاش برای برگزاری یک مهمانی بزرگتر را داشته باشد.

بودجه کمترین جنبه سرگرم کننده برنامه ریزی مهمانی است، اما شاید مهم ترین آن باشد. بودجه خرید شما را کنترل می کند و به شما امکان می دهد نیازهای مهمانی را اولویت بندی کنید. برنامه ریزی یک جشن فارغ التحصیلی با بودجه محدود می تواند با دوستی با همراهان یا دوستان نزدیک فارغ التحصیلان آسان تر شود که ممکن است به تقسیم کار و هزینه کمک کند. شما همچنین می توانید سعی کنید بیشتر وسایل تزئینی و مهمانی خود را برای کاهش هزینه ها انجام دهید.

برگزاری مهمانی فارغ التحصیلی در 8 گام

مرحله 2: لیست مهمان را تهیه کنید

اکنون که بودجه نسبی خود را دارید و چند نفر را می توانید دعوت کنید، شروع به ساخت لیست مهمانان خود کنید. تعیین کنید که آیا شما یا مهمان افتخاری می خواهید از کل کلاس فارغ التحصیلی دعوت کنید تا در یک مهمانی بزرگ از نزدیکترین دوستان و خانواده خود شرکت کنند یا اینکه یک مهمانی خانوادگی صمیمی تر خواهد بود. دعوت از چند مهمان ویژه برای جشن فارغ التحصیلی، مانند معلمان عزیز، مربیان یا سایر اعضای هیئت علمی کاملاً قابل قبول است. همچنین این به میزبان است که آیا فرزندان مهمان می توانند در آن شرکت کنند یا نه.

مرحله 3: یک مکان را انتخاب کنید

آیا فارغ التحصیل شما می خواهد یک مهمانی معمولی در حیاط خلوت خانه شما یا جشن در یک رستوران رسمی یا مکان دیگری برگزار کند؟ هر نوع مکان مزایا و معایبی دارد. برگزاری یک مهمانی در خانه ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شما شود، شخصی سازی آن آسان است و می تواند مکانی دلپذیر و آرام برای جمع شدن دیگران باشد. از طرف دیگر، برگزاری یک مهمانی در خانه، کار و زمان صرف شده برای تمیز کردن خانه شما قبل و بعد از مهمانی است.

مزیت برگزاری یک مهمانی در رستوران یا مکان دیگر، سهولت تکیه بر یک تهیه کننده یا برنامه ریز در محل برای رسیدگی به جزئیات است، از جمله تمیز کردن، که به شما امکان می دهد زمان زیادی برای معاشرت داشته باشید. بزرگترین عیب هزینه بالقوه بالا است. همچنین، ممکن است انعطاف زیادی در مورد تاریخ های مهمانی نداشته باشید، زیرا مکان ها از قبل برای فصل عروسی می و ژوئن از قبل رزرو شده اند. در نظر بگیرید که مهمانی خود را در اواخر تابستان که مکان های بیشتری در دسترس است رزرو کنید. به این ترتیب می‌توانید قبل از اینکه فارغ‌التحصیلتان به کالج برود یا بعد از تابستان بعد از کالج خارج شود، یک مهمانی ترکیبی برای فارغ‌التحصیلی و رفتن برگزار کنید.

مرحله 4: زمان مهمانی را انتخاب کنید

وقتی صحبت از مهمانی های فارغ التحصیلی می شود، زمان بندی می تواند دشوار باشد. ماه مه و ژوئن اغلب شلوغ ترین ماه ها برای اکثر خانواده های فارغ التحصیلان است. برای جلوگیری از درگیری با دیگر مهمانی های فارغ التحصیلی، یک مهمانی در اواخر فصل برگزار کنید. یک راه حل می تواند ترکیب تعطیلات تابستانی با جشن فارغ التحصیلی باشد، زمانی که خانواده شما ممکن است برای دور هم سفر کنند.

مرحله 5: تم و تزئینات را انتخاب کنید

تم جشن فارغ التحصیلی به رویداد شما جذابیت می بخشد و همچنین به راهنمایی برنامه ریزی دکوراسیون (و منو) شما کمک می کند. لوآوس زیبا و باربیکیوهای ساده تابستانی، تم های محبوب جشن فارغ التحصیلی با غذاهایی هستند که همه سنین از آن لذت می برند. اما تم های خلاقانه زیادی برای مهمانی های فارغ التحصیلی نیز وجود دارد.

برگزاری مهمانی فارغ التحصیلی در 8 گام

جشن را با رنگ های مدرسه فارغ التحصیل خود برای تمی ساده اما چشمگیر برگزار کنید. با قاب بندی نقل قول ها و توصیه هایی در مورد دستیابی به موفقیت و نمایش آنها بر روی میزها و مناطق ارائه خدمات، یک تماس الهام بخش اضافه کنید. مهمانی را با تزیینات با تم فارغ التحصیلی مانند سرپوش های فارغ التحصیلی و کیک های کوچک تا روی بطری های نوشابه و آب به شکل درپوش فارغ التحصیلی تکمیل کنید.

مرحله 6: منوی خود را برنامه ریزی کنید

موضوع شما و ساعتی از روز که مهمانی برگزار می شود منو را راهنمایی می کند. اگر خانواده هایی با بچه های کوچک دارید، برای ذائقه بچه ها نیز به غذا نیاز دارید. غذاهای باربیکیو یا پیک نیک برای مهمانی های بعد از ظهر در فضای باز مناسب هستند. تنقلات یا دسرها (فکر کنید کاپ کیک هایی با کلاه های آب نبات فارغ التحصیلی خوراکی و رول های میوه ای که با رشته های شیرین بیان به صورت دیپلم بسته شده اند) برای یک جشن فارغ التحصیلی در شب یا یک مهمانی در خانه ایده آل هستند. یک بوفه از غذاها یا اسنک بارها، بارهای نوشیدنی و هر نوع بار دیگری ایجاد کنید که به مهمانان شما امکان انتخاب غذا و نوشیدنی را می دهد.

مرحله 7: سرگرمی را برنامه ریزی کنید

سرگرمی برای یک مهمانی خانگی می تواند شامل استخدام یک دیسک جوکی یا اجاره دستگاه کارائوکه باشد تا همه نوبت به آواز خواندن داشته باشند. یک ایده ضروری برای جشن فارغ التحصیلی در خانه یا رستوران: یک غرفه عکس با لباس فارغ التحصیلی، تابلوهای مناسب و وسایل تزئین شده، به علاوه سال فارغ التحصیلی به عنوان بخشی از پس زمینه.

مرحله 8: دعوت نامه های خود را ارسال کنید

بسته به سبک مهمانی شما، دعوت نامه ها از انواع رسمی حکاکی شده تا نسخه های دیجیتال رایگان اجرا می شوند. هیچ قانون استانداردی در مورد طرح های دعوت نامه های جشن فارغ التحصیلی وجود ندارد. با این حال، چند قانون دیگر در مورد دعوت نامه های فارغ التحصیلی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: اطلاعیه های فارغ التحصیلی و دعوت نامه های جشن فارغ التحصیلی را جداگانه ارسال کنید. مسیرهای رویداد را ضمیمه کنید. و گزینه RSVP “فقط پشیمان” را اضافه کنید تا فرآیند را ساده کنید.

 

در مطلب بعدی نیز همراه ما باشید: برنامه ریزی و کارهای مهم قبل از آمدن مهمان ها

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *