چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها

چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها

چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها : پتوها کاربرد فراوانی در خانه دارند می توانید ان ها را روی کاناپه های خود انداخته و ظاهری شیک به آن بدهید. اما گاهی به دلیل کم بود جا و یا زیاد بودن پتو ها ممکن است نتوانید ان ها را دسته بندی و مرتب کنید . در این مقاله چند روش شیک و زیبا را برای شما آورده ایم:

تقریباً به اندازه انواع پتوها و مکان هایی که ممکن است نیاز به نگهداری آنها داشته باشید، روش های مختلفی برای نگهداری پتو وجود دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

در یک جعبه زیر تخت 
روی یک قفسه در کمد 
در یک سبد نزدیک مبل
داخل انباری عثمانی
روی یک نردبان تزئینی 

بیشتر بخوانید: آموزش بافت رومبلی ساده 

نحوه نگهداری پتو در اتاق نشیمن

وقتی به نحوه نگهداری پتوهای اتاق نشیمن خود فکر می کنید، دو نکته مهم را در نظر می گیرید. اول تمیز نگه داشتن پتوها و محافظت شده و دوم نگهداری آنها در مکانی به راحتی قابل دسترسی است. اگر روی کاناپه لم داده‌اید و می‌خوانید و متوجه می‌شوید که می‌خواهید با یک پتو بپوشانید، اگر مجبور نبودید برای پیدا کردن پتو بایستید، به احتمال زیاد آن را ترجیح می‌دهید. خوشبختانه، چند راه وجود دارد که پتوهای خود را در دسترس شما در اتاق نشیمن قرار دهید.

کاناپه های صندوقی

این مکان مناسب برای نگهداری برخی از پتوهای تا شده است و هنگامی که رویه آن قرار دارد، مکان مناسبی برای قرار دادن پاهای شما نیز می شود.

چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها

آنها را در یک سبد سیمی یا حصیری نزدیک مبل قرار دهید

پتوهای تا شده خود را در سبدی کنار مبل قرار دهید. این کار دسترسی به آنها را آسان می کند و همچنین به شما امکان می دهد الگوها و رنگ های زیبای آنها را به نمایش بگذارید.

چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها

آنها را روی یک نردبان تزئینی بپوشانید

اگر فضایی دارید و می‌خواهید پتوهای خیره‌کننده‌ای را به نمایش بگذارید، یک نردبان یا قفسه تزئینی پیدا کنید، آن را به دیوار تکیه دهید و پتوها را روی میله‌ها بپوشانید.

چند راه موثر برای مرتب و طبقه بندی کردن پتوها

سخن آخر:

امیدواریم از این روش ها استفاده کرده باشید. این روش ها روشهایی ساده و کم هزینه هستند که علاوه بر راحتی خانه شما می توانند زیبایی خانتان را دوچندان کنند. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: نکات مهم برای انتخاب رنگ مبلمان خانه

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *