راه های دفع مگس ریز توالت

  • توسط مریم
  • ۱ سال پیش
  • 0
راه های دفع مگس ریز توالت

راه های دفع مگس ریز توالت

راه های دفع مگس ریز توالت : حمام و توالت مکانی برای مراقبت از خود، آرامش و تنش زدایی است. متأسفانه، آنها همچنین مکانی هستند که مگس های کوچک می توانند در آنجا تجمع کنند، از جمله  مگس چاه و مگس های قارچی. کدام مگس های ریز را در حمام خود می بینید و چه کاری می توانید انجام دهید تا در اسرع وقت از شر آنها خلاص شوید؟ همراه ما باشید.

3 راه برای خلاص شدن از شر مگس ریز و دیگر مگس های کوچک در حمام و توالت

به طور کلی، کنترل مگس در مورد کاهش منابع تغذیه و پرورش بالقوه برای دور نگه داشتن مگس ها است. با این حال، وقتی نوبت به دور نگه داشتن مگس های کوچک از حمام و توالت می رسد، باید مشخص کنید که با کدام مگس سر و کار دارید تا بدانید که با تلاش های کنترلی خود چه مناطقی را هدف قرار دهید.

در اینجا چند نکته برای کاهش مگس‌ های ریز در اطراف خانه آورده شده است تا حمام و توالت شما آرام و عاری از مگس باشد!

برای مقابله با مگس های ریز از آشپزخانه شروع کنید

مگس‌های میوه می‌توانند به داخل حمام سرگردان شوند، اما اغلب از آشپزخانه سرچشمه می‌گیرند، جایی که می‌توانند غذای در حال تخمیر و فاسد پیدا کنند.

مگس‌های میوه اغلب با محصول از فروشگاه‌های مواد غذایی آورده می‌شوند. مگس‌های میوه به ویژه مستعد برگشتن به خانه با میوه‌های شیرین مانند آناناس و خربزه هستند. اگر به پوست این میوه‌ها دقت کنید، ممکن است حتی بتوانید خوشه‌های کوچکی از تخم‌های سفید مگس میوه را ببینید.

اگر می‌خواهید از شر مگس‌های میوه در حمام و آشپزخانه خلاص شوید، باید به هر جاذبه‌ای بالقوه توجه کنید. این شامل:

اگر کمپوست آشپزخانه دارید، اطمینان حاصل کنید که به طور منظم آن را خارج کنید و ظرف کمپوست دارای درب آب بند باشد.
زهکشی آشپزخانه از جمله زباله های خود را تمیز نگه دارید
میوه ها را بشویید، پوست بگیرید و خرد کنید و در صورت امکان در یخچال نگهداری کنید
سرکه و سس سویا را در بطری هایی با درپوش یا مهر و موم محکم نگه دارید
مطمئن شوید که ضایعات مواد غذایی را از پیشخوان و سینک تمیز نگه دارید
خلاص شدن از شر مگس های میوه در آشپزخانه به این معنی است که آنها در نهایت راه خود را به حمام نیز متوقف خواهند کرد.

راه های دفع مگس ریز توالت

بیشتر بخوانید: روش های طبیعی برای دفع مگس از خانه

فاضلاب های خود را به طور منظم تمیز کنید

زهکشی تمیز هنگام مدیریت مگس های کوچک مانند مگس میوه و تخلیه مگس مهم است.

در زهکشی آشپزخانه شما، مگس های میوه جذب تفاله غذا و مواد آلی پوسیده می شوند. مگس‌های درین از لجن و تفاله تغذیه می‌کنند، تخم‌گذاری می‌کنند، به سرعت تولید مثل می‌کنند و به طور کلی آزاردهنده هستند. آنها در حمام ها و اتاق های لباسشویی رایج هستند، اما می توانند در آشپزخانه ها نیز ظاهر شوند، به خصوص اگر لوله ای در زیر سینک یا پشت ماشین ظرفشویی نشتی داشته باشد.

برای تمیز کردن فاضلاب، از یک برس تمیزکننده سفت مانند برس فاضلاب یا توالت همراه با یک پاک کننده فاضلاب استفاده کنید و به آنها اسکراب خوبی بدهید. اگر این را در روال منظم نظافت خود بگنجانید، مگس‌های تخلیه دو بار در مورد استراحت در خانه‌تان فکر می‌کنند!

بیشتر بخوانید: از بین بردن مگس فاضلاب با ۷ روش کاربردی

گیاهان آپارتمانی خود را با ماسه پر کنید

اگر پشه های قارچی مهمان کوچکی هستند که در حمام شما ظاهر می شوند، وقت آن است که به گیاهان آپارتمانی خود مقداری عشق یا کمبود آن را نشان دهید.

آبیاری بیش از حد خاک گیاه آپارتمانی می تواند منجر به فعالیت پشه قارچی شود، بنابراین مطمئن شوید که بین دو آبیاری اجازه دهید خاک کمی خشک شود. حتی می‌توانید یک اینچ یا بیشتر از خاک را واژگون کنید و اجازه دهید خشک شود، که همچنین باعث خشک شدن تخم‌های پشه قارچی می‌شود.

همچنین می توانید یک لایه شن و ماسه را روی خاک گیاه آپارتمانی خود قرار دهید تا آب بهتر تخلیه شود و از خاک زیر آن در برابر این قارچ های مزاحم قارچ و تخم های آنها محافظت کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *