راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل و اکسسوری

راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل و اکسسوری

راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل و اکسسوری : تبدیل یک میز ساده به یک میز ناهارخوری خاص و شیک ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در این مطلب با شما هستیم تا در چهار مرحله میهمانان خود را هنگام صرف غذا غافلگیر کنیم.

راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل

این شروع کار شماست. به عنوان مثال، ما گل های وحشی را انتخاب کردیم، اما در پاییز می توانید گل های خود را با تم گرمسیری یا گل های خشک انتخاب کنید.

اگر می خواهید در تابستان میز خود را تزئین کنید به نکات زیر توجه کنید.با یک پایه خنثی شروع کنید. یک رومیزی نخی سفید ظاهری سبک و تابستانی دارد و به پررنگ شدن ظروف غذاخوری شما کمک می کند.

برای انتخاب ظروف غذاخوری انتخاب رنگ های شلوغ یا طرح های گلدار را به شما پیشنهاد می کنیم.
اگر گلدان بزرگ وسط میز را دوست ندارید از گلدان های کوچک استفاده کنید و آنها را دور میز پهن کنید.
برای ایجاد حس تمیزی و سادگی در هر گلدان فقط چند گل کوچک قرار دهید.

راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل و اکسسوری

مرحله دوم: ظرف غذاخوری را با تم گل تطبیق دهید

با ست کردن ظروف غذاخوری مورد علاقه خود با یک سری وسایل زیبای قدیمی یا عتیقه، به میز خود ظاهری کلاسیک و قدیمی بدهید. مهم نیست که بشقاب ها و کاسه های شما با هم هماهنگ نباشند اکثر مردم متوجه نمی شوند اما اگر میز خود را با ظروف زیبا تزئین کنید بسیار چشم نواز و زیبا می شود.

راهنمای تزیین میز ناهارخوری با گل و اکسسوری

مرحله 3: با جزئیات تفاوت را ایجاد کنید

تزیین میز ناهارخوری تنها چیز مهم نیست، به ریزه کاری ها توجه کنید. با قرار دادن شاخه گل طبیعی یا مصنوعی مورد علاقه خانواده یا مهمانان در کنار بشقاب آنها، آنها را غرق در لذت و حس خوب کنید.

اگر جزئیات کوچک و منحصربفردی را برای مهمانان خود بسازید، تجربه ای بی نظیر از میزبانی خود به آنها خواهید داد.

تزیین میز ناهارخوری

مرحله 4: تم گل خود را در مکان های دیگر خانه ایجاد کنید

بعد از اینکه غذای خود را تمام کردید و روی مبل ها نشستید تا در حین صرف غذا به گفتگوی جذاب خود ادامه دهید، میز را با یک گلدان کوچک از همان گل ها تزئین کنید. حتی گل های خشک شده را در کوزه آب بگذارید و جذابیت مهمانی را صد بار حفظ کنید.

تم گل

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 37 ایده تزیین میز غذا خوری در منزل این مقاله را هم بخوانید و نظرات یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *