آموزش نقاشی روی کفش بوم

  • توسط مریم
  • ۱ سال پیش
  • 0
آموزش نقاشی روی کفش بوم

آموزش نقاشی روی کفش بوم

آموزش نقاشی روی کفش بوم : اگر کفش سفیدی دارید که دوست دارید روی ان نقاشی کنید می توانید در این مطلب مراحل کامل ان را ببینید. همراه ما باشید.

مرحله 1: الگوهای میوه را چاپ و برش دهید

قالب موز قابل چاپ و قالب قابل چاپ آناناس را در رایانه خود دانلود و باز کنید. هر قالب را روی کاغذ چاپ کنید، اندازه ان را کاهش دهید، اگرچه این ممکن است به اندازه کفش شما بستگی داشته باشد. با استفاده از قیچی، الگو را به یک مستطیل کوچک برش دهید و حدود 1 اینچ از حاشیه کاغذی در اطراف شکل میوه باقی بمانید. قسمت سیاه رنگ پرینت میوه را با تیغ یا چاقوی کاردستی با دقت برش دهید.

مرحله 2: الگوی موز را روی کفش پیاده کنید

الگوی موز برش خورده را روی کفش بوم خود قرار دهید. با استفاده از یک ماژیک پارچه مشکی، طرح کلی را به آرامی روی کفش بکشید. الگو را بلند کنید، آن را روی قسمت دیگری از کفش بگذارید و دوباره آن را دنبال کنید. بین هر موز حدود 3/4 اینچ فاصله بگذارید. مراحل را تکرار کنید تا به الگوی دلخواه برسید، در حین حرکت الگو را بچرخانید و ورق بزنید تا ظاهری تصادفی ایجاد کنید.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

مرحله 3: موز را زرد رنگ کنید

کمی رنگ پارچه زرد را روی یک سینی رنگ پلاستیکی فشار دهید. برای پر کردن وسط هر الگوی موز، از ساقه تا ته هر تکه میوه، از یک قلم موی جزئیات استفاده کنید. اگر جوهر ماژیک در مرحله 2 کمی بیرون زد، بخش کوچکی را با رنگدانه زرد رنگ آمیزی کنید و روی آن خط بکشید، بنابراین یک طرح کلی سیاه تر ایجاد کنید. قبل از رفتن به مرحله بعدی اجازه ندهید رنگ خشک شود. شما حدود 20 دقیقه فرصت دارید تا رنگ شروع به خشک شدن کند، بنابراین در این بازه زمانی کار کنید.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

مرحله 4: ساقه های موز را سبز رنگ کنید

قبل از اینکه رنگ زرد فرصت خشک شدن پیدا کند، کمی رنگ پارچه سبز را روی سینی رنگ پلاستیکی فشار دهید. از همان قلم مو با جزئیات استفاده کنید تا روی ساقه هر شکل موز کمی سبز اضافه کنید، از اولین موزی که زرد رنگ کرده اید شروع کنید. قلم مو را از بالای ساقه شروع کنید و به آرامی به سمت پایین بکشید. از آنجایی که رنگ زرد هنوز مرطوب است، به طور طبیعی کمی با رنگ سبز جدید ترکیب می‌شود و توهم رنگ‌آمیزی مدرج واقعی موز را ایجاد می‌کند. لازم نیست برس خود را در این بین تمیز کنید، زیرا ایده این است که رنگ ها را کمی ترکیب کنید. پس از اتمام، اجازه دهید رنگ به مدت یک ساعت خشک شود.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

مرحله 5: مراحل را برای کفش آناناسی تکرار کنید

در حالی که کفش در حال خشک شدن است، کفش دوم را بردارید و شروع به تکرار مراحل کنید، این بار با الگوی آناناس. شابلون را با زوایای تصادفی روی کفش قرار دهید و لبه های قسمت گرد و برگدار را با یک نشانگر پارچه ای مشکی بکشید. سپس به عقب برگردید و قسمت بزرگ گرد هر یک از آناناس ها را زرد رنگ کنید و ساقه های برگ دار را سبز رنگ کنید. نیازی به ترکیب با آناناس نیست، بنابراین برس خود را به طور کامل با آب در بین رنگ ها تمیز کنید. اجازه دهید رنگ به مدت یک ساعت خشک شود.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

مرحله 6: جزئیات تکمیلی را اضافه کنید

وقتی رنگ زرد و سبز روی هر دو کفش کاملا خشک شد، از نشانگر پارچه مشکی برای اضافه کردن جزئیات بالای هر تکه میوه استفاده کنید. برای موز، نشانگر خود را از انتهای موز شروع کنید و به آرامی یک خط قوسی به سمت ساقه بکشید، درست قبل از اینکه وارد ساقه شوید، آن را متوقف کنید. خط را با لبه موز درست در زیر ساقه وصل کنید. این کار را روی هر موز تکرار کنید. برای آناناس، یک الگوی متقاطع مورب در هر قسمت آناناس گرد ایجاد کنید. روی هر آناناس تکرار کنید.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

مرحله 7: اجازه دهید جوهر خشک شود

اجازه دهید جوهر سیاه از نشانگر پارچه به مدت یک ساعت کاملا خشک شود و سپس میوه رنگ شده روی هر کفش ضد آب و آماده نمایش در فضای باز خواهد بود.

آموزش نقاشی روی کفش بوم

سخن آخر: 

امیدواریم این آموزش کاربردی برای شما مناسب باشد. پیشنهاد می کنیم مطلب بعدی را نیز بخوانید: چگونه کفش های سفید را تمیز کنیم؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *