تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی

تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی

تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی : شما عزیزان می توانید به راحتی و شیک خانه خود را زیبا کنید. در ادامه می خواهیم نحوه تزئین دیوارهای سالن پذیرایی را به شما آموزش دهیم.برای تزیین منزل نیازی به هزینه های اضافی و زیادی ندارید شما نیاز نیست همه ی قسمت های خانه خودتان را تزیین کنید با یک قسمت از اتاق پذیرایی میتوانید به بهترین شکل ممکن سالن پذیرایی خودتان را زیبا کنید.پس تا پایان این مقاله همراه کاردستون باشید.

تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی

چطور دیوارهای سالن پذیرایی را تزئین کنیم؟

یک روش ساده و جالب برای تزئین دیوارهای خالی سالن پذیرایی استفاده از نقاشی های زیبا است. بسته به بودجه خود ، یک تابلو ، نقاشی مینیاتوری ، فرش یا سایر کارهای هنری بخرید و آن را با فضای مناسب روی یکی از دیوارها نصب کنید.

اگر می خواهید اتاق نشیمن را صمیمی تر کرده و صاحب فرزند یا نوه هستید، کارهای هنری کودکان را قاب کرده و با چیدمان زیبا روی دیوارها قرار دهید. با این کار علاوه بر داشتن دکوراسیون خاص ، به کودکان اعتماد به نفس نیز می دهید.

تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی

 

1. دیوارهای سالن پذیرایی را با روسری های رنگی تزئین کنید

با دقت دو یا چند روسری خود را که رنگی است و دیگر از آن استفاده نمی کنید ، روی یک ورق طلقی بچسبانید و از آن برای تزئین دیوار استفاده کنید. این ایده ایده جالبی برای دکوراسیون سالن پذیرایی است.

تزیین دیوار پذیرایی منزل با چند ایده جدید و کاربردی

2. دیوار را با طرح های سه بعدی تزئین کنید

یک قطعه (حدود 40 در 40 سانتی متر) از کاغذ طرح دار سه بعدی را ببرید و آن را روی دیوار پذیرش نصب کنید. این ایده برای پذیرایی بسیار مناسب است.

تزیین دیوار پذیرایی

3. دیوار را با ظروف چینی قدیمی تزئین کنید

ظروف چینی قدیمی یکی از مواردی است که برای تزئین دیوارهای سالن  پذیرایی بسیار مناسب است. برای تزئین می توانید آنها را روی میزهای اتاق نشیمن و میزهای غذاخوری قرار دهید.

اما ایده بهتر و مطمئن این است که آنها را با گیره های مخصوص دیوار به دیوار سالن وصل کنید. این ایده برای دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: چه چیزهایی برای لوازم دکوری منزل عروس باید تهیه کرد

4. دیوار را با گلدان های دیواری تزئین کنید

گلدان های کوچک یکی از بهترین ایده ها برای تزئین دیوارهای ساده است. برای این کار پایه های دیواری گلدان را رنگ کرده و روی دیوار نصب کنید.

هنگام نصب این پایه های دیواری اطمینان حاصل کنید که کاملاً در کنار هم قرار گرفته اند. روی این پایه ها هم می توانید از گلدان های مصنوعی و هم از گلدان های طبیعی آپارتمانی استفاده کنید.

تزیین دیوار پذیرایی

5. یک دیوار ساده را با یک ساعت سه بعدی تزئین کنید

ساعت های سه بعدی که اخیراً در دنیای دکوراسیون محبوب شده اند  یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوار اتاق نشیمن هستند.

تزیین دیوار پذیرایی

6. یک دیوار ساده با برش های تنه درخت تزئین کنید

اگر دکوراسیون منزل شما بیشتر چوبی است ، یکی از بهترین پیشنهادات برای تزئین دیوارهای ساده تزیین با قلمه های تنه درخت است. تنه های خشک شده درخت را به صورت نوارهای نازک برش داده و با اسپری حشره کش و به مدت 1 تا 2 روز در آفتاب بگذارید تا حشرات از بین بروند.

اگر هم درخت خشک شده در دسترس ندارید می توانید از مغازه هایی که کارهای دکوراسیون دیوار و کاغذ دیواری را انجام می دهند به صورت ورقه های متری خریداری کرده و با چسب و میخ به دیوار بچسبانید.

تزیین دیوار پذیرایی

بیشتر بخوانید: شیک ترین مدل میز آرایشی ساده شیک

7. دیوار را با قفسه های چوبی تزئین کنید

چند تخته چوبی ساده بسازید و به راحتی با چند میخ روی دیوارها را به صورت پله نصب کنید. همچنین می توانید از قفسه های آماده موجود در بازار استفاده کنید.

این قفسه ها را با گلدان و وسایل تزئینی کوچک تزئین کنید. کالا‌های سوغاتی یا یادگاری نیز قرار دادن در این قفسه های دیواری ایده خوبی است.

تزیین دیوار پذیرایی

8. دیوار را با عکس تزئین کنید

عکس خانوادگی یا عکس هنری خود را در اندازه بزرگ چاپ کنید و آن را به دیوار اتاق آویزان کنید. یا دیوار را به یک آلبوم دفتر خاطرات تبدیل کنید و با چاپ عکس های کوچک روی غرفه های چوبی و چیدمان هنری عکس ها روی دیوار  یک دکور جذاب ایجاد کنید.

می توانید یک عکس بزرگ را روی یک دیوار خالی که مبل درست مقابل آن قرار دارد قرار دهید و منظره جالبی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید» آموزش ساخت تابلوی تزیینی انتزاعی برای دیوار خانه

9. دیوار را با آینه تزئین کنید

دیوار رو به پنجره را با آینه تزئین کنید و نور و فضای بیرون را به اتاق نشیمن منعکس کنید. این باعث روشنایی و جذابیت بیشتر اتاق می شود. با انتخاب آینه به اشکال هندسی و مدرن می توانید تزئین جالب تری را برای دیوار اجرا کنید.

توجه: همچنین می توانید با آویزان کردن سینی های آلومینیوم یا نقره ای نور را به داخل اتاق منعکس کنید ، اما دیگر تصویری در آن نمی بینید. زیرا نقره ای  و آلومینیوم مات هستند و منعکس کننده تصویر نیستند.

تزیین دیوار پذیرایی

سخن آخر»

امیدوایم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته شده باشد حالا که به انتهای مقاله رسیدیم قصد داریم شما رو با یک ایده جدید آشنا کنیم آیا تاحالا به این فکر کردید با شیشه های خالی مربا و ترشی و.. چه ایدهای جذابی میتوانید داشته باشید ما به شما میگوییم پس با کلیک برروی تزیین خانه با وسایل دور ریختنی شیشه ای مطالعه کنید.همچنین میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *